Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Yamato, Lassie, Ginga no Inutachi, Great Horse... Kaikki muut Takahashin sarjat.

Boku no Inu, Boku no Weed - Minun Weedini

Boku no Inu, Boku no Weed - Minun Weedini

ViestiKirjoittaja Murder » 30.12.2019 18:39

Saamme tämän mangan suomeksi toukokuussa 2020.

Tähän mangaan en olekaan tutustunut ennen. Gingapedian mukaan sisältää värikuvia, jonkun tarinan, sarjakuvan Takahashin perheestä ja lukuja GDW:stä.
Murder
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Boku no Inu, Boku no Weed - Minun Weedini

ViestiKirjoittaja Nekotin » 03.01.2020 11:01

Oi, tämä on todella iloinen uutinen. Toivottavasti kansikuva pysyy samana, se on ollut aina yksi suosikeistani Weedin arteista.
"Tule katsomaan tyttäriäsi! Ne ovat kaikki naaraita."
Nekotin
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja Kepuli » 04.01.2020 21:46

Voisikohan tähän olla tiedossa se suomalaisille omistettu lyhäri, jonka sisällyttämistä johonkin muuhun pokkariin silloin aikaisemmin kovasti pähkäiltiin? O:
Kepuli
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Midorikage » 05.01.2020 20:53

Kepuli kirjoitti:Voisikohan tähän olla tiedossa se suomalaisille omistettu lyhäri, jonka sisällyttämistä johonkin muuhun pokkariin silloin aikaisemmin kovasti pähkäiltiin? O:

Toivottavasti, sillä pälle kaksisataa sivuisessa Boku no Weedissä on vain 22 sivua uutta sarjakuvaa. Ihmettelen miten tämä edes kehdataan julkaista suomeksi, jollei mukana ole enempää uutta materiaalia.
Midorikage
Villikoira
Villikoira

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Jazzumi » 05.01.2020 22:38

Midorikage kirjoitti:
Kepuli kirjoitti:Voisikohan tähän olla tiedossa se suomalaisille omistettu lyhäri, jonka sisällyttämistä johonkin muuhun pokkariin silloin aikaisemmin kovasti pähkäiltiin? O:

Toivottavasti, sillä pälle kaksisataa sivuisessa Boku no Weedissä on vain 22 sivua uutta sarjakuvaa. Ihmettelen miten tämä edes kehdataan julkaista suomeksi, jollei mukana ole enempää uutta materiaalia.

Jos ei nyt kuitenkaan puhuta kehtaamisesta, onhan se silti aina kivaa saada näitä lisää suomeksi ^_^' Minulle kelpaa kyllä ihan sellaisenaankin tämä kirja, kun olen siitä aina ollut kiinnostunut, mutta olisi tietenkin upeaa saada siihen tuo suomalaisille tarkoitettu tarina lisäksi jos vain mahdollista!
Jazzumi
Metsästyskoira
Metsästyskoira

ViestiKirjoittaja Uru » 05.01.2020 23:45

Boku no Weed ei ole niinkään sarjakuvakirja kuin tietokirja. Siinä on sarjakuvaa, mutta se on suurimmalta osalta tekstiä, minkä takia siitä ei ole hirveästi puhuttu. Käsittääkseni se on reilusti tekstipainotteisempi kuin Metor Gin ja Taisteluiden aika. Aikoinaan se ilmestyi myös siihen aikaan, kun WEED-mangan hype oli Suomessa välivaiheessa, joten se ei koskaan saanut hirveästi huomiota. Minusta erittäin tervetullut opus kuitenkin käännettäväksi. Kansikuvan säilyttämisen ohella toivoisin, että värisivut tulisivat myös mukaan.

Muiden sarjojen lisääminen taataa tyssätä siihen ikuiseen ongelmaan, että ne ovat eri kustantamon omistamia. Boku no Weed on Nihonbungeishan, Nimettömän koiran laulu on Shueishan.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

ViestiKirjoittaja Antti-setä » 07.01.2020 16:28

Ilmoitus: Aikataulu meni uusiksi, koska vasta fyysisen kirjan saatuani tajusin, miten paljon tekstiä siinä on. Piti julkaista tämä ensin ja sitten First Wars 1, mutta tehdään toisin päin. Eli First Wars 1 näillä näkymin toukokuussa, tämä heinäkuussa.

Syy siirtoon on se, että pitää säätää hintaa, ja se tietää japanilaisten kanssa keskustelemista. Silkan tekstin käännättäminen luultavasti maksaa selvästi enemmän, nääs. Ja kirja on suunnattu lähinnä koville Ginga-faneille, ei niinkään peruspettereille ja -piritoille. Myyntimäärä on siis varmasti pienempi kuin normaaleissa koirastooreissa. Ei tule valtavaa korotusta, mutta ihan kuudella eurolla ei onnistu.

Eli uutta materiaalia on kyllä luvassa paljonkin, niin paljon että kehtaamisongelmia ei tule, mutta se on suurimmaksi osaksi tekstinä. Ja suomitarina tosiaan ei saa sijaansa tässä kirjassa, sillä se on Japanissa eri kustantajan kamaa. Emme saa vapaasti yhdistellä eri firmojen julkaisuja, vaikka kyseessä ovatkin saman tekijän jutut.
Antti-setä
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Jazzumi » 07.01.2020 22:17

Antti-setä kirjoitti:Ilmoitus: Aikataulu meni uusiksi, koska vasta fyysisen kirjan saatuani tajusin, miten paljon tekstiä siinä on. Piti julkaista tämä ensin ja sitten First Wars 1, mutta tehdään toisin päin. Eli First Wars 1 näillä näkymin toukokuussa, tämä heinäkuussa.

Syy siirtoon on se, että pitää säätää hintaa, ja se tietää japanilaisten kanssa keskustelemista. Silkan tekstin käännättäminen luultavasti maksaa selvästi enemmän, nääs. Ja kirja on suunnattu lähinnä koville Ginga-faneille, ei niinkään peruspettereille ja -piritoille. Myyntimäärä on siis varmasti pienempi kuin normaaleissa koirastooreissa. Ei tule valtavaa korotusta, mutta ihan kuudella eurolla ei onnistu.

Eli uutta materiaalia on kyllä luvassa paljonkin, niin paljon että kehtaamisongelmia ei tule, mutta se on suurimmaksi osaksi tekstinä. Ja suomitarina tosiaan ei saa sijaansa tässä kirjassa, sillä se on Japanissa eri kustantajan kamaa. Emme saa vapaasti yhdistellä eri firmojen julkaisuja, vaikka kyseessä ovatkin saman tekijän jutut.

Ei haittaa vaihdokset aikatauluissa, pääasia, että kumpikin kirja ilmestyy aikanaan! Tosi kiva vain kuulla, että tulee olemaan paljon tekstiä ja pääsee viimein lukemaan omalla kielellä niin ymmärtääkin kaiken. Maksan myös ilomielin tästä kirjasta sen mitä tulee maksamaan, tiedän ettette kohtuuttomia pyydä, joten rahat on jo valmiina =P

Tuota itsekin aina pelkään, että mitä haluttaisiin yhdistää ei välttämättä onnistu, kun ovat eri firmojen julkaisuja... Joten hyvä tietää etukäteen tämäkin niin ei turhia toiveita elätellä, sitäkin malttaa odottaa mikäli on edes mahdollinen toteuttaa joskus? Toivottavasti löydätte vielä joskus kirjan mihin liittää sen tarinan.

Kiitos näistä tiedotuksista vielä!
Jazzumi
Metsästyskoira
Metsästyskoira

ViestiKirjoittaja Kiatsu » 24.01.2020 19:20

Mahtavaa, että saadaan vihdoin suomeksi. Tätä olen odottanut vuosikausia.
Ginga fan since 2002, vegan since 2017.
Kiatsu
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

Paluu Takahashin muu tuotanto