Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua GDW:n jatko-osasta, Orionista.

Kuka on suosikkisi Weedin pennuista?

Kuka on suosikkisi Weedin pennuista?

ViestiKirjoittaja Aksu » 21.12.2011 22:36

Elikkä tähän topiciin voi laittaa omia mielipiteitä Orionista sisaruksineen. Esim: Kenestä pidät eniten? Miksi juuri hänestä? Entäpä inhokkisi näistä neljästä? Eli aivan vapaasti omia mielipiteitä.

Suosikkini varmaan näistä neljästä on Orion.
Miksi? Pidän tämän pennun luonteesta. En tosin pidä siitä, että käydään ylivoimalla avuttoman vastustajan kimppuun. Mutta mitä olen noita omia mangoja selaillut ja tämän foorumin juoniipaljastuksia lukenut, niin näyttää vähän siltä, että Orionista voisi kasvaa edes hieman Weedin kaltainen.
Itselläni on myös semmoinen outo tapa kiintyä sarjojen päähenkilöihin, joten taitaa tälläkin olla osa syynsä siihen, että miksi pidän juuri Orionista.
Myös tällainen perhedramatiikka on mukavaa luettavaa. Esimerkkinä juuri tämä Orionin ja Siriuksen taistelu. :D
Itse uskon vahvasti, että Orion tulee kehittymään hahmona paljon, ja tämä on hyvä asia omasta mielestäni.

Seuraava suosikkini tästä katraasta on Rigel. Myönnetään, että turkin värillä on näppinsä pelissä. Tästä pennusta en tosin hirveästi vielä tiedä, mutta mitä olen Gingapediasta lukenut, niin voi olla, että Rigelillä tulee olemaan iso osa Orionin juonta. Tämä on tosin vain spekulointia. Hän tuntuu jäävän hieman Siriuksen ja Orionin varjoon, mutta ne hetket jolloin hän esiintyy, tuntuvat olevan todella merkitseviä juonen kannalta.

Jaetulla kolmannella sijalla ovat siis Sirius ja Bellatrix.
En oikein pidä kummastakaan... Sirius ei vain vaikuta hahmolta...no...hahmolta josta pitäisin. Sen tunteet ovat hieman ristiriitaista selattaavaa. Vaikuttaa siltä, että hahmo ei oikein osaa päättää siitä, mitä se todella haluaa. Juuri tämä Oun joukot v.s. Kamakirin poikien joukot-asetelma esimerkiksi.

Mutta sitten tämä Bellatrix. Ei oikein tiennyt mitä ajatella, kun näin tämän hahmon itkevän jo 1. mangassa... Okei tämä kuuluu Takahashin uskomuksiin, että naiset ovat heikompia, kuin miehet. Lisäksi kun en oikein tuota japanin kieltä taida, niin minun on varmaan turha morkata vielä tässä vaiheessa Bellatrixia lyttyyn, kun en oikein tiedä koirien puheista ja ajatuksista mitään. Minä todella toivon, että Bellasta kehittyisi oikein voimakas naishahmo, tosin tämä taitaa olla toive ajattelua...

Noniin. Nyt Teidän muiden mielipiteitä asiasta! :D

(Olen todella pahoillani, jos tällainen aihen on jo täällä. Yritin kyllä todella etsiä semmoista, mutta ei löytynyt. Olen vielä aika uusi täällä... :oops: )
Kuva
Madness is like gravity. All it needs is a little push.
Aksu
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Kuka on suosikkisi Weedin pennuista?

ViestiKirjoittaja weed9 » 22.12.2011 11:58

No ehkä tuo Orion sen takii koska sen luonne on minusta niin upea! :D ja tämä hahmo on niin söpö!!!!! :).
Ja mulle tuli kakkoseksi myös Rigel noo... se on ehkä vaan turkinvärin perusteella yks lemppari! :lol:
Kuva
"Se mikä on sun on mun, ja se mikä on mun on mun!"- Orion
weed9
Kotikoira
Kotikoira

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja Deawley » 23.12.2011 13:14

Rigel menee ykköseksi! :)♥ Yleensä tutustun hahmoihin parhaiten roolipelien ja mangojen kautta. Rigelin todella ihana ja erikoisin ulkonäkö vetää kiinnostusta tähän hahmoon, kuten myös tuon luonne, joka viittaa aika paljon myös Orionin luonteeseen. Jotenkin Rigel vain osuu sydämmeeni täydellisesti (ainaskin hyvin, sillä Yukmura osuu täydellisesti :'D). Itse asiassa Rigel on kaikista Ginga hahmoista toiseksi paras mielestäni! :)

Sirius, vai Orion? Orion, vai Sirius? Ääää! Hankala päätös, mutta sanoisinko sit vaikka Orion. Orionin tempperamenttinen luonne on kanssa ihana ja erikoinen. Kuten myös se turkinväri... :33 Yukimura tulee vaa mieleen ja Riki kanssa :D Myös kun katsoo noita Orionin kuvia, sieltä löytyy seasta hauskojakin kohtauksia/kuvia. Niille saan nauraa! :D

Sitten Sirius, joka on minusta pennuista huolehtivaisin (jota voikin ehkä odottaa vanimmalta).
Spoiler:
Myös se käänne, kun Sirius vaihtaa puoltansa Kamakirin poikien joukkoon, noiden pelastettua Sirius. Se on varsin kiintoisaa. Mutta vaihtoiko Sirius sitten puolta, vai ei, se jäi arvoitukseksi minulle, mutta en nyt keskity siihen)
Tuli sentään tähänkin pentueeseen hopeanharmaa brindle, kuten isänsä, ja isoisänsä.

Bellatrix on viimeinen. En tiedä, jotenkin Bella vaan vaikuttaa kauheelta itkupilliltä. Miksei Takahashi voinut tehdä Bellasta sellaista voimakasta, jota voisi ylipäällikön pojalta odottaa. Mutta ei. Kuitenkin minua silti kiinnostaa tämä Bellan hieno väritys (:
Kuva

Kiitos riyunnielle Ak:sta♥

YouTube [Jonnajanina]YouTube [Deawley]
Deawley
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Uru » 23.12.2011 14:00

Oma suosikkini pennuista on Weed-klooni Sirius. Minusta on hienoa, että Sirius
Spoiler:
uskoo isänsä tavoin pahisten hyvyyteen ja yrittää jatkaa Kamakirien poikien kanssa, vaikka sillä olisi ollut monta tilaisuutta paeta.
Toivottavasti Sirius saa tahtonsa pian läpi!

Orion on toinen suosikkini, koska se on niin poikkeuksellinen Ginga-suvun edustaja. Hirveä rämäpää ja monella tapaa julmakin. Itse ihmettelin esimerkiksi ensimmäisissä kirjoissa sitä, kun Orion
Spoiler:
iskee sen random-koiran jokeen, kun tämä roikkui tassujen varassa pengermältä. Kaverin kuolema oli varsin karu, kun se takertui joenpohjan oksiin ja hukkui.

Kolmanneksi tulee Rigel. Rigelistä minulla ei ole mitään mielikuvaa. Se tekee jotain, mutta onko se rämäpää vai kiltti, jotain siltä väliltä... En ole saanut pikkukaverin luonteesta minkäänlaista kuvaa.

Oman listani viimeisenä on myös Bella. Voi Takahashi minkä teit. Bella on juuri sellainen hahmo kuin pelkäsinkin ja lisäksi sille ei ole laitettu edes minkäänlaista osaa tarinaan, että se voisi kasvaa ja kehittyä. Se vain tyrkätään syrjään ja jätetään pois juonesta. Itse olisin toivonut, että Bellalla olisi ollut edes jokin syy jäädä pois tarinasta: se olisi voinut loukkaantua jouduttuaan vahingossa taisteluun tai pahikset voisivat yrittää jatkuvasti napata sen helpoksi panttivangiksi (ja tämä varmasti toteutuu jossain vaiheessa).
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

ViestiKirjoittaja nyera » 24.12.2011 19:06

Oma suosikini on Orion kun se on niin erinlainen kuin Weed ja siksi että se muistutaa hieman Rikiä ja Yukimuraa. Toinen on Rigel koska sen väritys on niin ihana ja se on hieman saman lainen kuin Orion. Kolmanten ataas Bella vaikka se onkin aikamoinen itku pilli ja aika arka luonteltaan syynä miksi se on kolmantena taitaa olla sen ulkonäkö ja sen väritys.
nyera
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Kiatsu » 24.12.2011 23:12

Esim: Kenestä pidät eniten? Miksi juuri hänestä? Entäpä inhokkisi näistä neljästä? Eli aivan vapaasti omia mielipiteitä.

Omat suosikkini ovat Rigel ja Orion jaetulla sijalla. Sirius ja Bellatrix eivät jostain syystä kiinnosta ollenkaan. Bellasta en pidä tämän itkupilli meiningin takia. Sirius on aikalailla jäänyt varjoon eli pitäisi tutustua tähän hahmoon enemmän, jotta voisi miettiä hänenkin kohdalla mahdollisiin suosikkihahmoihin kuulumista.

Moneen kertaan on todettu miten erilainen hahmo Orion on ja miten hän poikkeaa Weedistä ja Ginistä. Minua miellyttää pennun turkin väri, joka on lähelle Rikin turkin väriä. Rikikin on taas näitä minun lempihahmojani myös. Orion ikään kuin muistuttaa turkillaan toisesta hyvästä hahmosta. Kriteerit suosikkihahmoksi ovat samat kuin muilla Orionin kohdalla sen kummempia perusteluita. Orion on myös aina menossa kaiken mukana eikä jää paikalleen pällistelemään - varsin ihanan vauhdikas hahmo.

Rigel taas edustaa samalla tavalla erilaisuutta Ginga suvussa kuin Orion tällä kertaa vain tuolla turkin värillä. Mustaa akitaa olen monesti toivonutkin, on noita sinertäviä ihan tarpeeksi jo. Rigel on myös miellyttävän suuressa osassa mangassa.
Viimeksi muokannut Kiatsu päivämäärä 25.07.2012 09:36, muokattu yhteensä 1 kerran
Ginga fan since 2002, vegan since 2017.
Kiatsu
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Raezla » 25.12.2011 15:12

Tällä hetkellä Orion on lempparini, muut hahmot tuntuvat vähän yhdentekeviltä. Minusta on mainiota, että saatiin erivärinen päähenkilö ja Weedin jälkeen Orionin rämäpäisyys ja jopa julmuus ovat piristävää vaihtelua ja antavat hahmolle aidon mahdollisuuden kehittyä tarinan aikana.

Bellatrixin piloille vetelemisestä olen suoraan sanottuna vihainen Takahashille, kuten ukon naisasenteesta yleensäkin. Hahmo ei kerta kaikkiaan ansaitse mielestäni kantaa samaa nimeä kuin eräs historian katu-uskottavimmista naispahiksista, Potter-sarjan rouva Lestrangeen tietty viitaten.

Siriuksen liittyminen Kamakirin poikien laumaan kuulostaa jänskältä, sitä ennen pidin sitä sellaisena tylsänä toisintona Weedistä, joka viisaasti oli jätetty pois sarjan keskiöstä...

Rigel vaikuttaa kerta kaikkiaan tylsältä lisukkeelta sillä perusteella, mitä hahmosta tällä hetkellä tiedän.

Jostain ihmeen syystä Weed, Yukimura ja Joe olivat paljon mielenkiintoisempi sisarusparvi - kenties osittain siitäkin syystä, että Yukimura ja Joe ilmaantuivat vasta myöhemmin kuvioihin, eikä niiden olemassaolosta tiedetty sitä ennen mitään.. Kumpikin sai suunnilleen oman saagansa Weedissä (ns. makakisaaga ja hybridikarhusaaga) ja oman jännityksensä toi myös vääräksi sittemmin todettu oletus, että Joe olisi ollut narttu... Mutta joka tapauksessa, Weedin veljet tuntuvat kiinnostavammilta, koska niillä tuntui niin sanotusti olevan "munaa"... Toki pitää ottaa huomioon, että ne ilmestyvät sarjaan vasta aikuistuneina.

Siihen, että tyksin Orionista eniten, vaikuttanee sen yhdennäköisyys Rikin ja Yukimuran kanssa.
Raezla
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja tiia351 » 29.12.2011 23:54

no ehdottomasti bellatrix koska no sehän on selvää se on tyttö ja minä tykkään siitä että vihdoinkin saatin tyttö tuonne ginga sukuun ja rigelkin on noussu suosiooni sillä pidän hänen turkin väristä ja siitä että hän sentään yrittää etsiä muita ohun laumalaisia ja perhettään kute orion ja sirius vain vaeltelevat ympäri japania ja bella meni ihmisten luo joten tämän on tehny rigelissä minuun vaikutuksen.
Olen se pimeyden GingaGirl
tiia351
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja ande » 30.12.2011 00:14

1 pallilla seisoo kolmenkopla Orion,Bella ja Rigel.Orion sen takia koska (Mielestäni) kuuluu tähän Ginga suvun parhaimmistoon eli punaisiin akitoihin kuten Riki ja Yukimura.Myös se että Orion on niin erilainen kuin edelliset eli,on vähän paha sisuinen ja suinen eikä ole niinkuin Gin ja Weed että kaikille hamdollisuus,myönnetään että Orionilla voi mennä vähän yli mutta...

Sitten Bella,ihan vain sen takia että on Ginga suvun 1 tyttö ja joka sai tiikeriraidat,kunpa vaan kasvaisi rohkeammaksi taistelijaksi.

Rigelistä pidän sen turkin väristä ja siitä että se on Terumunen laumassa.

Sirius on vain tämä perus sininen joka ei jää mieleen.
It don't matter if you don't like me. 너나 잘하세요.」
ande
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Hopeakettu » 31.12.2011 17:30

Sirius on lempparini Weedin pennuista. Pidän Siriuksessa siitä, että hän uskaltaa liikkua Kamakirin poikien kanssa samassa laumassa. Vaikka en niin hirveästi Siriuksen ulkonäöstä pidäkkään, jokin tässä hahmossa vain on niin hienoa :)

Toiseksi tulee Rigel. Hienointa hahmossa on sen turkin väri, ja se vaikuttaakin suurimmaksi osaksi siihen, miksi pidän Rigelistä.

Kolmanneksi tulee Orion. Sen turkin värillä on taas vaikutusvaltaa minun mielessäni, yleensähän nämä päähenkilöt ovat sinisiä/harmaita. Ja kuitenkin, Orion ei ole sellainen päähenkilö, joka on taitava kaikessa ja voittaa kaikki viholliset ym.

Viimeiseksi tulee Bellatrix. En sano, etten pitäisi Bellasta, mutta jos nämä neljä pitäisi laittaa järjestykseen, Bella olisi vikana. Tällä hahmolla on mielestäni ihan kiva ulkonäkö. Toivoisin että vaikka Rara voisi kouluttaa Bellasta ninjakoiran, mutta tiedän, että niin ei tule käymään :D
Hopeakettu
Taistelukoira
Taistelukoira

Seuraava

Paluu Ginga Densetsu WEED: Orion