Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Foorumipelejä ja muuta vähemmän vakavaa keskustelua Gingaan liittyen.

Testi: Kuka johtaja olet?

Testi: Kuka johtaja olet?

ViestiKirjoittaja Uru » 03.09.2013 13:36

Kuka Ginga-maailman johtajista olet?

Isot kiitokset Houndylle koodaamisesta ja Antulle kuvista!

Vanhaksi mennyttä juttua, testi toimii moitteettomasti.
Spoiler:
Testi on tällä hetkellä vielä beta ja siihen voi tehdä muutoksia sekä korjauksia, mutta toivoisin, että mahdollisimman moni tekisi testin jo tässä vaiheessa. Kertokaa mielipiteitä siitä, osuiko hahmo oikeaan ja ovatko vastaukset hahmolle sopivia. Jos tahtoo tarjota superpaljon apua, niin voi kertoa mitkä vaihtoehdot valitsi testissä ja minkä hahmon sai.

Tähän malliin siis:
1. Aloitat sissisodan ja odotat, että vihollisesi alkavat murtua pelon vallassa.
2. Kannustat sotilaasi viimeiseen taistoon ja valmistaudut tuhoamaan vihollisarmeijat lopullisesti.
jne.

Itse tein testin ensimmäistä kertaa ja olin Sniper. Ei ihan odottamani hahmo, mutta mutta onhan herrassa vääristynyttä karismaa. Minulla oli ilmeisen tasan vastauksia useammankin hahmon suhteen, sillä jo yhtä vastausta muuttamalla sain sitten Kyoshiron.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

Sukupuoli: Tuntematon
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Kuka johtaja olet? (beta)

ViestiKirjoittaja haski » 03.09.2013 13:58

Ben tuli vastaukseksi. Vastaukset tuntuivat ihan hyviltä hahmoille, täytynee tehdä vielä uudestaan, kyllä sitä joten kuten muistaa minkä laittoi. Vastaukset olivat toisinaan pitkiä, ja ne sai lukea useamman kerran, jotta sieltä löytyy se yksi mikä valita. Mutta eipähän noita voi tietenkään oikein lyhentääkään.

Mitkä kaikki hahmot tässä testissä ovat mahdollista saada?
haski
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö

ViestiKirjoittaja Houndy » 03.09.2013 14:20

Benin sain minäkin tulokseksi.

haski kirjoitti:Mitkä kaikki hahmot tässä testissä ovat mahdollista saada?

Sen saat selville testiä tekemällä, en ala spoilaamaan niitä tässä, mutta sen verran voin sanoa, että siinä on saatavilla 13 eri hahmoa.
Kuva
Gin ja Cross ne yhteen soppii.
Houndy
Taktikko
Taktikko

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja methpring » 03.09.2013 15:07

Olin ensimmäisellä ja toisella kerralla Akame. Mielestäni sopiva tulos.

Ensimmäisen kerran vastaukseni olivat:
1. Aloitat sissisodan ja odotat, että vihollisesi alkavat murtua pelon vallassa.
2. Jäät puolustusasemiin ja toivot, että vihollinen lopettaisi tarpeettoman taistelun.
3. Alat perääntyä. Joukkosi eivät ole riittävän voimakkaat, joten on parasta pelastaa se, mikä pelastettavissa on ja yrittää uudestaan.
4. Korulauseet ovat turhia taistelun ollessa vielä kesken.
5. Puhun tälle järkeä ja toivon, että taistelut eivät jatku enää.
6. Olet pettynyt, mutta alat saman tien toimiin, jotta virhe saadaan korjattua.
7. Harkitset asiaa pitkään. Joskus johtajan määräykset eivät ole lauman parhaaksi ja joskus on hyvä, että määräyksiä ei noudateta.
8. Niin kauan kuin toivoa on, et anna periksi, vaan jatkat sinnikkäästi alaistesi pelastamisyritystä.
9. Olen rauhallinen ja harkitseva.
10. Rauhallisena ja rauhantahtoisena.
11. Ainoana varteenotettavana uhkana.
12. Sivullisten turhat kuolemat.

Toisen kerran vastaukseni olivat:
2. Jäät puolustusasemiin ja toivot, että vihollinen lopettaisi tarpeettoman taistelun.
3. Teet vielä yhden iskun yrittäen suorittaa tehtäväsi, mutta peräännyt sitten.
4. Korulauseet ovat turhia taistelun ollessa vielä kesken.
5. Puhun tälle järkeä ja toivon, että taistelut eivät jatku enää.
6. Olet pettynyt, mutta alat saman tien toimiin, jotta virhe saadaan korjattua.
7. Selvität tilanteen kaikki kannat ja toimit sen mukaan.
8. Niin kauan kuin toivoa on, et anna periksi, vaan jatkat sinnikkäästi alaistesi pelastamisyritystä.
9. Olen se, joka ajattelee asioita pitkällä tähtäimellä.
10. Voimakkaana ja hyvänä strategina.
11. Äkkipikaisena läskinä, joka kuitenkin ehkä osaa asiansa.
12. Joukkojen hajaantuminen ja taistelutahdon menettäminen sinun tekemäsi virheen vuoksi.

Tällaiset testit ovat kivoja, toivon niitä lisää! :D
Kuva
Ginga-kokoelmani - Ginga Merchandise - Youtube-videoni

- He ovat todella erikoisia!
- Eivät sen erikoisempia kuin mekään heidän silmissään.
methpring
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Juudi » 03.09.2013 15:21

Itse sain tulokseksi Riki. Hämmennyin tuloksesta, sillä olin jo odottanut, että olisin tyyliin Kyoshiro, ainakin vastasin parissa kohdassa vastaukseen jonka vaihtoehdossa huomasin kyoshiromaisia piirteitä.

Mutta ehkä jollain tavalla voisin huomatakin itsessäni Rikin piirteitä; esimerkiksi alaisen epäonnistuttua yrittäisin pettymyksestä huolimatta piristää tuota ja vihollisjoukkojen pomon tullessa eteeni yrittäisin puhua tuolle järkeä; mutta toisaalta, jos itse olisin lähellä kuolemaa, huutaisin juuri tämän "Armoa, armoa, älkää tappako minua!" ja kohdassa missä kysyttiin reaktiota alaisen säännönrikkomiseen, vastasin vastausvaihtoehdolla joka meni suurinpiirtein näin; "Hakkaisin ja nöyryyttäisin alaistani mutta antaisin lopulta anteeksi." Hyvin rikimäistä. :'D

Taidan tehdä testin uudelleen kaikilla randomeilla vastauksilla, sillä haluaisin tietää mitkä kaikki siellä on. xD
Tämä on kyllä todella kiva testi ja nautin suuresti tehdessäni tätä. Vastausvaihtoehdot ovat hyviä, vaikka osa oli ehkä vähän samankaltaisia, joten ne piti lukea pari kertaa läpi huomatakseen mitä eroa vastauksissa on. Jotkut vastaukset pistivät jopa huvittamaan suuresti.

Lisää näitä testejä, kiitos kaunis. Ovat mukavia.
deviantart & tumblr: taikaraita
ex-Judzle.
Juudi
Kenraali
Kenraali

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja Coirus » 03.09.2013 15:33

Minulle ei tullut tuolta linkistä mitään testiä näkyviin. Testin kohdalla ei ole mitään ja sivua klikkaamalla näkyy vain mustaa. :o
Coirus
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Erso » 03.09.2013 15:36

"Miiiinä oleen Akeema" eikun siis anteeksi: Akame! ^^'

Olen aika yllättynyt tuloksesta, koska odotin Mossia(joka ei varmaan edes ole yksi vaihtoehdoista...?) tai jotain muuta vastaavaa hahmoa. No joka tapauksessa: olen tulokseen ihan tyytyväinen. :) Testiä oli mukava tehdä, koska kysymyksistä ei heti nähnyt että tietty vastaus kuuluu tietylle hahmolle ja jännitys säilyi.

Lisää tällaisia jos vain mahdollista~
owo
Erso
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Kiatsu » 03.09.2013 15:43

Hmm, kun tein testin ensimmäisen kerran sain tulokseksi Benin. Sen jälkeen tuli kahteen kertaan Akamea, kerran Weed ja Ben vielä toiseen kertaan. Eli näiden hahmojen välillä pyörii omat vastaukseni.

Tykkäsin testistä ja siinä sai miettiä, minkä vaihtoehdon milloinkin valitsisi. Se taas johti aika helposti siihen, että päädyin oikein kunnolla miettimään ja pääkin meinasi mennä varsinaiseen pyörteeseen. Mutta ei se mitään. Myös johtajien menetelmät tms. olivat sangen selkeästi tunnistettavissa, mikä on hyvä juttu.
Ginga fan since 2002, vegan since 2017.
Kiatsu
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja BemBem » 03.09.2013 16:00

Hämmästyin, kun sain tulokseksi Riki. O,o Laitoin juurikin joitain vastauksia, missä oli vaihtoehtoina joitakin ärhäkkä ja äkkipikainen, huumorintajuinen, raivoaisin epäonnistumisesta jos olisin komentaja ym. Äähh, en muista kysymyksiä sanasta sanaan, mutta kun ajattelin lopputulosta niin mieleeni putkahti oitis Kurotora tai Kisaragi (myös Moss). Riki oli hienoinen yllätys. ^^
Testi oli hauska ja sitä oli kiva tehdä (lisää näitä?), jotkin vaihtoehdot huvittivat... XD Hyvin Snipermäisiä osa. Teenpä huviksi toisenkin kerran, koska monissa kysymyksissä oli tavallaan kaksi vaihtoehtoa, miten toimisin, joten valitsen nyt vaihtoehto beet.
Look donuthole, why don't WE float around here looking hot and heavy and YOU go roto-root the pipes!
BemBem
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Murojaki » 03.09.2013 16:07

Minä olen Riki. Omasta mielestäni jokseenkin sopiva tulos, vaikken ihan Rikiä olisi osannut ensimmäisenä odottaa. Testi oli hauska tehdä ja toivottavasti testejä tulee pian lisää.

Kysymyksessä kuusi tämä vastausvaihtoehto on kahdesti: Olet pettynyt, mutta lähinnä itseesi. Olit aliarvioinut tehtävän vaativuuden.
Kuva
Murojaki
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

Seuraava

Paluu Viihdenurkka