Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Lue täältä tuoreimmat Hopeanuoli-uutiset sekä tiedotukset tapahtumista ja miiteistä.

Takahashin kimppalahja Animecon 2012

Re: Takahashin kimppalahja Animecon 2012

ViestiKirjoittaja Zafiros » 30.05.2012 17:20

Muumimaailman nettikaupasta muuten löytyy myös noita Muumi-pehmoja, kuten myös monenlaista muuta Muumi-aiheista tavaraa.
Zafiros
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja taigin » 01.06.2012 11:17

^ Nuo kyllä näyttävät vähän olevan sitä ''perus settiä'', ehkä pitäisi löytää jokin hieman erikoisempi pehmolelu, kuten Uru sanoi. Tuon tyylisiä pehmoleluja saa varmasti ulkomailtakin. Eikö kukaan lahjaan osallistuva pääsisi käymään siellä Helsingin (oliko se nyt Foorumissa?) Muumi-erikoisliikkeessä? ^^ Sieltä varmasti löytyisi erikoisempaa tavaraa, ei tarvi välttämättä olla pehmolelukaan.

Onko kenellekään tullut lisää ideoita lahjaan, muuta kuin Muumi-tavaraa? Onko ehdotuksia lahjan pakkaamiseen? Todennäköisesti käytän jotain näitä tunnettuja merkkejä, mm. Marimekko, Alvar Aalto jne, mutta en kyllä vielä tiedä yhtään, miten tämän pakkaisin. Kassiin? Viime vuonna se oli Marimekon kassissa, joten ehkä ei tänä vuonna samallalailla.
Kuva
The real leader of Ou.
taigin
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Frita » 01.06.2012 12:24

Olen tässä pohtinut pääni puhki siitä, mitä ihmettä antaisin herra Takahashille lahjaksi tällä kertaa. Kirjeen nyt aion väsätä ainakin, mahdollisesti liitän mukaan myös jonkin piirroksen. Joten itseasiassa minä voisin ilmoittautua käymään tuolla muumiliikkeessä, olen siellä nimittäin kerran aikaisemminkin käynyt ja siellä vaikutti olevan jos jonkinlaista tavaraa: kirjoja, avaimenperiä, patakintaita, pehmoja, astioita, huiveja... minkälainen tuote sitten olisi paras Takahashille? :D
DeviantART-tili

"Elämä on arvokas...jokainen elämä!"
Frita
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja taigin » 01.06.2012 13:01

^ Mahtavaa, Frita! Kiitos todella paljon. Minun on tosiaan vähän hankala lähteä täältä ~1000km päästä. :/

No, mehän tässä mietimme josko Takahashille löytyisi jokin sopiva pehmolelu. En sitten tiedä pitävätkö japanilaiset näitä vähän lapsellisina? Että periaatteessa voisi jokin muukin sopia iha hyvin, jokin käyttöön tarkoitettu asia, esim. juuri patakinnas tai vaikka essu kokkaukseen Takahashin vaimolle. :D Minulla ei valitettavasti ole hirveänä mielikuvitusta ja olen myös miettinyt pääni puhki, että mitä hänelle oikein voisi hankkia. Toistaiseksi en ole mitään kuningasideoita saanut. ^^'

Unohtui sanoa, että sitten jos sieltä löytyy jokin sopiva, niin miten hoidamme maksun? Rahalahjoituksia ei tosiaan ole vielä tullut ollenkaan, vain fan-arttia ja kirjeitä.
Kuva
The real leader of Ou.
taigin
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Satanica » 01.06.2012 13:15

^ Saako sinulle Taigin alkaa jo lähettelemään näitä fan-artteja? Luovuin tuosta kirjeen kirjoitus ideastani, joten piirsin vain kuvan, jonka laitan mukaan lahjaan. Onko piirrosta pakko lähettää taittamattomana vai saako sen taittaa edes puoliksi ja sujauttaa kirjekuoreen? Vai onko maku asia miten lähettää? :)
Satanica
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja taigin » 01.06.2012 13:21

4.6 alkaen saa alkaa lähettelemään tavaraa tänne päin. ^^ No, sanoisin ehkä että enemmän makuasia. Olen suunnitellut laittavani piirrokset johonkin kansion sisään sellaisiin muovitaskuihin jos niitä tulee paljon, että periaatteessa toki piirrokset saa taittaa, mutta jos haluaa pitää ne suorana, niin sekin mahdollista. Pitäisi tosiaan alkaa jo ehkä hankkimaan näitä kansioita sun muita, mutta on nyt vähän jäänyt...
Kuva
The real leader of Ou.
taigin
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Satanica » 01.06.2012 13:26

Oorrait ^^ Minulla taitaakin vielä olla sun osoite ylhäällä(ja jos ei niin pyydän sen sulta erikseen), joten laittelen heti maanantaina postiin tulemaan, ellei sitten erikseen vielä pidä yhteyttä ottaa ja sopia jotakin? Ja hyvä jos voi edes puoliksi taittaa, niin ei tarvitse sitten kaupasta alkaa ostelemaan mitään isoja kuoria erikseen.
Satanica
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Frita » 01.06.2012 13:27

No jos tuollainen patakinnas-setti maksaa ~20 euroa, voin kustantaa sen itsekin. ;) Käyttötavarat tosiaan olisivat varmaankin parhaita, vaikka emme voi varmuudella tietää päätyvätkö ne Takahashille edes käyttöesineiksi. Tuollainen 140 euroa maksava 75 cm korkea muumipehmo olisi aika mahti, mutta sen kuljettaminen Japaniin olisi ihan liian vaikeaa. :/

Tuli vain mieleen: haittaako, jos niittaan piirroksen fanikirjeeseeni kiinni, vai pitääkö ne postittaa erillään?
DeviantART-tili

"Elämä on arvokas...jokainen elämä!"
Frita
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja taigin » 01.06.2012 13:36

Satanica kirjoitti:Minulla taitaakin vielä olla sun osoite ylhäällä(ja jos ei niin pyydän sen sulta erikseen), joten laittelen heti maanantaina postiin tulemaan, ellei sitten erikseen vielä pidä yhteyttä ottaa ja sopia jotakin?

Juu kysele vaikka vielä sitten vähän lähempänä sitä osoitetta, en muista kumman osoitteen oon sulle antanut. ^^ Asun siis vähän niinku kahdessa osoitteessa, yksin ja vanhempien luona. :D Mutta muuten ei tarvitse yhteyttä pitää, laittaa vaikka yv:tä tai tänne viestiä, kun on työnsä lähettänyt niin tiedän sitten vähän odotella.

Frita kirjoitti:No jos tuollainen patakinnas-setti maksaa ~20 euroa, voin kustantaa sen itsekin. ;) Käyttötavarat tosiaan olisivat varmaankin parhaita, vaikka emme voi varmuudella tietää päätyvätkö ne Takahashille edes käyttöesineiksi. Tuollainen 140 euroa maksava 75 cm korkea muumipehmo olisi aika mahti, mutta sen kuljettaminen Japaniin olisi ihan liian vaikeaa. :/

No se olisi kyllä tosi kiva juttu. ^^ Niin, eihän sitä tosiaan tiedä mihin nämä lahjat päätyvät, mutta on se silti jotain hyvä hankkia ettei ole pelkkiä fanikirjeitä/fan arttia koko lahja. On muuten aika kallis tuo pehmolelu, vaikka onhan se kyllä tosi isokin. Kuljettamisen kanssa todennäköisesti tulisi vielä ongelmia.

Frita kirjoitti:Tuli vain mieleen: haittaako, jos niittaan piirroksen fanikirjeeseeni kiinni, vai pitääkö ne postittaa erillään?

Tästä en ole kyllä vielä ihan varma. Periaatteessa olisi ihan hyvä jos ne olisivat yhdessä, niin Takahashi näkee että ne kummatkin ovat yhdeltä ja samalta henkilöltä. Olin kyllä miettinyt että laitanko kirjeet ja fan artit eriin kansioon, mutta niitä ei ainakaan tällä hetkellä näytä tulevan niin paljon kuin viime vuonna, että todennäköisesti laitan ne samaan paikkaan. Eli niittaa vain kiinni, jos haluat. Laitan ne sitten sellaisen muovitaskun sisälle.

Tosiaan, kun tämä on minun ensimmäinen kerta tällaista lahjaa kokoamassa, niin kaikennäköisiä ideoita saa vapaasti heitellä pakkaukseen, ideointiin ym. liittyen.
Kuva
The real leader of Ou.
taigin
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Satanica » 04.06.2012 17:55

taigin kirjoitti:
Satanica kirjoitti:Minulla taitaakin vielä olla sun osoite ylhäällä(ja jos ei niin pyydän sen sulta erikseen), joten laittelen heti maanantaina postiin tulemaan, ellei sitten erikseen vielä pidä yhteyttä ottaa ja sopia jotakin?

Juu kysele vaikka vielä sitten vähän lähempänä sitä osoitetta, en muista kumman osoitteen oon sulle antanut. ^^ Asun siis vähän niinku kahdessa osoitteessa, yksin ja vanhempien luona. :D Mutta muuten ei tarvitse yhteyttä pitää, laittaa vaikka yv:tä tai tänne viestiä, kun on työnsä lähettänyt niin tiedän sitten vähän odotella.

Laittelin viikonloppuna sinulle YV:tä, muttet ole vastannut. En ole laittanut vielä tulemaan kirjettä sinne päin, kun en nyt tiedä että mihin osoitteeseen kannattaa lähettää, jos kerta otat kaikki lahjasysteemit samaan osoitteeseen? :'D
Satanica
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset, ajankohtaiset tapahtumat ja miitit