Minä kirjoitin tarinan siitä miten vihollisen pitäisi kuolla:
Loppu taistelu ja Rigelin kuolema
-Lopeta Orion! Weed sanoi Orion kurkussaan. Miksi teen tän? Orion ajatteli sodan keskellä. Orion päästi irti ja huusi: -Seis kaikki minun joukkoni! En enää halua sotia perhettäni vastaan! Kaikki lopettivat ja alkoivat nuolla toistensa haavoja. -Nyt kun Orion tuli järkiinsä minun kai pitäisi kruunata Orion ohun hallitsijaksi! Weed kuulutti ja kaikki alkoivat hurrata. -Ei, ei mut kruunataan! Rigel raivostui ja alkoi haavoittaa haavoittuneita ja viilsi myös Siriukselle viillon!
-Lopeta! Orion sanoi ja hyppäsi kohti Rigeliä, Rigel teki vasta hyökkäyksen joka haavoitti Orionia. -Aih! Rigel toi sattui! Orion sanoi ja katsoi haavaansa. -Aih, Rigel toi sattu! Rigel matki tyttömäisellä äänellä. -Hyvä etten tappanut sinua,
mutta nyt teen sen! Rigel sanoi ja juoksi Orionia kohti. -En vastusta, ehkä tulet sitten järkiisi! Orion sanoi ja hengähti. Rigel viilsi hänelle paljon viiltoja, Orion oli aivan veressä. -Ärrrrr! Rigel murisi ja karhu-koiran veri alkoi kuohua niin kuin hänen isällään pari kertaa.
Rigel hengitti hiljaa ja teki Zetsu Tenrō Battōgan Orionia kohti! -Eih! Weed huusi epätoivoisena ja hyppäsi Orionin eteen! Se oli siinä. Weedin elämä päättyi siihen, hänen viimeinen sanansa oli "EIH"!
-Mi-mitä?! Isääääähhh! Orion uikutti. -Isä. Ei, ei! Rigel sanoi hiljaa. -Sinä tapoit isän! Orion huusi niin raivoisena että teki Zetsu Tenrō Battōgan! Samalla kun hän lensi hän muisti kaikki heidän yhteiset muistonsa!
Hän ohjasi Zetsu Tenrō Battōgansa sivuun ja sieltä lumeen, lumessa hän istui surullisena muistellen isäänsä!
-Haa! Rigel hyppäsi Orionin kimppuun. -Lopeta Rigel, tuu järkiis! Orion yritti, mutta turhaan he vierivät lampeen jossa alkoi vesi-kamppailu! Orion iski Rigeliä ja Rigel iski takaisin 14 kertaa! Molemmat menivät hakemaan happea ja taistelu jatkui, nyt Orionin veri heräsi, koten isällään, koska verta oli kulunut liikaa.
Silloin Orion iski Rigeliä pahasti. Sen jälkeen Orion lähti hakemaan happea, mutta Rigel luuli hapen kestävän... Ja kun Orion palasi Rigel oli hukkunut. Orion kantoi Rigeliä selässään muitten luo. Sen päivän jälkeen Orion oli johtaja ja Weed ja Rigel oli haudattu ja Sirius oli upseeri, kaikki oli hyvin!
LOPPU