Satanica kirjoitti:Minulla taitaakin vielä olla sun osoite ylhäällä(ja jos ei niin pyydän sen sulta erikseen), joten laittelen heti maanantaina postiin tulemaan, ellei sitten erikseen vielä pidä yhteyttä ottaa ja sopia jotakin?
Juu kysele vaikka vielä sitten vähän lähempänä sitä osoitetta, en muista kumman osoitteen oon sulle antanut. ^^ Asun siis vähän niinku kahdessa osoitteessa, yksin ja vanhempien luona.

Mutta muuten ei tarvitse yhteyttä pitää, laittaa vaikka yv:tä tai tänne viestiä, kun on työnsä lähettänyt niin tiedän sitten vähän odotella.
Frita kirjoitti:No jos tuollainen patakinnas-setti maksaa ~20 euroa, voin kustantaa sen itsekin.

Käyttötavarat tosiaan olisivat varmaankin parhaita, vaikka emme voi varmuudella tietää päätyvätkö ne Takahashille edes käyttöesineiksi. Tuollainen 140 euroa maksava 75 cm korkea muumipehmo olisi aika mahti, mutta sen kuljettaminen Japaniin olisi ihan liian vaikeaa. :/
No se olisi kyllä tosi kiva juttu. ^^ Niin, eihän sitä tosiaan tiedä mihin nämä lahjat päätyvät, mutta on se silti jotain hyvä hankkia ettei ole pelkkiä fanikirjeitä/fan arttia koko lahja. On muuten aika kallis tuo pehmolelu, vaikka onhan se kyllä tosi isokin. Kuljettamisen kanssa todennäköisesti tulisi vielä ongelmia.
Frita kirjoitti:Tuli vain mieleen: haittaako, jos niittaan piirroksen fanikirjeeseeni kiinni, vai pitääkö ne postittaa erillään?
Tästä en ole kyllä vielä ihan varma. Periaatteessa olisi ihan hyvä jos ne olisivat yhdessä, niin Takahashi näkee että ne kummatkin ovat yhdeltä ja samalta henkilöltä. Olin kyllä miettinyt että laitanko kirjeet ja fan artit eriin kansioon, mutta niitä ei ainakaan tällä hetkellä näytä tulevan niin paljon kuin viime vuonna, että todennäköisesti laitan ne samaan paikkaan. Eli niittaa vain kiinni, jos haluat. Laitan ne sitten sellaisen muovitaskun sisälle.
Tosiaan, kun tämä on minun ensimmäinen kerta tällaista lahjaa kokoamassa, niin kaikennäköisiä ideoita saa vapaasti heitellä pakkaukseen, ideointiin ym. liittyen.