Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua GDW:n jatko-osasta, Orionista.

Orionin suosio Japanissa

Re: Orionin suosio Japanissa

ViestiKirjoittaja timi99 » 18.06.2013 12:21

Minulla on jonkin lainen nielikuva että japanissa orion ei ole oikein suosittu? koska siellä on muutenkin toosi paljon muita mangoja mut en mä tiiä voi se olla suosittukin mutta vaikkaan että silläkin on omat faninsa niinkuin täällä suomessa niitä uskollisia faneja.
timi99
Ōun sotilas
Ōun sotilas

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja Erso » 29.07.2013 16:05

En usko että Orion on Japanissa mitenkään erityisemmin suosittu. Siitä ei ole uutisia millään "suuremmilla" anime- ja mangasivuilla eikä siitä puhuta anime&mangapiireissä paljoa.

Orion myös hukkuu monien muiden sarjojen tavoin Japanin extrasuositujen Shonen- sarjojen ja muiden (lukuisten)eri genrejen edustajien joukkoon koska se kertoo koirista ja minun näkökulmastani katsottuna ihmisistä kertovat sarjat ovat Japanissa enemmän suosiossa kuin eläinsarjat(korjatkaa jos olen väärässä).
owo
Erso
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Kiatsu » 29.07.2013 16:41

Sarja on vasta aluillaan, mutta näkyvyyttähän se saisi mikäli sarjasta räväytettäisiin mangan loppuessa anime. Lisäksi suuremmat tapahtumatkin Orionissa voisivat nostattaa kuuluvuutta. Orionin tahtihan on hitaampi kuin Weedin eli joka toinen kuukausi ilmestyy vasta manga.

Ihmissarjat upottavat helposti muunlaiset vähemmistösarjat, mutta on silti tärkeää että erilaisuutta on ja niillekin, jotka ovat laiskoja/eivät kiinnostu ihmissarjoista, on tarjottavissa eläinsarjoja.

Edit: Kiitos korjauksesta. Tunnun aina unohtavan että aikaa kului kaksinkertainen määrä, kun luonnollisesti ajattelee sarjan syntyneen viidessä vuodessa.
Viimeksi muokannut Kiatsu päivämäärä 29.07.2013 23:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Ginga fan since 2002, vegan since 2017.
Kiatsu
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Uru » 29.07.2013 21:53

^Weed-manga ilmestyi aikoinaan ihan samaa tahtia kuin Orionkin eli joka toinen kuukausi uusi manga + kerran vuodessa yksi pidempi tauko.

Usvasusi kirjoitti:En usko että Orion on Japanissa mitenkään erityisemmin suosittu. Siitä ei ole uutisia millään "suuremmilla" anime- ja mangasivuilla eikä siitä puhuta anime&mangapiireissä paljoa.

Orion myös hukkuu monien muiden sarjojen tavoin Japanin extrasuositujen Shonen- sarjojen ja muiden (lukuisten)eri genrejen edustajien joukkoon koska se kertoo koirista ja minun näkökulmastani katsottuna ihmisistä kertovat sarjat ovat Japanissa enemmän suosiossa kuin eläinsarjat(korjatkaa jos olen väärässä).

Länsimaissa Orion on jäänyt käytännössä vaille huomiota, sillä se ilmestyy lehdessä, jota ei käytännössä seurata missään ja siinä ei ole mitään supersuosittuja sarjoja.

Eläinsarjat ovat Japanissa (kuten länsimaissakin) lähinnä lasten juttu, joten sekin vaikuttaa asiaan paljon.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

Sukupuoli: Tuntematon
Edellinen

Paluu Ginga Densetsu WEED: Orion