Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Yamato, Lassie, Ginga no Inutachi, Great Horse... Kaikki muut Takahashin sarjat.

Byakuren No Fang

Byakuren No Fang

ViestiKirjoittaja ande » 06.02.2012 19:45

Oletko tutustunut kyseiseen sarjaan, ja mitä pidit?
Itse en ole tutustunut, joten... mutta kyllä tutustun jossain vaiheessa, Gingapedian mukaan vaikuttaa jännältä sarjalta.

Ja ilmoitus että kyseisestä sarjasta on tullut 2 osainen 3. julkaisu.

Kuva molemmista osista. Ihan alhaalla.

http://wiki.hopeanuoli.com/Kuvasivu:Bya ... jen_kannet
It don't matter if you don't like me. 너나 잘하세요.」
ande
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Mies/poika
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Byakuren No Fang

ViestiKirjoittaja Kiatsu » 24.02.2012 22:50

^Vuosien varrella lukemani tiedot sarjasta ovat päässeet unohtumaan. Kuitenkin on selvillä mistä sarja kertoo. Joka tapauksessa näitä mangoja olisin kiinnostunut hankkimaan, vaikkeivat koirat puhukkaan. Sehän olisi oikeastaan mukavaa vaihtelua.

Pidän paksummissa julkaisuista ja näiden kannet ovat huomattavasti paremmat kuin aiemmat. Kummassakin n. 350 sivua.

Kuva Kuva
Ginga fan since 2002, vegan since 2017.
Kiatsu
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

Sukupuoli: Nainen/tyttö

ViestiKirjoittaja Tsuki Okami » 09.03.2012 16:09

Minäkään en ole lukenut sarjaa,mutta luin gingapediasta tietoa siitä. Hyvältä vaikutti.
Kuva
We are all like fireworks. We climb,shine and always go our separate ways and become further apart. But even if that time comes let's not disappear like a firework and continue to shine forever. ~Toshiro Hitsugaya
Tsuki Okami
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Hukkis » 31.05.2012 08:46

Olen tutustunut sarjaan jonkin verran, ja eilen tuli postissa nämä 3 julkaisun mangat :D on Hyvä mangasarja suosittelen.
Timeless time
Hukkis
Ōun sotilas
Ōun sotilas

ViestiKirjoittaja haski » 16.06.2012 19:53

Itse en viitsi paljoakaan tutustua, kun en pysy edes Orionissa mukana. :roll: Joten tuskin tässäkään sen enempää. Lisäksi en osaa ajatella tuota erillisenä sarjana, katsoisin kuitenkin useampaa kuvaa tyyliin "Aah, Ginhän se tuolla!"...
haski
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Erso » 06.08.2012 19:58

Minulla on suurikin kiinnostus tähän sarjaan ihan sen takia, että se kertoo jostain koiraeläimestä ja sen takia, että Takahashi on tehnyt sen :D
owo
Erso
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja nappis » 05.09.2012 16:54

Näyttää mielenkiintoiselta.......(tuleekse yhteen ?XD) tuleeks tää suomeenkin:) ja suomen kielisenä tietty.
t:nappis
nappis
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja Hijiri » 05.09.2012 17:49

nappis kirjoitti:Näyttää mielenkiintoiselta.......(tuleekse yhteen ?XD) tuleeks tää suomeenkin:) ja suomen kielisenä tietty.
t:nappis

Kyseessä on melko vanha sarja, joten on melko epätodennököistä, että sarjaa alettaisiin kääntää suomeksi. Japaninkielisiä mangoja on kuitenkin mahdollista löytää käytettyinä silloin tällöin.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri
Kenraali
Kenraali

ViestiKirjoittaja uumbrella » 17.08.2013 18:33

En tiedä, onko tämä hyvä tai mielenkiintoinen sarja sen perusteella mitä olen netistä lukenut, mutta Takahashin tekemä koirasarjahan tämä on, eli tottakai tätä voisi kokeilla. :D Tässä ei taida koirat puhua, mutta ei se nyt niin haittaa. Koirataistelut ovat tässä suuressa osassa, yllätys yllätys.
Jos minä tätä hankin joskus, niin haluaisin joko tuon kakkosjulkaisun (ihana 700-sivuinen opus, nam nam :3), tai juurikin nuo kolmannen julkaisun kaksi osaa, ne kannet ovat niissä tosi siistit.
Olen muuten joskus sekoittanut tuon kakkosjulkaisun Tosaoo-mangaan :lol:
Mutta yhtäkkiä siinä oli isä joka katseli häntä silmissään kuolemanhätä ja niin suuri suru että Dannyn sydäntä riipaisi.
- Kuoma, Jack sanoi, - juokse pakoon, nopeasti. Ja muista että minä rakastan sinua.

~ Stephen King, Hohto
uumbrella
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Yuki » 02.05.2014 14:27

^ Siis mietit kumman tilaisit, kumpi olisi kannattavampi? En ole ite tohon Byakuren No Fangiin tutustunut, mut Gamun kakkosjulkaisu on ainakin ostamisen arvoinen, jos yhtään kiinnostaa. Vähän raskas lukea pituutensa takia, mut ihan mielenkiintoinen silti ja tähän löytyy aika kattava juoniselostus suomeksi muistaakseni Hopeanuolen Tomodachi-blogista. Fangista en muista sellaista nähneeni.
Kuva

"Ketju joka sinua kahlitsee on kiinni sydämessäsi." - Smith
"Sinulla on vain yksi vihollinen joka on puremisen arvoinen... sinun oma herkkä sydämesi!" - Weed
Yuki
Taistelukoira
Taistelukoira

Seuraava

Paluu Takahashin muu tuotanto