Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Foorumipelejä ja muuta vähemmän vakavaa keskustelua Gingaan liittyen.

Testi: Kuolinsyysi Ginga-maailmassa

Re: Testi: Kuolinsyysi Ginga-maailmassa

ViestiKirjoittaja Rose » 20.07.2016 18:05

Karhut, no eipä tarvinnu vanhuuteen kuolla.
Rose
Pentu
Pentu

Sukupuoli: Mies/poika
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja Taibu » 19.09.2016 15:35

Sudet. Osuva vastaus, jos täälläpäin olisi kuin olisikin susia, totta kai haluasin itse ne nähdä. Ja jos sudet olisivat Ginga-maailman susien kaltaisia, henkihän siinä menisi. Noh, ainakin otan lohtua siitä että koulemani kostettaisiin paikallisten villikoirien toimesta.
Taibu
Uusi jäsen

Sukupuoli: Nainen/tyttö

ViestiKirjoittaja johnsriki » 05.04.2017 23:40

"Putoat kallionkoloon. Sinulla on maalaisjärkeä ja osaat vältellä karhuja sekä muita epätodennäköisiä metsän vaaroja. Huono tuuri kuitenkin koituu kohtaloksesi: astut lumen peitossa olevan onkalon päälle ja putoat kuolemaasi."

Jaa. Tavallaan aika osuva siinä mielessä, että olen aika ylivarovainen enkä lähtisi yksinäni isompaan metsään pyörimään petojen keskelle. Joskus minulle tulee ylilyöntejä ja saatan lähteä esimerkiksi järven jäälle vaikka pakkaset eivät ehkä ole jäädyttänyt järveä kunnolla ("tää adrenaliini on niin kivaa!"), joten siinä mielessä tuo kallionkolo olisi suht paikkaansa pitävä - on kummiskin suurimmaksi osaksi omaa tyhmyyttä mennä seikkailemaan paikkaan, jossa on oikeasti mahdollisuus tuommoisille onnettomuuksille.
"Punaista lunta? Kuinka sopivaa..."
johnsriki
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja Lumo » 14.02.2018 22:38

Ensimmäisellä kerralla minäkin jouduin Tseladan uhriksi. Eipä kyllä loppujen lopuksi yllättänyt, koska maalaisjärkeähän löytyy, mutta kun minä onnistun aina suututtamaan kaikki aika pahasti, eli ei se kirveellä tapetuksi tuleminen nyt sitten niin yllättävää ole. :D
Toisella kerralla putosin kallion koloon. Ei yllättävää tämäkään, minä kun onnistun kömpelyyksissäni usein telomaan itseni (etenkin metsässä). Tässä oli kuitenkin kyse huonosta tuurista, mikä sekin on minulle aika tyypillistä.
On vähän kivaa olla vähän vajaa
Olen yksi niistä harvoista nykynuorista, jotka eivät tajua älylaitteista yhtään mitään.
Lumo
Pentu
Pentu

ViestiKirjoittaja Nekotin » 18.04.2018 09:04

Halusin tehdä testin uudelleen, koska tiesin vastausteni muuttuneen vuosien aikana. Nyt kuolemani syy oli APINA, mutta "onneksi" se uutisoidaan jopa kansainvälisissä uutisissa :'D
"Tule katsomaan tyttäriäsi! Ne ovat kaikki naaraita."
Nekotin
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja Varjokani » 01.03.2019 23:46

Uiui. Nyt pelottaa. Tää testi oli oikeesti pelottavan oikeessa mun huonosta yleiskunnosta.
Kuva
Varjokani
Ōun sotilas
Ōun sotilas

ViestiKirjoittaja Valko » 23.05.2020 14:59

Lasketteluonnettomuus. "Vietät aikasi laskettelurinteellä hauskaa pitäen - kunnes lennät nurin niskasi taittaen." Kuulostaa aivan minulta :lol:
"Not all treasure is silver and gold, mate." - Jack Sparrow
Valko
Ōun sotilas
Ōun sotilas

ViestiKirjoittaja Lumo » 01.10.2020 12:25

Tekaisinpas testin uudestaan ajan kuluksi, viime kerrasta kun on vähän aikaa ja ihminenhän kerkeää muuttua. Tällä kertaa kuolinsyynä olivat karhut. Jos otetaan huomioon, että viimeksi kohtalokseni koituivat enimmäkseen kömpelyys ja huono tuuri, voidaan varmaan päätellä että varovaisuus on jossain vaiheessa jäänyt luonteestani vähemmälle. Enkä kyllä ole yllättynyt; juuri viime viikolla melkein törmäsin karhuun metsässä koirani kanssa (koira panikoi ja itsekin haistoin kontion olevan lähellä) ja olisin varmaan alkanut etsiäkin sitä, jos ei koira olisi vaatinut päästä pois. Ja takaisinhan sitä seuraavana päivänä mentiin. Eli saa nähdä, koituukohan tuo uteliaisuus/varomattomuus ihan oikeasti kohtalokseni. :D:
On vähän kivaa olla vähän vajaa
Olen yksi niistä harvoista nykynuorista, jotka eivät tajua älylaitteista yhtään mitään.
Lumo
Pentu
Pentu

Edellinen

Paluu Viihdenurkka