Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua GDW:n jatko-osasta, Orionista.

Keräiletko Orionia japaniksi?

Äänestys päättyi 24.07.2012 21:13

Kyllä (kaikki)
3
11%
En
9
32%
Joitain osia
15
54%
Muu vastaus
1
4%

Ääniä yhteensä : 28

ViestiKirjoittaja Kiatsu » 10.04.2012 21:13

Keräilen. Kuvalukemisella ymmärtää jo paljon. En kyllä millään muotoa jaksaisi odottaa 5 vuotta ennen kuin pääsisin Orioniin käsiksi mahdollisten suomimangojen kautta. Oma valintahan se tietysti on eli keräilen näitä japaniksi ja mahdollisia suomimangojakin kun on sen aika.

Koen myös sen asian hienona, että mikäli Orionista tuo anime tehdään niin olen voinut jo tutustua itse sarjaan mangan kautta.

Entäs te?
Ginga fan since 2002, vegan since 2017.
Kiatsu
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Keräiletko Orionia japaniksi?

ViestiKirjoittaja SekaRotuinen » 10.04.2012 21:26

Olen minä muutaman ensinmäisen osan Orionia hankkinut, mutta keskityn ennen Orion keräystä keräämään Weedin japanin kielisen ensinmäisen julkaisun. Toki jossain vaiheessa hankin kaikki Orionit, joko japaniksi tai tulevaisuudessa toivottovasti ainakin suomeksi.
Today I will once again see someone somewhere shed tears, And again it’s my destiny to return nothing but a cold smile.
SekaRotuinen
Ōun sotilas
Ōun sotilas

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Murojaki » 10.04.2012 22:15

Vastasin että joitain osia. Minulla on tällä hetkellä osat 1 ja 2. Saa nähdä ostanko muita osia. Olen aina ollut melko kärsivällinen mangojen ostamisen suhteen. GNG mangaakaan en Japaniksi ostanut kun ajattelin että kyllä se vielä joskus Suomeksi tulee (ja tulihan se :D). Toivon siis että Orionkin vielä Suomennetaan ja silloin tietenkin ostan Suomimangat.
Kuva
Murojaki
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Satanica » 11.04.2012 08:30

Joitakin osia. Sellaisia, joissa tiedän tapahtuvan jotakin kivaa tai sitten taas vain kannen perusteella. Olen hirveän tarkka siitä, miltä kansikuva näyttää ja siksi olenkin ostanut kokoelmiini mielestäni hienoimmat kannet :'D Osa 16 pitäisi vielä ainakin ostaa jossain vaiheessa, ehkä tuosta väliltä myös jotakin, mutta katsoo nyt.. En kaikkia todellakaan aio ostaa, ellei sitten joskus tuomita tuhoon sitä, että Orion ei ilmestyisi suomeksi.
Satanica
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja ande » 11.04.2012 18:35

En, koska ne on aika kalliita ja ne pitäis tilata Urumista. Lisäksi uskon, että nekin tulevat joku päivä suomeksi.
It don't matter if you don't like me. 너나 잘하세요.」
ande
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja PikkuElvis » 11.04.2012 18:44

Minä en halua ostaa mangaa, josta en mitään ymmärrä. Toki kuvalukemisellakin saa tarinasta paljon irti, mutta en jaksa vaivautua niitä pähkäilemään. Itse asiassa en ole edes kiinnostunut Orionista sarjana, Hopeanuolessa ja Weedissä on nimittäin minulle ihan tarpeeksi.
"PLANES CRASH."
"YEAH, AND APPARENTLY CLOWNS KILL."
PikkuElvis
Kenraali
Kenraali

ViestiKirjoittaja Smurffi » 11.04.2012 19:04

Ensimmäisen Orionin omistan, ja toki muutkin kelpaisivat, mutta jos se joskus tulevaisuudessa suomennetaan niin tuntuisi aika turhalta ostaa japaninkieliset erikseen. Ei tässä voi siis keräilemisestä puhua, mutta voisihan niitä ostaa lisää jos halvalla jostakin löytyisi.
"I'm thinkin' that all that still matters is love ever after
After the life we've been through
'Cause I know there's no life after you"

Sitä, tätä ja tuota
Deviantart
Smurffi
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Jen-san » 11.04.2012 19:15

Laitoin tohon kysymyksen vastaukseksi "Joitain osia", koska en ole kaikkia alusta lähtien kerännyt. Johtuu siitä, että toki ne maksavat aika paljon, ja rahaa ei aina ole riittävästi. Oli kyllä pakko ostaa tämä ensimmäinen osa, jonka jälkeen ajattelin etten ostaisi enempää. Mutta tulikin sitten ostettua osia eri kohdista. Tulevaisuudessa kyllä tilaan enemmän Orioneja, kun nytten omistan vain 3 kappaletta.
Ginga aiheinen blogini:

http://elamanigin.blogspot.fi/
Jen-san
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Tsuki Okami » 12.04.2012 15:45

Minä en omista itse vielä yhtään orion mangaa. Sitten kun saan rahaa enemmän voisin ostaa. Nyt pitää vain hankkia rahaa.
Kuva
We are all like fireworks. We climb,shine and always go our separate ways and become further apart. But even if that time comes let's not disappear like a firework and continue to shine forever. ~Toshiro Hitsugaya
Tsuki Okami
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja taigin » 12.04.2012 16:29

PikkuElvis kirjoitti:Minä en halua ostaa mangaa, josta en mitään ymmärrä. Toki kuvalukemisellakin saa tarinasta paljon irti, mutta en jaksa vaivautua niitä pähkäilemään. Itse asiassa en ole edes kiinnostunut Orionista sarjana, Hopeanuolessa ja Weedissä on nimittäin minulle ihan tarpeeksi.

Jep samaa mieltä olen. Olen toki ostanut japaninkielisiäkin mangoja, mutta en vain millään jaksaisi alkaa pähkäilemään mitä Orionissa tapahtuu, varsinkin kun en tiedä kaikkea mitä Weed mangassakaan tapahtuu. Olen jonkin verran lukenut mitä Orionissa käsitellään, mutta se ei vain millään vaikuta mielenkiintoiselta, kun Weedin suhteen on vielä niin paljon aukkoja täytettävänä (toivottavasti suomimangan kautta <3). Hah tulipas outo lause.
Ehkä tulevaisuudessa saatan pari osaa ostaakin, saa nähdä. Ehkä sen osan missä
Spoiler:
Gin kuolee, tai ainakin näin olen saanut kuulla, että Gin kuolee Orionissa. En ole kyllä täysin varma, tietääkö joku? Ihmettelin vain, kun Ginga Boardilla oli hirveänä ''R.I.P Gin'' allekirjoituksia. Olin ihan järkyttynyt siitä enkä sitten ottanut selvää sen enempää. Jos joku tähän vastaa niin pliis älkää kertoko miten Gin kuoli, vaan vain sen, että kuoliko se vai ei.
:D
Kuva
The real leader of Ou.
taigin
Karhukoira
Karhukoira

Seuraava

Paluu Ginga Densetsu WEED: Orion