Sielun jättäminen elävälle (Johnin kuolema)
Aloin tänään sattumalta muistelemaan animen kohtausta, jossa John tekee kuolemaa Hougenin rääkätessä häntä julmasti. Jossain vaiheessa John yhdenäkin huolestuu siitä, kenelle hän voisi jättää sielunsa. Tämä on joka kerta animea katsoessa hämmentänyt minua sikäli, etten ole muualla Gingassa tai missään muussa animessa tms. törmännyt samantyyppiseen konseptiin, että kuolevan pitäisi jättää sielunsa jonkun elävän hoteisiin. Gingassa on se tuhat ja yksi kohtausta, jossa joku soturi kuolee yksinään vihollisen hampaissa ja liittyy sitten menneiden sankareiden joukkoon tai nämä käskevät hänet takaisin. Miksi John alkaa animessa (en muista, miten meni mangassa) murehtimaan tätä asiaa?
Mieleeni tuli, että tätä kautta voisi udella tuosta sielunjättämishommasta, onko kellään tietoa tällaisen uskomuksen olemassaolosta vai keksikö John sen tuossa tilanteessa ihan omasta päästään? Onko kukaan esimerkiksi enemmän animea katseleva törmännyt samaan konseptiin jossain toisessa sarjassa.
Sori, jos kyselen tyhmiä, mutta asia palasi vaivaamaan minua siinä määrin, että eksyin pitkästä aikaa Kaksoissolaan kirjoittelemaan tämän johdosta. ^^'
Mieleeni tuli, että tätä kautta voisi udella tuosta sielunjättämishommasta, onko kellään tietoa tällaisen uskomuksen olemassaolosta vai keksikö John sen tuossa tilanteessa ihan omasta päästään? Onko kukaan esimerkiksi enemmän animea katseleva törmännyt samaan konseptiin jossain toisessa sarjassa.
Sori, jos kyselen tyhmiä, mutta asia palasi vaivaamaan minua siinä määrin, että eksyin pitkästä aikaa Kaksoissolaan kirjoittelemaan tämän johdosta. ^^'
-
Raezla - Ryhmänjohtaja
- Sukupuoli:
- Galleria: [ Katso kuvat ]