Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Mangapokkarien arvostelu tapahtuu täällä.

Orion 1

Re: Orion 1

ViestiKirjoittaja Satanica » 08.03.2012 15:31

Tänään sain (vihdosta viimein, kuukauden odotuksen jälkeen) oman Orion 1 ja 2. Äsken kuvaluin tuon ykkösosan läpi ja täytyy sanoa, että tykkäsin kyllä kovasti. Vaikka tämä Orion alkaakin melkopian Weedin sarjan loppumisen jälkeen, niin minua silti ihmetyttää, että Weedillä on aivan lapsenkasvot, vaikka hän on saanut jo pentujakin. Minusta jopa Koyuki näyttää puolisoaan vanhemmalta(ainakin minun silmääni). Minusta Weedillä olisi voinut olla tyyliin samantapaiset silmät kuin esimerkiksi Joella.

Mutta siis itse mangasta. Värikuvat olivat kiva yllätys alussa, tosin niitä olisi saanut olla enemmänkin. Aika hyvin tuossa juonessakin pysyi perässä pelkkien kuvien avulla, koska japania minäkään en osaa yhtään. Tunnistan juuri ja juuri Ginga kanjit, jos ne jossain tekstinvälissä ovat ^^' Orionin nimenkin tunnistin, tosin sekin oli vain yksittäinen puhekupla Joen suusta.

Kohta puoleen tsekkaan tuon 2 osan, en malta odottaa : 3
Satanica
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Orion 1

ViestiKirjoittaja nyera » 09.03.2012 10:08

Minustakin Weed näytää kasvoista viellä aikalailla lapselta vaikka onkin 2-3 vuotias jo. En kyllä ymärrä miksi Takahashi ei voinut tehdä Weedin ulkonäöstä vanhempaa kuten Joella. Nehän ovat saman ikäisiä, mutta Joekin näytää selvästi Weediä vanhemmalta.
nyera
Kotikoira
Kotikoira

Sukupuoli: Tuntematon
Galleria: [ Katso kuvat ]
Edellinen

Paluu Mangapokkarien arvostelut