Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua Ginga-sarjojen(GNG, GDW, Orion) oheistuotteista.

Kysy keräilystä, oheistuotteista ym.

Kysy keräilystä, oheistuotteista ym.

ViestiKirjoittaja Uru » 11.09.2012 22:19

Tähän topiciin voi laittaa kysymyksiä keräilyä koskien. Tuotteiden hintatietoa, harvinaisuusastetta, figuureiden määrää, ilmestyneitä hahmoja, ilmestymisaikoja ym.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

Sukupuoli: Tuntematon
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Suurimmat Ginga-kokoelmat ja yleinen oheistuotekeskustel

ViestiKirjoittaja Jeminako » 12.09.2012 15:33

Minua kiinnostaisi tietää että miten piraatti tuotteet erotetaan aidoista?Noissa pehmoissa sen näkee selvästi mutta Esim: Nuo IPhone kuoret näyttävät aidoilta :(Onko tätä muuten jo kysytty?
Maailma ei muutu, ellei muutu itse ennen sitä!
~GB
Jeminako
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö

ViestiKirjoittaja Hijiri » 12.09.2012 15:49

Jeminako kirjoitti:Minua kiinnostaisi tietää että miten piraatti tuotteet erotetaan aidoista?Noissa pehmoissa sen näkee selvästi mutta Esim: Nuo IPhone kuoret näyttävät aidoilta :(Onko tätä muuten jo kysytty?

Piraattia ei aina pysty erottamaan aidosta ennen kuin tuotetta tarkastelee lähemmin. Kuitenkin, tavaran voi arvella olevan piraatti yleensä silloin kun tuotteissa on käytetty kuvina esimerkiksi jonkun tekemää fanarttia. Lähemmin tarkasteltuna painojälki ja työn jälki ylipäätään voi olla suttuista, muovisten kännykänkuorten voisi myös olettaa olevan normaalia taipuisampia ja ne hajoavat aitoja helpommin.
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri
Kenraali
Kenraali

ViestiKirjoittaja Jeminako » 12.09.2012 15:54

Ok.Ajattelin vain että jos tyyliin ostan 100 e maksavan Ginga-oheistuotteen ja kun se saapuu ja olen maksanut 100e niin selviääkin että se on piraatti :( No ostan kyllä vain luotettavilta ja paljon positiivista palautetta saavilta henkilöiltä :)
Maailma ei muutu, ellei muutu itse ennen sitä!
~GB
Jeminako
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Re: Kysy keräilystä

ViestiKirjoittaja Uru » 12.09.2012 17:23

Yksi kannattava keino on myös pistää tänne foorumille viestiä ja varmistaa asia. EBayssa erityisesti voi käyttäjillä olla tuhansia positiivisia palautteita, mutta myydyt tavarat voivat silti olla piraatteja.

Pari kikkaa, joilla tunnistaa:
- Epäilyttävän halpa hinta
- Kohteen tiedoissa lukee isolla, että tuote sijaitsee Japanissa/USA:ssa, mutta myyjän tiedoissa on Hong Kong tai Kiina
- Yleisesti oudon näköinen tuote
- Myyjällä on muita outoja/ylihalpoja tuotteita

Noissa piraattipehmoissa minua eniten huolestuttaa se, jos nuo myyjät saavat käyttöönsä kuvia aidoista pehmoista ja alkavat käyttää niitä kuvina. Menee todella hankalaksi tunnistaa, jos kuva on oikeasta tuotteesta, mitä Pokemon-pehmo puolella tapahtuu.
Uru
Pomo
Pomo

ViestiKirjoittaja Windy » 16.09.2012 14:26

Onko Japanissa Gingasta valmistettu mitään ns. "turistikrääsää"? Eräällä foorumilla yksi tyyppi sanoi nähneensä jossain Tokiolaisessa puodissa pehmoja ja muutakin, jotka eivät kuitenkaan niitä aitoja (Weed-pehmoja) olleet. Onko jotain sellaista oikeasti joskus valmistettu?
Windy
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Uru » 16.09.2012 14:35

Veikkaisin, että 95% kaikista Ginga-oheistuotteista ollaan jo tietoisia Suomessa eli mitään isoja yllätystavaroita tuskin enää tulee. Ginga-tavarat ovat sen verran harvinaisia, että veikkaisin, että kaverisi on voinut nähdä jotain muita koiratuotteita ja erehtynyt pitämään niitä Ginga-tuotteina.

Japanissa piratoidut tavarat ovat erittäin harvinaisia enkä itse bongannut omalla reissullani mitään ei-lisenssoitua oheistavaraa, vaikka paljon kauppoja kävinkin läpi ja hommailin tavaraa myös peliautomaateista ym.
Uru
Pomo
Pomo

Re: Kysy keräilystä, oheistuotteista ym.

ViestiKirjoittaja Kitsune » 07.10.2012 11:23

Löysin pari kuukautta sitten kirpparilta kaikki kolme Ginga Legend Weediä ja nyt ajattelin myydä ne. Mutta minulla ei ole kuitenkaan hajuakaan että kuinka paljon niistä kannattaa pyytää ja kannattaako ne myydä yhdessä vai erikseen? Pokkareiden laatu on melkein uuden veroinen mutta sivujen reunat vaan ovat hieman tummuneet ajan saatossa. Olisi ihanaa jos joku kertoisi vastauksen kysymykseeni :)
Kitsune
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja Uru » 07.10.2012 11:40

Erikseen myyminen on tavallisesti kannattavampaa, sillä paketeista maksetaan yleisesti ottaen vähemmän kuin yksittäisistä tuotteista. Jos noita myy erikseen, niin ongelmana on tietysti se, että joku osa voi jäädä lojumaan pitemmäksi aikaa myymättä.

Hinnat noiden englantikäännösten suhteen ovat hieman ongelmallisia. Ennen suomijulkaisun ilmestymistä noista sai maksaa 20-40 euroa, mutta nyt aika harva Suomessa tahtoo niitä, koska sarjan saa jo suomeksikin. Ihan keräilymielessä sanoisin, että noilla on arvoa 15-25 euroa, mutta ostajia löytynee parhaiten ulkomailta.
Uru
Pomo
Pomo

ViestiKirjoittaja Nuhakasviöljy » 07.10.2012 21:26

En nyt liiemmin ole kiinnostunut Ginga-keräilystä, poikkeuksena tähän ääniraidat. Suuresti kiinnostaisi minua noiden GNG ja GDW ääniraitojen omistaminen, en oikein voi olla himoitsematta niitä. GDWn tunnarit yhteen kokoava CDsingle onkin jo ihan tuttu tapaus, mutta osaisiko joku kertoa, minkälaisissa muodoissa Hopsumusaa on julkaistu. Toverini kyllä joskus siteerasi aiheesta jotain suurta tietoa, mutten nyt millään löytänyt semmoista itse. Tai jos joku muutenkin osaisi tähän linkittää/kertoa vähäsen selventävää tietoa noista ääniraitajulkaisuista. Tietysti minua myös kiinnostavat moisten hinnat, kaiketi ne ovat ihan riistokapitalistisesti hinnoiteltuja.
En tunne kipua.
Nuhakasviöljy
Pentu
Pentu

Seuraava

Paluu Oheistuotteet