Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Lue täältä tuoreimmat Hopeanuoli-uutiset sekä tiedotukset tapahtumista ja miiteistä.

Hopeanuoli-kimppapaidat (2019-2020)

Hopeanuoli-kimppapaidat (2019-2020)

ViestiKirjoittaja Raezla » 12.08.2019 08:04

Tällaisia projekteja ei ole ollut moneen vuoteen, joten nyt ehdottaisin käynnistettäväksi uuden fanienkeskeisen kimppapaitaprojektin. Faniyhdistys voi varmasti auttaa homman kanssa esim. toimimalla tahona, joka vastaanottaa osallistujien paitamaksut ja maksaa tilauksen. (Kysäisen vielä yhdistyksen hallituksen mielipidettä, kun projekti on selvillä vesillä, mutten usko, että kukaan vastustaa asiaa.)

Eli simppelisti: valitsemme porukalla Ginga-aiheisen kuvan, joka painatetaan t-paitaan kaikille halukkaille tilaajille, jokainen saa valita paitansa koon. Taustaväriksi ehdotan mustaa.

Painopaikkana käyttäisin Spreadshirtia, joka tuli löydettyä, kun etsiskelimme paikkaa painattaa pieni erä Gingacon-paitoja. Se on siitäkin kätevä, että jos joku haluaa tilata paitansa eri värisenä tai vaikkapa eri kuvalla niin sieltä saa jokainen yksittäisiä paitoja itsekin tilattua. Tosin ei pääse niin edullisesti kuin kimppatilauksessa.

Miten on, löytyykö kiinnostuneita vanhaan kunnon kimppapaitaprojektiin?
Raezla
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

Sukupuoli: Tuntematon
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Hopeanuoli-kimppapaidat (2019-2020)

ViestiKirjoittaja Jazzumi » 12.08.2019 15:05

Saattaisin olla kiinnostunut riippuen kuvasta. Otetaanko siihen joku virallinen kuva vaiko jonkun piirtämä? =) Ja onko tietoa mitä tämä tulee maksamaan per henkilö? Kuulostaa siis tosi kivalta ja seuraan topiikkia!
Jazzumi
Metsästyskoira
Metsästyskoira

ViestiKirjoittaja Raezla » 12.08.2019 18:45

Jos saadaan tarpeeksi osallistujia niin paidan hinnaksi tulee 11 euroa tai vähemmän per henki.

Kuvan suhteen olen itse aika avoimin mielin. Fanitaiteessa, jonka käyttöön on piirtäjän lupa, ei tule tekijänoikeusongelmia, mutta toisaalta, kun jokainen vaan tilaa paidan itselleen niin voisimme ymmärtääkseni käyttää ihan hyvin virallistakin kuvaa. Näin on ainakin menneinä aikoina kimppapaidoissa tehty.

Oma ehdotukseni olisi, että paitaan laitettaisiin Riki ja ehkäpä toiseksi hahmoksi Akakabuto. Toki myös Hopeanuoli olisi aika looginen valinta.

Muitakin hahmoja voidaan minun puolestani kyllä miettiä. Esim. tiikeriveljekset ja ninjakoirat nauttivat aika suurta suosiota. Ketjuun voinee myös postailla kuvia, mitä itse ehdottaisi paitaan.

Yksi mielessäni pyörinyt idea oli, että järjestäisimme aiheesta piirustuskilpailun ja projektin osanottajat äänestäisivät voittajatyön, joka painetaan kimppapaitaan. Toki tämän voisi tehdä myös graafisten töiden kisana, jossa saisi käyttää virallisia Ginga-kuvia.

Pitäisi myös miettiä, halutaanko paitaan jotai tekstiä. Gin Ga -kanjit voisivat riittää? Tai ehkäpä mukaan suomalaisittain Hopeanuoli siihen lomaan tai alle pienellä?

Ideoita voi heitellä! :)
Raezla
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Uru » 24.08.2019 19:36

Koska PurePlastic valmistaa tällä hetkellä virallisilla kuvilla tuotteita, toivoisin, että fanitilauksissa pitäydyttäisiin selvässä fan artissa. Myös Japanissa on viime aikoina tehty paljon oheistuotteita manga-kuvilla.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

ViestiKirjoittaja Jerome » 26.08.2019 14:43

Minua kiinnostaisi myös akakabuto paidassa! Saattaisin osata luonnostella jonkun kuvan mutta niin laadukasta piirtojälkeä ei minun kynästä tule, että sitä kehtaisi käyttää paidassa :roll:
Jerome
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Paluu Uutiset, ajankohtaiset tapahtumat ja miitit