Re: Orion 1
Tänään sain (vihdosta viimein, kuukauden odotuksen jälkeen) oman Orion 1 ja 2. Äsken kuvaluin tuon ykkösosan läpi ja täytyy sanoa, että tykkäsin kyllä kovasti. Vaikka tämä Orion alkaakin melkopian Weedin sarjan loppumisen jälkeen, niin minua silti ihmetyttää, että Weedillä on aivan lapsenkasvot, vaikka hän on saanut jo pentujakin. Minusta jopa Koyuki näyttää puolisoaan vanhemmalta(ainakin minun silmääni). Minusta Weedillä olisi voinut olla tyyliin samantapaiset silmät kuin esimerkiksi Joella.
Mutta siis itse mangasta. Värikuvat olivat kiva yllätys alussa, tosin niitä olisi saanut olla enemmänkin. Aika hyvin tuossa juonessakin pysyi perässä pelkkien kuvien avulla, koska japania minäkään en osaa yhtään. Tunnistan juuri ja juuri Ginga kanjit, jos ne jossain tekstinvälissä ovat ^^' Orionin nimenkin tunnistin, tosin sekin oli vain yksittäinen puhekupla Joen suusta.
Kohta puoleen tsekkaan tuon 2 osan, en malta odottaa : 3
Mutta siis itse mangasta. Värikuvat olivat kiva yllätys alussa, tosin niitä olisi saanut olla enemmänkin. Aika hyvin tuossa juonessakin pysyi perässä pelkkien kuvien avulla, koska japania minäkään en osaa yhtään. Tunnistan juuri ja juuri Ginga kanjit, jos ne jossain tekstinvälissä ovat ^^' Orionin nimenkin tunnistin, tosin sekin oli vain yksittäinen puhekupla Joen suusta.
Kohta puoleen tsekkaan tuon 2 osan, en malta odottaa : 3
-
Satanica - Ryhmänjohtaja
- Sukupuoli:
- Galleria: [ Katso kuvat ]