Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua Ginga: The Last Wars -mangasta.

Ginga: The First Wars

Ginga: The First Wars

ViestiKirjoittaja Uru » 13.09.2017 22:29

Twitter lupailee uutta Ginga-sarjaa. Alustavien tietojen mukaan sarja on Takahashin suunnittelema, mutta piirtäjä on eri (kuten huomata voi). Ensimmäinen osa ilmestyy lokakuun 10. ilmeisesti Manga Gorakussa.

Mitä ajatuksia tämä herättää? Tykkäätkö piirrosjäljestä?

Jos tämä on totta, olen itse tosi kiinnostunut. Gingassa on paljon hahmoja, jotka jäävät pieneen sivuosaan ja tämä sarja näyttäisi toimivan parodiana, jolloin siihen saisi helposti napattua ties ketä mukaan. The First Wars voisi lupailla sitä, että sarja nappaisi mukaan myös vanhoja GNG-hahmoja... Lisäksi Weedissä olivat tosi kivoja ne kohtaukset, joissa hahmot vain hengailivat keskenään ja olivat ihan normaalisti. Olisi aika loistavaa saada tällainen pelleilysarjakin Gingasta.

Piirrosjälki näyttää aika yksinkertaistetulta, mutta passaa minulle paremmin kuin hyvin. Takahashi kuitenkin itse piirtelee niin harvoin tällaisia chibi-hahmoja tai muita, niin tämä tuo kivasti vaihtelua.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

Sukupuoli: Tuntematon
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Ginga: The First Wars

ViestiKirjoittaja Eyveloth » 13.09.2017 22:49

Olen aina kiinnostunut, kun on uutta Ginga-mangaa tarjolla. Piirrostyylistä en kyllä pidä, vaikka jos tämä on parodia niin kyllä se sitten menettelee. Mielenkiinnolla odotan mitä tästä tulee.
Eyveloth
Pentu
Pentu

Sukupuoli: Nainen/tyttö

ViestiKirjoittaja Tupi » 15.09.2017 00:23

Koko konsepti (nimi ja chibi-piirrostyyli) näyttää jonkinlaiselta parodialta. Vähän hassulta tuntuu, että gingasta tehdään jotain tällaista, mutta ollaan ainakin nyt avoimin mielin.
Tupi
Pentu
Pentu

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Cozminen » 15.09.2017 17:44

Chibityylistä + mahdollisest parodiast tulee mieleen Rock Leen ninjatarinat. : D Pitänee tutustua lähemmin, vaikka piirrostyyli ei miellytä ihan järettömäst ensimmäisen kuvan perusteella~
Cozminen
Villikoira
Villikoira

ViestiKirjoittaja FriiduSuomesta » 17.09.2017 19:40

Ihan OK:ta vaikuttaa kyseinen sarja omasta mielestäni. Ginga-parodioita saakin tulla lisää,varsin jos kettuilaan kaikille sarjoille.
FriiduSuomesta
Pentu
Pentu

ViestiKirjoittaja Bon » 21.09.2017 17:19

Eniten minua kiinnostaa tässä se mitä sarja tulee käsittelemään. Otsikko voisi viitata johonkin menneeseen tapahtumaan, mutta esitteessä näyttää olevan Orion niin ei voi tästäkään olla varma. Minulla on hirveät spekulaatiot mielessä, mutta saa nähdä mitä tästä tulee. Ainakin innolla odotan tarkempaa tietoa sarjasta.
Piirtotyylistä tykkään kovasti. On mukavaa vaihtelua.
"I'll accept this as your love. And I will accept your anger with my affection."
Bon
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Anttu » 23.09.2017 20:30

Vaikuttaa omaankin silmääni kovasti parodialta. Voi toimia ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Olen aika tottunut siihen, että spin-off -tyylisissä parodioissa tyyli on erilaista, silti olin ehkä positiivisestikin yllättynyt, että Takahashi on ollut suunnitteluprojektissa mukana eikä kyseessä ole ihan mikä tahansa doujinshi. Tyyli tosin jakanee aika paljon mielipiteitä.

Perehdyn varmasti sarjaan lisää sen alkaessa, mutta jatkon kiinnostus riippuu hyvin paljon sarjasta itsestään. Olen kyllä auttamattoman perso söpöille chibi-hahmoille.
Anttu
Kenraali
Kenraali

ViestiKirjoittaja Nekotin » 29.09.2017 16:31

Tämä vaikuttaa sellaiselta idealta, että Takahashi on kiinnostunut jatkamaan edelleen Gingan parissa, mutta ei itse jaksa enää piirtää.
Enkä syytä häntä siitä joten on hyvä, että uuden piirtäjän kädenjälki on hänen työstään poikkeavaa ettei sarjoja mennä sekoittamaan keskenään. Koska ihan erillinen maailmansahan tuo tulee olemaan ja pystyn jo kuvittelemaan miten ärsyttävä Hopeanuoli tulee olemaan siinä :'D Kuten mainittiinkin niin varmasti muistuttaa Rock Leen ninjatarinoita (joita inhoan, haha).

Mutta koska Ginga aiheena niin odotan tietysti mielenkiinnolla miten tämä etenee.
"Tule katsomaan tyttäriäsi! Kaikki kolme ovat naaraita."
Nekotin
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja Eyveloth » 29.12.2017 20:11

Tästä mangasta ei ole tainnut kuulua mitään uutta? Ehkäpä tämäkin joskus suomennettaisiin, niin pääsisi lukemaan.
Eyveloth
Pentu
Pentu

ViestiKirjoittaja Uru » 30.12.2017 02:42

Tästä on löydetty pari kolme kuvaa sieltä täältä, mutta edes yhtä kokonaista sivua ei ole nähty, joten sarjan laadusta on paha mennä sanomaan. Kaikissa ruuduissa on kuitenkin näkynyt kaikki Weedin pennut eli nelikon elämää seurataan aika tarkasti eikä Bellaakaan ole unohdettu kokonaan.

Harmillisesti on selvinnyt sekin, että mangaa ilmestyy 4-5 sivua kuukaudessa eli vuodessa tulisi noin 50-60 sivua... Siitä on vielä pitkä matka kokonaiseen pokkariin.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

Seuraava

Paluu Ginga: The Last Wars