Kirjoittaja Kiatsu » 15.07.2016 21:18
Oudouksuin Weedissä vähän myös tätä värivalintaa, sillä se ei jotenkaan kuvaa hahmoa. Ginin kohdalla ymmärtäisin enemmän. Mutta pehmo on kaikesta huolimatta todella söpö ja kuvaa fyysisesti Weediä todella hyvin. Tykkään ehkä enemmän katsoa tätä pentua sivusta. Edestä on vaisun oloinen, neutraali. Muissa kuvakulmissa Weed näyttää enempi onnelliselta ja tyytyväiseltä. Yukimuralla taas värinsävy ei voisi olla parempi. Silmät ovat todella kiinteät ja niiden katse on syvä. Näissä kummassakin pehmossa ehkä häiritsee se, että hännän asennosta johtuen, valkoisuutta on enemmän.
Hougenin nähtyäni en oikein pitänyt sen mollukkamaisista silmistä. Minulla tulee aina ne hirveät kohtauskuvat mieleen, joissa Hougenin silmät räjähtävät raivon vallassa. Nyt kuitenkin suhtaudun silmiin vähän neutraalimmin. Mietin kuitenkin, että miltä hahmo näyttäisi kapeammilla silmillä.. Mutta taitaisivat mittasuhteet mennä pieleen. Muita kuvia katsellessa minua häiritsee korvien pienuus suhteessa kehoon. Tämä korostuu lähinnä sivulta katsottaessa. Se on myös ainoa kuvakulma, jossa Hougenin vartalonmalli ei mielestäni toimi. Täplät olisivat ehkä voineet olla myös mustemmat. Mutta plussaa pahishahmon valinnasta ja arvista.
Minua yllätti Melin keltaisuus näihin kalliisiin pehmoihin verrattuna. Mutta positiivisessa mielessä. Ja voi vitsi noita silmiä.. Ehkä parhaimpia pehmoja, vaikka hahmosta en niin välitä.
Tesshin näyttää kaikin puolin hyvältä juuri tuossa sävyssä. Ehkä tuo tyyli, jolla ala- ja yläsuupieli on tehty häiritsee. Häivytys.
Jouji näyttää todella coolilta ja sillä on juuri sopivan pituiset korvat. Mangassahan korvien pituus pomppaa silmille, jolloin niiden tulisi olla oikeastikin pitkät. Hyvä näin.
Kyoshiron arvet on toteutettu todella hyvin, mutta itse en lämpene hänen silmilleen. Silmiä on toki jäljitelty, mutta minusta lopputulos on lähinnä naisellinen. Se oikeastaan vaikuttaa Kyoshiron ilmeeseen sillä tavalla, että hän on liian kiltti.
Jerome on kyllä todella lutuinen ja vihdoin tämä korva-asia on otettu huomioon! Olisin kaivannut Jeromesta ehkä vähän mustempaa. Silmät ja kokonaisuus on jälleen mahtava. Ehkä yläkulmien (vasemman) häivyttyminen ja ylä- ja alasuupielien kohdat häiritsevät tässäkin kohtaa.
Saa nähdä, malttaako näitä olla ostamatta. Lyövät ainakin TopSangyon pehmot 6-0.
Ginga fan since 2002, vegan since 2017.