Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua eläimistä ja lemmikeistä.

Lempikoirarotusi?

Re: Lempikoirarotusi?

ViestiKirjoittaja Silvery » 24.03.2015 16:09

En oikein tiedä. Tämä ensimmäinen saattaa olla outo, mutta kai joku muukin siitä tykkää.

Mäyräkoira
Jotenkin nämä pötkylät ovat tehneet jäljen sydämeeni. Minun kaverini pikkusiskon kaverilla on mäyräkoira, joka on aivan ihana makkara kun se juoksee! Olen haaveillut omasta mäyräkoirasta, mutta äitini ei haluaisi ottaa sitä koska voisi kompastua siihen väsyneenä. Kuitenkin jos aikuisena hankin koiran, uskon että se on mäyräkoira.

Kultainennoutaja
Nämä hellyyttävät koirulit ovat minun mieleeni. Uskollisia ja kilttejä, ja oppivatkin nopeasti temppuja. Minun luokkalaisellani on tai siis oli kultainennoutaja joka kuoli, mutta se oli uskollinen ja ihana. Leikin aina sen kanssa kun olin hänellä kylässä. Sen kanssa voisi viettää aikaa paljon, koska onhan se seurallinenkin ja onhan toki mäyräkoirakin seurallinen.

Sekarotuista ei kai voisi luokitella tähän. muttta on sekarotuinenkin lempparini riippuu mitä rotuja siinä on.
Kuva
It´s me
Silvery
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja Kanasoturi » 15.10.2016 09:38

Kanasoturi kirjoitti:Lempikoirarotuni on Akita ja Kultainennoutaja.

Akita
Akitat ovat suloisia. Pidän niiden värityksestä!

Kultainennoutaja
Söpö, leikkisä ja tykkää olla ihmisen vierellä koko ajan.

Nykyäänhän minulla on ihan eri mielipide, pidän vain yhdestä koirarodusta eikä se ole kumpikaan näistä. Rotu on Mäyräkoira. Minä olen jo vuoden 2015 alusta asti tahtonut tälläisen suloisen nakkikoiran, ne ovat vaan niin ihania! Open Season elokuvissa pidän erityisesti hahmona tästä mäyräkoirasta, jonka nimeä en ikävä kyllä muista. Samoin kaikissa elokuvissa kuten Toy Story, tässäkin lempihahmoni on aina ollut Slinky, joka yllätys yllätys onkin vieterimäyräkoira. Olen tehnyt elämäni aikana lukuisia koirarotu esittelyitä ja piirrellyt paljon koiria, muttei niissä ikinä ole ollut Mäyräkoiraa joten olen ajatellut tutustua rotuun vielä paremmin. Olen kyllä perillä siitä mihin tätä ennen käytettiin ja mitä on tällä hetkellä, mutta siihen tietoni rajoittuvat. Voisinpas alkaa taas piirtelemään enemmän koiria ylipäätäänsäkin, kun on sellanen "pakko piirtää-kausi" päällä...

Kaikenkaikkiaan siis pidän kaikista koiraroduista, mutta Mäyräkoirat ovat muodostuneet itselleni sellaisiksi lemppareiksi ajan myötä. Niinkuin mainitsin, 2015 alusta asti siis näitä olen lempirotuna pitänyt, niin on ollut osviittaa tähän useita vuosia ennemminkin. Kuten jossain eläinonhjelmissa, olen katsellut Mäyräkoiria, niin ovathan ne olleet todella hellyyttäviä muutenkin.
"Siinä meillä on uus s**tanan Stenfors"
Nissinen
Kanasoturi
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja Wnao » 26.06.2017 14:49

Pidän todella paljon haskeista, colleista, bordercolleista, saksanpaimenkoirista, corgiesta, ja monista muista, mutta nämä tulevat heti ensimmäisenä mieleeni.
Lapsena innostuin haskeista kaverini ja Hopeanuolen kautta. Saksanpaimenkoirat tulivat lukuisista poliisi elokuvista. Lapsena meillä oli muutama bordercollie, kun meillä oli lampaita.
Wnao
Pentu
Pentu

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja Murmeli » 24.10.2020 20:46

Tykkään kaikista koiraroduista, mutta tässä muutama mistä pidän erityisenpaljon:

Pitkäkarvainencollie
Varmaankin lemppari koirarotuni. Jotenkin niin suloinen ja ihana luonne. Aion ehdottomasti joskus hankkia. :D

Husky
Myös huskyt ovat mahtavia. Muuta en osaakkaan sanoa tai alan vain toistamaan itseäni. :P

Tanskandoggi
Iso ja huomiota herättävä rotu. Itse aina olen pitänyt isoista koirista kaikista eniten. Ihana luonne.

Irlanninsusikoira
Tykkään rodusta samoista syistä mitä tanskandogissa.

Whippet
Kaikki vinttikoirat ovat ihania, mutta niistä lempparini on whippet. Rotu on suloinen, vaikka näyttääkin todella palelevaiselta . :(
Murmeli
Uusi jäsen

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja kata » 21.11.2020 12:04

Kaikki koirat ovat omalla tavallaan ihania. Kun hankin koiran, otan ehdottomasti rodussa huomioon, että rotu on perusterve ja sen keskimääräinen elinikä on 9-12 vuotta. Mitä suurempi koira, sen lyhyempi elinikä eli keskikokoiset + pienetkin koirat ovat minun mieleen. Ajattelen seuraavan listan niin, että minkä rotuisen koiran voisin hankkia eli ns. suosikkini...

Jakutianlaika
Uusi koirarotu Suomessa. Tutustuin tähän koirarotuun Kaltiokummun kennelin kautta ja ihastuin rotuun täysin. Ulkonäöllisesti muistuttaa huskyn ja suomenlapinkoiran sekoitusta. Käyttötarkoitus reki- ja metsästyskoirana, mutta pystyy elämään ilmankin kunhan saa tarpeeksi liikuntaa eli kerrostaloelämiseen ei vältämättä sovellu. Rakastan koiran ulkonäköä ja sen erilaisista värityksistä.

Kooikerhondje
Ihana kettumainen ulkonäkö. Rotu on Suomessa pienestä kannasta huolimatta perusterve, jota on kuvailtu iloiseksi, hyväluonteiseksi ja valppaaksi. Rotu ei ole äänekäs, vaikka onkin pieni ja varautunut vieraiden kohtaamisessa. Sopii lintujen metsästykseen, mutta myös agility ja näyttelykoiraksi.
kata
Karhukoira
Karhukoira

Edellinen

Paluu Eläimet ja lemmikit