Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua Soturikissat-sarjasta.

Saaga 3, kysymyksiä ja vastauksia

Saaga 3, kysymyksiä ja vastauksia

ViestiKirjoittaja shintora » 23.08.2014 12:28

Eli sama juttu kuin 1&2

Tässä topicissa voit kysyä vapaasti kysymyksiä saagasta 3 esim."Kuka/ketkä ovat 3 saagan päähenkilöt?" tai mitä muuta mieleesi juolahtaakaan.

Ajattelin että olisi parempi jos nämä saagat tekee erikseen, koska suomijulkaisun jatkuessa voisi olla hankalaa käyttää spoilereita tms.
Ja suomijulkaisun jatkuessa tätä topaa voi varmaan muuttaa jos käy liian hankalaksi.
Neljännestä voi tehdä omansa vielä jos haluua.

Linkit muihin kysymystopiceihin:
Saaga 1, Saaga 2
"And if these three cats are not strong enough to deal with the truth, then you ,Bluestar, will have destroyed the Clan you love so much..." -Yellowfang
shintora
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Saaga 3, kysymyksiä ja vastauksia

ViestiKirjoittaja Nekotin » 14.04.2015 15:59

Spoiler:
Netissä lukee, että Närhipentu, Leijonapentu ja Paatsamapentu olisivatkin Varissulan ja Lehtilammen poikasia eivätkä suinkaan Oravaliidon ja Vatukkakynnen? Onko tämä puppua/totta/tuleeko asia myöhemmin esille?
Olen lukenut kaikki suomennetut kirjat lukuunottamatta "Näköä", joka minulla on vielä kesken ja en yleensä perusta spoilereista, mutta sain jostain vainun ja pakko oli googletella ennen tänne kirjoittamista.
"Tule katsomaan tyttäriäsi! Kaikki kolme ovat naaraita."
Nekotin
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja methpring » 14.04.2015 17:09

Nekotin kirjoitti:
Spoiler:
Netissä lukee, että Närhipentu, Leijonapentu ja Paatsamapentu olisivatkin Varissulan ja Lehtilammen poikasia eivätkä suinkaan Oravaliidon ja Vatukkakynnen? Onko tämä puppua/totta/tuleeko asia myöhemmin esille?
Olen lukenut kaikki suomennetut kirjat lukuunottamatta "Näköä", joka minulla on vielä kesken ja en yleensä perusta spoilereista, mutta sain jostain vainun ja pakko oli googletella ennen tänne kirjoittamista.

Spoiler:
Totta on. Asia tulee ilmi 3. saagan viidennessä osassa "Long Shadows".
Kuva
Ginga-kokoelmani - Ginga Merchandise - Youtube-videoni

- He ovat todella erikoisia!
- Eivät sen erikoisempia kuin mekään heidän silmissään.
methpring
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Murder » 17.04.2015 15:35

Nekotin kirjoitti:
Spoiler:

Spoiler:
Kyllä on totta. Lehtilampi antoi pennut Oravaliidolle ja Vatukkakynnelle koska oli itse parantaja ja pentujen isä oli toisesta klaanista eikä sitä olisi koskaan hyväksytty.
Murder
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Bon » 17.04.2015 22:03

Spoiler:
Kuoleeko Tulitähti tässä saagassa? Vai olikos se toinen saaga sitten? Ja mihin tämä sitten kuolee?
"I'll accept this as your love. And I will accept your anger with my affection."
Bon
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja methpring » 17.04.2015 22:32

Onawa kirjoitti:
Spoiler:
Kuoleeko Tulitähti tässä saagassa? Vai olikos se toinen saaga sitten? Ja mihin tämä sitten kuolee?

Spoiler:
Tulitähti menettää yhdeksännen henkensä 4. saagan kuudennessa kirjassa "The Last Hope", taistellessaan elävien maailmaan tunkeutuneen Tiikeritähden kanssa.
Kuva
Ginga-kokoelmani - Ginga Merchandise - Youtube-videoni

- He ovat todella erikoisia!
- Eivät sen erikoisempia kuin mekään heidän silmissään.
methpring
Karhukoira
Karhukoira

Paluu Soturikissat