Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Lue täältä tuoreimmat Hopeanuoli-uutiset sekä tiedotukset tapahtumista ja miiteistä.

Gingacon 28.10.2017

Re: Gingacon 28.10.2017

ViestiKirjoittaja Murojaki » 05.05.2017 01:25

Gingaconin lipunmyynti on nyt alkanut! Liput voi tilata Gingaconin sivujen kautta Google Forms -kaavakkeella.

Suomen Hopeanuoli-fanit ry:n jäsenet voivat tilata lippunsa hieman edullisempaan hintaan yhdistyksen sivujen kautta täyttämällä täällä olevan tilauslomakkeen.

Jos Suomen Hopeanuoli-fanit ry:n jäsenyys kiinnostaa, kannattaa Gingacon-lippu hankkia yhdistyksen sivujen kautta. Uusille liittyjille on nyt nimittäin tarjolla pakettitarjous, jolla saa Gingaconin 2017 rannekkeen JA Suomen Hopeanuoli-fanit ry:n jäsenyyden loppuvuodeksi 2017 pakettihintaan 20 euroa! Tarjous on voimassa heinäkuun loppuun tai niin kauan kuin rannekkeita riittää!

Normaalisti Gingaconin lippu maksaa 10 euroa ja yhdistyksen jäsenyys 15 euroa, joten yhdistyksen jäsenyyttä mietiskelleen kannattaa todella hyödyntää tämä mahdollisuus!

Lue tarjouksesta lisää täältä.
Kuva
Murojaki
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja Raezla » 30.05.2017 21:16

Vänkäreitä kaivattaisiin vielä eri hommiin. Ohjelmaakin mahtunee vielä pitämään, jos pian hakee! :)

Haut:
https://hopeanuolifanit.fi/tule-mukaan/tyovoimaksi
https://hopeanuolifanit.fi/tule-mukaan/ ... npitajaksi

Myös cosplaykilpailulle haetaan juontajaa:
https://hopeanuolifanit.fi/tule-mukaan/juontajaksi

Taidekujalle on tullut hyvin hakemuksia, haku on vielä kuukauden verran auki:
https://hopeanuolifanit.fi/ohjelma/taidekuja

Onkos kaksoissolalaisia tulossa mukaan tapahtumaan? :)
Raezla
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja Murojaki » 26.06.2017 19:05

Taidekujahaku päättyy lauantaina 1.7. Vielä ehtii siis hakea!

Lista muista Gingaconin hauista:
- työvoimahaku eli vänkärihaku
- ohjelmahaku
- cosplaydeitin haku
- cosplaykisan juontajahaku

1.8. alkaa haku fursuit- ja cosplaykisaan + kisojen tuomarihaku.

Gingaconin lippuja on edelleen myynnissä. Lippuja voi ostaa täältä.
Kuva
Murojaki
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Murojaki » 25.07.2017 17:20

Gingaconin ranneke + yhdistyksen jäsenyys -pakettitarjous on voimassa vielä tämän kuun loppuun!
Kuva
Murojaki
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Raezla » 28.07.2017 10:47

Tähän ketjuun ei ole syntynyt paljonkaan keskustelua ja se on jäänyt lähinnä minun ja Murojakin tiedotteluketjuksi. Tämä on harmillista, koska Gingaconin kehittämisen kannalta olisi ensiarvoisen tärkeää kuulla Hopeanuoli-fanien ajatuksia coniin liittyen. Mitä muutoksia ja parannuksia kaivattaisiin? Mitä porukka odottaa/toivoo Gingaconilta? Onko kaksoissolalaisia tulossa coniin minkä verran?

Kommentit ja keskustelu tähän ketjuun ovat äärimmäisen tervetulleita ja kullanarvoisia, joten rohkeasti vain kirjoittamaan, jos on jotain mielen päällä Gingaconiin liittyen! :mrgreen:
Raezla
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Kepuli » 30.07.2017 16:52

^Noh, täältä pesee!

Avaan nyt ihan sanomalla, etten ollut paikalla viime vuonna jokseenkin olemattoman ohjelmatarjonnan takia. Tästä syystä oma kokemukseni tapahtumasta on varsin puutteellinen, ja kommentoin nyt ihan sen vähän perusteella, mitä tähän asti on minulle selvinnyt.

Olen siis ilmeisesti tulossa taidekujalle myyjäksi, mitä en ole tehnyt koskaan aiemmin missään - tämä nyt tuntuu kuitenkin eniten omalta aihepiiriltä ja sopivan pieneltä conilta ujolle ensikertalaiselle. Kujalle hakemiseen käytettyyyn kaavakkeeseen olisin kaivannut hiukan tarkennusta ja/tai yhden kentän lisää: minulle jäi hiukan epäselväksi, että pitikö esimerkkitöiden kuvastaa juurikin sitä, minkä alustan tuotteita on tulossa myymään (printtejä, pehmoja, avaimenperiä jne.) vai ihan vain sitä omaa kädenjälkeä yleisesti. Jos tarkoitus oli tuo jälkimmäinen, niin olisin halunnut lisäksi pienen kentän, johon olisi voinut lyhyesti sanoin listata juurikin sen, minkä tyyppistä materiaa on aikeissa tuoda. Tämä auttaisi myös teitä valitsemaan mahdollisimman monipuolista taidekujatarjontaa. Olisin itse halunnut mainita aikeeni tehdä pehmoleluja, mutta ainoa riittävän tuore pehmistekeleeni oli tuolloin vielä aivan liian keskeneräinen, että olisin kehdannut laittaa sitä esimerkkityöksi.
Toisekseen hakuprosessi on herättänyt minussa hiukan hämmennystä: Sähköpostiviestissä, jossa minulle ilmoitettiin minun tulleen valituksi kujalle, luki, että kyseiseen viestiin vastaamalla tarvituilla lisätiedoilla voin vastaanottaa paikan, ja tähän viestiin taas tulisi vastauksena maksutiedot. Muotoilu antaa mielestäni ymmärtää, että vastaus tulisi heti, kun vastuuhenkilö siihen ehtii, eli joku plus miinus muutama päivä. Reilun viikon odottelun jälkeen laitoin toisen osa-alueen vastuuhenkilölle viestiä, koska pelkäsin, että paikan vastaanottoviestini ei ollut tullut perille - henkilö lähetti viestin eteenpäin taidekujavastaavalle, joka vastasi vastaanottoviestissäni olleeseen kysymykseen - viestini oli siis sittenkin tullut perille, mutta tälläkään kertaa en saanut maksutietoja, joita siis yhä odottelen. Pelkään hengittäväni liikaa ahkerien järjestäjien niskaan, jos pommittelen epävarmuuksissani liikaa näillä viesteillä. Oletankin siis tällä hetkellä, että maksutiedot oli alun perinkin tarkoitus lähettää vasta paikan vastaanottoajan umpeuduttua eli kuun vaihduttua. Tämä olisi minusta ollut erityisen tärkeää ilmaista siinä viestissä, jossa minulle ilmoitettiin, että olen saanut kujapaikan. Toisaalta tällä menettelytavalla on juurikin se riski, että jonkun paikkaa vastaanottavan viesti ei syystä tai toisesta tule perille, ja koska tähän viestiin ei siis ollut tarkoituskaan vastata mitään "viesti vastaanotettu!" -mailia tai vielä niitä maksutietoja, niin kukaan ei välttämättä ole lainkaan tietoinen viestin katoamisesta ennen vastaanottoajan umpeutumista.
Toivottavasti tästä kuvaelmasta nyt sai selkoa, tosi hankalaa yrittää saada tuo kuulostamaan kovin selkeältä. :D Eli siis olen saanut ilmoituksen, että minut on valittu. Olen vastannut pyydetyillä lisätiedoilla. En ole vielä saanut maksuohjeita.

Kujan ulkopuolisien asioiden osalta jännitän parhaillaan ohjelmakartan julkaisua. Toivoisin niin hartaasti, että tämä tapahtuma ottaisi vuosien saatossa enemmän ja enemmän tuulta alleen ja ohjelmastakin saisi sitä monipuolisemman. Olen kyllä itsekin pyöritellyt ajatusta ohjelman järjestämisestä, mutta nykyisen mielenterveyteni tilan kannalta tämä taidekujailukin on jo valtava harppaus, jonka takia tulen varmasti menettämään unia ahdistuneisuuksissani sekä ennen että jälkeen tapahtuman. Noh, kenties joskus hamassa tulevaisuudessa~

Ja viimeisenä huomiona viime vuonnakin puhututtanut tapahtuman aiheen esiintuominen. Nyt siihen on jo ehkä vähän tottunut, mutta jos erikseen suon huomiotani tälle "anime, manga ja eläintarinat" -listaukselle, niin kyllä vieläkin tulee vähän se olo, että japanijutut on mainittu vain ylimääräisten kävijöiden toivossa. Jos nyt ihan pilkkua viilaan, niin koko tapahtuman imago pyörii ulkopuolisen silmiin aikalailla ainoastaan eläintarinoiden ympärillä - tämä ei ole huono asia itsessään, suoraansanottuna henk. koht. rakastan sitä, mutta tästä syystä on jo itsessään vähän hämmentävää, että eläintarinat ovat tuossa mantrassa mainittuna vasta viimeisenä. Minulle on ehkä vieläkin vähän epäselvää, että tarkoittavatko anime ja manga mainoslauseessa fokukseltaan niitä eläinaiheisia animeita ja mangoja, vai ihan kaikkea ei-eläinkeskeistäkin? Teillä on tietysti eniten tietoa eri lähteistä tulleesta palautteesta tähän liittyen, mutta muistelisin itse törmänneeni lähinnä niihin kommentteihin, jotka toivoivat tapahtuman keskittyvän ensisijaisesti niihin eläimiin. Jos tämä oli silloin se yleinen mielipide, niin voisiko eri mediat pikemminkin luetella tarkennuksena tapahtuman pääteemaan, eli niihin eläintarinoihin? Tyyliin: "Eläintarinatapahtuma - anime, sarjakuvat, piirretyt, pelit, kaikki saman katon alla!" Japaniconejahan on jo nykyisin Suomessa niin huimia määriäkin.
Toivottavasti tämä vuoden vanha marina ei avannut mitään vanhoja turhautumishaavoja järjestäjien osalta, heh! Se vain vähän yllätti, että viime vuotisen kovan palautteen jälkeen tämänvuotistakin tapahtumaa mainostetaan samoilla avainsanoilla.

Conin nykyiset kotisivut ovat kyllä tosi nätit ja selkeät, iso plussa vielä siitä!
Kepuli
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Raezla » 31.07.2017 14:11

Isosti kiitos palautteesta, Kepuli! :)

Taidekujan viestinnässä on valitettavasti ollut haasteita ja tähän vaikuttanee sekin, että taidekujavastaavamme on itsekin ensi kertaa tehtävää hoitamassa. Osa tällä olisi toki voitu välttää conitean sisäistä viestintää tehostamalla, mutta tehdessähän tätä opitaan ja loppupeleissä näistä viestinnällisistäkin haasteista on selvitty ja porukka on maksuohjeensa saanut. Pahoittelen joka tapauksessa tästä aiheutunutta päänvaivaa ja mahdollista mielipahaa. Nuo kehitysideat taidekujan hakukaavakkeen suhteen laitetaan ehdottomasti korvan taakse ensi vuotta ajatellen! :)

Ohjelmavastaavana voin tuohon ohjelmapuoleen kommentoida, että sitä on tänä vuonna monipuolisemmin. Varasimme heti alkuun enemmän tilaa ohjelmalle, mm. myyntisali on tänä vuonna kakkoskerroksessa ja neloskerroksessa on toinen luentosali. Luvassa on ohjelmaa niin animeen, eläintarinoihin kuin oikeisiinkin eläimiin liittyen. Suoraan sanottuna en itsekään ole aivan 100% tyytyväinen kokonaisuuteen, mutta puolustuksekseni sanon, että olen ottanut vastaan jokaisen ohjelmatarjouksen, mitä toistaiseksi melko pieni conimme on saanut ja tehnyt myös itse aktiivisesti töitä sen eteen, että saisimme useamman erilaisen ohjelmanumeron.

Toistaiseksi ohjelmapitoon ei ole ollut tunkua niin on otettu, mitä on saatu. Esim. Ginga-ohjelman pitäijiä toivoisin, että löytyisi enemmän.

Odottelen para-aikaa ohjelmapitäjiltä ohjelmakuvauksia ja ylipäätään varmistuksia siitä, että ovat ohjelmansa tulossa pitämään, jotta voisin julkaista ohjelmakartan. Pitää varmaan lähetellä uusia muistutusviestejä asiasta, jossei viikon sisään ala mitään kuulumaan.

Gingaconin teeman osalta saimme viime vuonna mm. Kaksoissola-blogissa palautetta siitä, ettei Hopeanuoli tule teemana tarpeeksi selkeästi esiin tapahtuman aihepiirejä lueteltaessa ja että eläintarinat on mainittu ensimmäisenä. Nyt tuntuu vähän, että sanomista tulee, laittoipa nuo mihin tahansa järjestykseen. Tämänhetkisessä ohjelmasisällössä on ohjelmaa liittyen turriskeneen, eläin/anthrosarjaan, koiran/kissankorvaisia ihmishahmoja sisältävään animesarjaan, oikeisiin koiriin, sekä erilaisia pelejä ja Ginga Room.

Noin yleensä ainakaan omassa visiossani Gingaconista nuo teemat eivät ole missään paremmuusjärjestyksessä, vaan noihin kaikkiin liittyvä ohjelma - eläintarinapainotuksella tai Hopeanuoli-painotuksella - on tervetullutta coniimme. Pitää yrittää kehittää tuota viestintäpuolta vielä selkeämmäksi, tosin omat ideani alkavat sen suhteen olla aika lopussa, miten asian voisi vielä selvemmin ilmaista. (Eli jos nyt joku haluaisi tulla pitämään luennon vaikka Dragon Ballista niin en minä sitä kieltäisi, mutta tiedustelisin, pystyisikö luennossa sivuamaan myös esim. millaisia eläinhahmoja sarjassa on tai vaikka vertailemaan sitä Gingaan tai jollain muulla tapaa hakemaan mukaan jotain eläintarinoihin liippaavaa näkökulmaa. Toki luennoitsija sitten itse päättää tuosta ja en käännyttäisi pois, vaikka haluaisi vaan vertailla Gokun ja Vegetan muskeleiden muotoja ja analysoida, mitä ne kertovat hahmon persoonasta...)

Korva- ja häntäpajan järjestämme myös mielellämme, jos saamme niille pitäjiä. Tällä hetkellä näyttää tosin vähän huonolta niiden suhteen. Vänkäreitä tarvittaisiin muutenkin enemmän.

Osaltaan meille aiheutui hallaa myös siitä, ettei Gingaconia huolittu tänä vuonna mukaan Kompassiin, jonka kautta esim. nuo vänkäri- ja ohjelmahaut olisi voinut toteuttaa ja jonka kautta conikansa on varmaan tottunut eri coneja bongailemaan.
Raezla
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Uru » 31.07.2017 19:48

^Minun palautteeni koski siis sitä, että saamassani mainoksessa ei mainittu ollenkaan sitä, että tapahtuma oli Ginga- tai Hopeanuoli-aiheinen.

Mainoksissa kannattaa olla tarkkana, koska mielikuvien rakentaminen on haastavaa. Olennaista on, että asiat kerrottaisiin tärkeysjärjestyksessä ja että se tärkein asia nostetaan näkyvimmin esiin on kyse sitten teemasta, aihealueesta, kilpailujen aukeamisesta jne.

Pitää udella -jos ei ole yksityistä tietoa- miksi Gingacon ei päässyt mukaan Kompassiin? Kompassi on kuitenkin avoin kaikille järjestöille (tai ainakin oli) ja siellä on mukana myös jonkin verran anime-piirien ulkopuolelle tippuvia tapahtumia.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

ViestiKirjoittaja Kepuli » 31.07.2017 20:16

Jess, hienoa, minullekin näköjään eilisen puolella tupsahtanut ne maksuohjeet s-postiin! (:
Käsitykseni oli siis juurikin oikea, että järjestäjien joukossa on paljon aivan uusia tekijöitä. Minun osaltani ei kenenkään tarvitse kokea epäonnistuneensa, (ainakaan vielä, haha!) olen hyvin maltillinen ihminen tämmöisissä asioissa, pikku hämmennyksethän suorastaan kuuluvatkin asiaan tapahtumien järjestämisessä!

Tosi hienoa kuulla ohjelman monipuolistuneen, vaikka nyt tulenkin siellä kujalla kököttämään. Ja jos kerran tilanne on jo viime vuoteen nähden parantunut, niin mielestäni huomio kannattaa kiinnittää siihen, vaikka olisi itse vielä vähän parempaa toivonutkin. Kenties niihin mittoihin päästäänkin jo ensi vuonna!
Minulla kyllä riittäisi tietotaitoa vaikka ja millaiseen ohjelmaan käsitöistä eläinpelien ja -piirrettyjen esittelemiseen, mutta kuten mainittua en siihen valitettavasti nykyisellään pysty. Olen jotenkin tipahtanut ihan tyystin sosiaalisesta nettielämästä, niin en oikein osaa etsiä mistään myöskään työparia tai -ryhmää tukemaan omien puutteideni osalta.

Teema-asioista siis olikin myös paljon eri mielipiteitä, eli en vain omassa kuplassani niihin tullut törmänneeksi. Hankala asiahan tuo vähän on, kun kuitenkin tilanne vaikuttaisi parhaillaan olevan sellainen, että vähän eri aihepiireistä kiinnostuneet ihmiset kaipaisivat enemmän spottivaloa sille omalle jutulleen... Kun nyt vielä noita kotisivuja vähän selasin, niin huomasin, ettei sellaista "Mitä, häh, mikä tämä on?" rautalankainfosivua sieltä tällä hetkellä löydy. Voisiko jonkun sellaisen laittaa heti ensimmäiseksi "Tapahtuma" -pudotusvalikkoon? Sinne saisi hyvin laitettua juurikin tämän, mitä sanoit:
noihin kaikkiin liittyvä ohjelma - eläintarinapainotuksella tai Hopeanuoli-painotuksella - on tervetullutta coniimme

Tämä oli myös hyvin selkiyttävä pätkä, jonka voisi minusta melkein sellaisenaankin läntätä peruinfon sekaan:
(Eli jos nyt joku haluaisi tulla pitämään luennon vaikka Dragon Ballista niin en minä sitä kieltäisi, mutta tiedustelisin, pystyisikö luennossa sivuamaan myös esim. millaisia eläinhahmoja sarjassa on tai vaikka vertailemaan sitä Gingaan tai jollain muulla tapaa hakemaan mukaan jotain eläintarinoihin liippaavaa näkökulmaa. Toki luennoitsija sitten itse päättää tuosta ja en käännyttäisi pois, vaikka haluaisi vaan vertailla Gokun ja Vegetan muskeleiden muotoja ja analysoida, mitä ne kertovat hahmon persoonasta...)

Ja lisäyksenä ehkä vielä se, että kaikkien muidenkin medioiden eläintarinaohjelmaa halutaan aina kirjoista peleihin ja kaikkialta muualtakin, kuten siis olen ymmärtänyt olevan se pointti. Nyt kun etusivulla ei erikseen mainita Gingasta oikeastaan mitään, niin sinne voisi myös avata tapahtuman nimen merkityksen.
Näitä asioita itsekin jouduin juuri jokin aika sitten vähän pyörittelemään, kun näin isääni ja yritin kertoa, että "minut on valittu sellaiseen öh, eläinhahmotapahtumaan taidekujalle" ja myöhemmin kun linkkasin hänelle nuo kotisivut, niin juurikin tapahtuman nimeä piti hiukan selostaa, kun isäni ei Gingasta ole tietoinen, mutta eläinjutuista kyllä jonkin verran tykkäilee.
Kuten viime vuonna joku mainitsikin, Ginga erillisenä aiheena on itsessään melko suppea kokonaista conia ajatellen, joten sen voisi ehkä pikemminkin mieltää koko tapahtumaa kantavaksi teemaksi johon liittyvää ohjelmaa kannustetaan erityisellä innolla, ja tapahtuman varsinainen aihe olisivat laajemmin ne eläintarinat. Ja anime, jos se siis on tarkoitus pitää tasa-arvoisena pääaiheena sisällyttäen myös niitä ei-eläinaiheisia teoksia.
Tämä aihe/teema on kyllä ihan mielenkiintoinen keskustelun aihe tähän tapahtumaan liittyen, olisin oikein mielelläni ollut kärpäsenä katossa aina, kun olette sitä järjestäjien kesken puineet. :D Oman epäsäännöllisen conielämäni osalta kuitenkin on tuntunut varsin epätavalliselta, että ihan se conin aihe on herättänyt näinkin paljon keskustelua.

En tuosta Kompassin olemassaolosta ollut itse edes tietoinen, mutta kieltämättä kuulostaa aikamoiselta sääliltä, ettette sinne tänä vuonna päässeet!
Hyvin olette selvinneet tähän asti, tsemppiä vielä parin viimeisen kuukauden ajalle koko järjestäjäporukalle!

//Edit lisäystä:

Olennaista on, että asiat kerrottaisiin tärkeysjärjestyksessä ja että se tärkein asia nostetaan näkyvimmin esiin

Uru osasikin tämän pukea oikeisiin sanoihin, siis juuri tätä ajoin takaa sillä, että eläintarinat ovat mainoslauseen viimeisenä osana vasta animen jälkeen, vaikka tapahtuma muuten vaikuttaa ulospäin enemmän eläintarinoihin kuin (kaikkeen!) animeen keskittyvältä. Jos animen on pikemminkin tarkoitus olla vain yksi mahdollinen alusta, osa-alue, jonka eläinsisältöinen materiaali on tapahtuman aiheena, niin on se silloin eläintarinoiden alapuolella aiheena, eli eläintarinoiden alaotsikkona. Ja tästä syystä pyysinkin sitä tarkennusta, että onko ihan kaikki anime yhtä suuri pääteema kuin eläintarinat, ja siihen sainkin esimerkkien perusteella hyvin selkiyttävän vastauksen.
Kepuli
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Raezla » 01.08.2017 18:11

Tiedottelen tässä alkuun, että haku Gingaconin cosplay- ja fursuit -kilpailuihin alkoi!

Lisätietoa: https://hopeanuolifanit.fi/ohjelma/pukukisa

Samalla alkoi myös tuomarihaku: https://hopeanuolifanit.fi/tule-mukaan/tuomariksi

Jälleen iso kiitos palautteista, otamme nuo pointit huomioon tulevia mainoksia ja tiedotteita suunniteltaessa! :) Nyt tältä erää reagoitiin sen verran, että päivittelimme conin info-osioon tarkennusta tapahtuman teemoista:

https://hopeanuolifanit.fi/info

Gingaconin aihepiiri

Gingaconin pääteema on Hopeanuoli ja sen jatko- ja lisäosat, kuten Ginga Densetsu Weed. Hopeanuolen ystävillä on usein mielenkiintoa myös muita animesarjoja ja eläintarinoita kohtaan, joten nämä kulkevat käsi kädessä conimme kantavan teeman kanssa.

Eläintarinat ja eläintaide ovat Hopeanuolen myötä conimme tärkeä pääteema. Aihepiiriin luetaan niin anime- ja mangasarjat, kuin eri maista lähtöisin oleva kirjallisuus, tv-sarjat, pelit ja elokuvat.

Animen ja mangan osalta painotus on eläintarinoissa, mutta myös muunlaisiin anime- ja mangasarjoihin liittyvät ohjelmanumerot, cosplay ja taide ovat tervetulleita täydentämään Gingaconin tarjontaa kävijöilleen.

Alkuperäinen syy mainita anime ensimmäisenä taisi olla, että uskoin sen herättävän useamman ihmisen mielenkiinnon, vaikka eläintarinat toki ovat se spesifimpi ja esimerkiksi minulle itselleni rakkaampi puoli niin Hopeanuolesta kuin Gingaconistakin. (En edes erityisemmin katso animea tai lue mangaa, ihan paria sarjaa lukuunottamatta.) En kuitenkaan koe, että eläintarinoista tai animesta jompi kumpi olisi toista tärkeämpi. Anime oli myös sanana lyhyempi, joten istui kivasti samalle riville Hopeanuolen kanssa mainostekstejä sommiteltaessa.
Raezla
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset, ajankohtaiset tapahtumat ja miitit