Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua cosplaysta.

Fursuitti kysymyksiä teille tietäville.

Fursuitti kysymyksiä teille tietäville.

ViestiKirjoittaja Tiriku » 19.12.2015 10:36

Eli siis tahtoisin tehdä fursuitin. Yhen fursuitin olen (osittain) jo tehnyt, sellaisen Foxy the Pirate pään. ( https://www.instagram.com/p/7SiVNtSGV6/ ) Sen kanssa kuljin viime Traconissa. Tuli kankaan kanssa kiire niin se kiinnitettiin vähän miten meni, ja nyt haluaisin tehdä tuollaisen oikeastaan melko "tavallisen" fursuitin. Eli tässä siis muutama kysymys:

Miten tuo pää päällystetään (laitetaan kiinni)? Olen huomannut joidenkin laittavan jossain vaiheessa ilmastointiteippiä..? Onko se pakollista vai auttaako se jotenkin suitin päällystämiseen?

Miten saadaan kuviot esim päähän?

Päällystetäänkö korvat samaan aikaan itse päänkanssa eikä erikseen?

Kuinka olette silmiä tehneet? Foxyn päähän taiteilin itse jotenkin aurinkolaseista. Millä muulla tavalla olisi myös hyvä tehä?

Tahtoisin liikkuvan leuan, onko kuinka vaikea? Mistä olette esim. Kielen tehneet ja hampaat tehneet? Ja kuinka se leuka siis saadaan pysymään niin, ettei tipahda jos sitä auotaan, tai siis sillein... Tajuatte kyllä mitä yritän selittää... xD

Entäs jalan muoto? Kuvia kun olen katsellut niin ilmeisesti vaahtomuovin palasia teipattuina jalkoihin jotenkin...? Vai kiinnitetäänkö jotenkin asuun?

Millasia "ilmastointisysteemejä" voisi pukuun tehdä?

Siinä oli nyt muutama kymysys, ja neuvokaa minua tyhmää xD Ja jos teillä on vaikka kuvia näyttää/linkkejä kuviin niin mielelläni katselen! (Ja jos lisää joitakin muitakin vinkkejä niin kiitos :3)
Tiriku
Uusi jäsen

Sukupuoli: Tuntematon
Galleria: [ Katso kuvat ]

Paluu Cosplay