Tiedotuksia

Aikajanaa päivitetty.

Urumissa varastontyhjennysale Ginga-tuotteista!

WEED-mangan julkaisupäivät näet täältä. HUOM! Seuraava Weed-manga ilmestyy vasta 20. toukokuuta jälkeen!

Lue täältä tuoreimmat Hopeanuoli-uutiset sekä tiedotukset tapahtumista ja miiteistä.

Valvojat: Uru, Jonna-chan, PikkuElvis

Takahashi @ Oulu 13.7

Re: Takahashi @ Oulu 13.7

ViestiKirjoittaja Äffä » 25.06.2012 01:59

Tosi mukava juttu, että Takahashi käy pohjoisempanakin, kun kaikki eivät tosiaan Kuopioon/Helsinkiin pääse. Ja onhan se hienoa siltäkin kantilta, että Takahashi näkee vähän Pohjois-Pohjanmaata siinä samalla. :D
Kuva Kuva
^ Rope, jossa keskitytään fanitaiteen sijasta pelaamiseen, kaipaa lisää aktiivisia pelaajia! Laumanjohtajan paikkoja auki 2 kpl!
Äffä
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja allu » 25.06.2012 22:42

Ohhoh, Takashiko tulee Ouluun :o Melkeinhän tuolla voisi käväistä, kun kerran niin lähellä asun. Onko aikataulua tiedossa, että tietäisi mihin aikaan tuonne pitäisi lähteä. En ole kyllä yhtään varma pääsenkö tuonne, mutta ainakin yritän. Kuinka paljon porukkaa tuonne on odotettavissa, edes jokin karkea arvio? Kun tuskin mitään järkeä lähteä tuonne jos jotain pari sataa ihmistä jonottaa sinne :lol: Jos aikataulu passaa niin saatan päästäkkin, joten jos joku voisi ystävällisesti kertoa ajan milloin Takahashi on tuolla, niin katsotaan sitten...
Kuva
allu
Oun sotilas
Oun sotilas

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Zafiros » 25.06.2012 22:55

allu kirjoitti:Jos aikataulu passaa niin saatan päästäkkin, joten jos joku voisi ystävällisesti kertoa ajan milloin Takahashi on tuolla, niin katsotaan sitten...
Sangatsu mangan sivujen mukaan Takahashi on Oulun Akateemisessa kirjakaupassa klo 13.30-15.00.
Zafiros
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö

ViestiKirjoittaja Windy » 26.06.2012 01:34

Hienoa kun Takahashi käy myös pohjoisemmassa, kaikki kun eivät todellakaan pääse Kuopioon/Helsinkiin, niin tuon luulisi helpottavan aika hyvin. On Takahashilla matkustettavaa, kun heti seuraavana päivänä tulee olla Kuopiossa ja ennen Oulua Helsingissäkin. :`D On siinä autossa istumista. (Siis mikäli Takahashi liikkuu autolla, itse olen ainakin saanut tällaisen käsityksen, korjatkaa jos olen väärässsä)
Itse en Ouluun asti mene Takahashia katsomaan, kun olen kuitenkin Animeconiin menossa niin ei viitsi edestakaisin reissata ja Oulu on vieläpä täältä aika kaukana. Mutta todella kiva kun pohjoisessakin asuville annetaan mahdollisuus nähdä Takahashi! :3
Kuva
"Menneisyyttä ei voi muuttaa, mutta tulevaisuuteen voi vaikuttaa"

GinBing
Windy
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja taigin » 26.06.2012 09:10

Windy kirjoitti:On siinä autossa istumista. (Siis mikäli Takahashi liikkuu autolla, itse olen ainakin saanut tällaisen käsityksen, korjatkaa jos olen väärässsä)

Damn, hän ei matkusta junalla, olisi voinut sattua samaan junaan kuin minäkin... XD

Minulla ainakin käväisi mielessä lentokone. Takahashin fanitapaaminen kuitenkin loppuu Helsingissä vasta illalla ja päivällä pitäisi jo olla Oulussa. Melko tiukka aikataulu siis. Raukka jos hän joutuu autolla matkustamaan, ei ole kovin mukavaa nukkua yö autossa... Nimimerkillä, kokemusta on. :'D
Kuva
The real leader of Ou.
taigin
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja taigin » 02.07.2012 16:54

Tällainen mainos löytyi tänään käydessäni Oulun Akateemisessa kirjakaupassa. Hieno on. :3
Kuva
The real leader of Ou.
taigin
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Kissa » 02.07.2012 22:43

^ Haastattelijalla on hyv' nimi. :D
Kissa
Villikoira
Villikoira

ViestiKirjoittaja taigin » 03.07.2012 07:16

Älä muuta sano. XD Hieman ihmettelin sitä.
Kuva
The real leader of Ou.
taigin
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja allu » 07.07.2012 11:39

Pahasti näyttää siltä, että muut menot vesittävät pääsyni tuonne, joten en mahda päästä. Olisi kyllä ollut mahtavaa nähdä edes vilaus Takahashista, mutta nyt se ei onnistu :(
Kuva
allu
Oun sotilas
Oun sotilas

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Nomi » 09.07.2012 14:11

Itse olen tulossa tuonne Ouluun, kun olen silloin Haukiputaalla.Muuten en olisi päässyt Takahashia katsomaan, mutta tulimme tänne kylään niin pääsen. :D
Nomi
Kotikoira
Kotikoira

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset, ajankohtaiset tapahtumat ja miitit