Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Lue täältä tuoreimmat Hopeanuoli-uutiset sekä tiedotukset tapahtumista ja miiteistä.

Takahashin kimppalahja Animecon 2012

Re: Takahashin kimppalahja Animecon 2012

ViestiKirjoittaja taigin » 14.07.2012 14:29

Anteeksi yltiömäinen hehkutus.

Lahjan anto ei voinut mennä paremmin. Menimme nimmaritilaisuuden loputtua Takahashin ja tulkin luo ja kerroimme lahjasta hieman sekä Kaksoissolasta. Takahashi ja hänen publisheri olivat niin otettuja että he halusivat antaa meille jotain takaisin. Tässä vaiheessa seisoimme kaikki rivissä haavi auki. XD

No, menimme alakertaan ja saimme yhteiskuvan Takahashin kanssa (hän piti minua hartioista kiinni ;w;) sekä Ginga-pinssit, joita tehtiin silloin sinne Manga museoon(?). Valitsin tietenkin kaikista hienoimman. XD Haha no ei, pointti on siinä että saimme siis valita mieleisemme.

Oikeasti ei vitsit, olen ihan taivaassa nyt. Olin niin surullinen kun en päässyt valokuvaustilaisuuteen mutta näin kävi. Innolla odotan miltä näytän kuvassa. XD
Kuva
The real leader of Ou.
taigin
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja Satanica » 15.07.2012 09:47

^ Oows n_n Mitä kaikkea Kaksoissolasta kerroitte? Ja tosi kiva, että saitte takaisin jotakin. Varmasti hyvin muistoihin jäävä tilanne :) Olen ikuisesti kateellinen!
Satanica
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja PikkuElvis » 15.07.2012 21:33

En voisi enempää taiginia komppailla. Minun ihkaensimmäinen conini ja pääsin kokemaan jotain noin maailmaani mullistavaa! En ole vieläkään oikein palannut takaisin täältä seitsemännestä taivaasta, jossa olen leijaillut eilisestä asti. En voinut koskaan villeimmissä unelmissanikaan kuvitella, että pääsisin Takahashin kanssa vielä yhteiskuvaan! Tosin olin silloin kanniskellut jo hyvän aikaa jättimäistä kimppapaitalaatikkoa ympäriinsä, joten olen todennäköisesti kuvassa aika karmaiseva ilmestys tukka sekaisin ja rötväisenä, mutta kokemushan se on tärkein. :lol:

Kaksoissolasta muistaakseni sanoimme vain sen verran, että se on Suomen suurin fanifoorumi, kun ei siinä oikein mitään luentoa kehdannut alkaa pitää. Nimmaria hakiessani Takahashi muuten kiinnitti myös erityistä ihailevaa huomiota hienoon kimppapaitaamme.
"PLANES CRASH."
"YEAH, AND APPARENTLY CLOWNS KILL."
PikkuElvis
Kenraali
Kenraali

ViestiKirjoittaja Kieran » 10.05.2015 08:40

Olisiko kellään tietoa onko Takahashi mahdollisesti tulossa uudelleen Suomeen? Olisi yksi unelmien täyttymys nähdä hänet livenä.

Sukupuoli: Tuntematon
Edellinen

Paluu Uutiset, ajankohtaiset tapahtumat ja miitit