Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua GDW:n jatko-osasta, Orionista.

Kenestä Oun seuraava johtaja?

Re: Kenestä Oun seuraava johtaja?

ViestiKirjoittaja kata » 08.09.2013 09:46

^Tai sitten Weed jatkaisi Oun johtajana. Olisi se aika hölmöä, et Gin valittaisiin uudestaan johtajaksi tai että joku randomi susi tulisi ottamaan paikkansa johtajana Oun laumassa.
kata
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Kenestä Oun seuraava johtaja?

ViestiKirjoittaja Ren » 11.06.2018 19:30

Kannatan myös sitä, että sisarukset jakaisivat johtajuuden Mutsun valtiaiden tapaan. Varsinkin Sirius ja Orion voisivat tavallaan tasapainottaa toisiaan. Rigel ja Bella voisivat sitten aina päättää kumman kanta on parempi tai tehdä kompromissin jos ja kun Sirrelle ja Orionille tulee riitaa. XD

Jaettu johtajuus mielestäni siksi, että Sirius on mun mielestä liikaa Weedin kaltainen (ja Ginin, väritykseltään ainakin) ja Orion taas on edelleen samanlainen kuin pentuna, liian äkkipikainen mm.
Lisäksi tämä olisi mukavaa vaihtelua. Vaikka sarja ei enää jatkuisikaan.

Rigelistä en oikein osaa sanoa mitään (toisaalta jos nyt mun pitäisi valita vain yksi johtajaksi, niin valitsisin ehkä Rigelin, se vaikuttaa hieman Siriuksen ja Orionin sekoitukselta ja värinsä takia se erottuisi muista Ōun johtajista sekä itse kyseisen karhukoirasuvun sarjassa esiintyvistä jäsenistä), enkä varsinkaan Bellasta. Olisi toisaalta hienoa jos Bella yllättäisi mutta tuskinpa.
Ren
Uusi jäsen

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]
Edellinen

Paluu Ginga Densetsu WEED: Orion