Tiedotuksia

Minikisa Kaksoissolan Facebookissa!

Kacchuu no Senshi Gamun esittely lisätty Sarjaesittelyihin.

WEED-mangan julkaisupäivät näet täältä.

Lue täältä tuoreimmat Hopeanuoli-uutiset sekä tiedotukset tapahtumista ja miiteistä.

Re: Suomen Hopeanuoli-fanit ry:n toiminta Animeconissa

ViestiKirjoittaja Äffä » 22.05.2012 15:52

Ok... Eli:

Hopeanuoli-kulkue
- Kaikille faneille, musikaalin jälkeen kokoonnumme Ginga-kulkueeksi ja kierrämme conin kertaalleen ja siirrymme ulos musikaalin lauluja laulaen ja Ginga-asusteisiin kukin omien mahdollisuuksien mukaan sonnustautuneina.
- Kaikki mukaan!

Ginga Room
- Koirankorva-askartelua, vetäjiä kaivataan!
- "Minun kokoelmani" -valokuvanäyttely, järjestäjänä Äffä, YukimuraFan, Hijiri(Järjestäjä: Äffä, 2 muuta järjestäjää kaverina olisi paikallaan! :D )
- Hopeanuoli-tietokilpailu (pitäjä: Windy)
- Ginga-kärpänen (voin järjestää, ellei löydy jotakuta halukasta järjestämään) < perutaan, kun Hopeanuoli-telttaa ei saatu
- Hopeanuoli-larppiporukan tutustumiskokoontuminen
- Koiranpiirustuspaja (vetäjät: nuuskamuikkunen & -vetoketju- )
- Piirustuskilpailu lauantaina ennen klo 17:ta (nuuskamuikkunen & -vetoketju-)
- Karhunkaataja-peli (vetäjät: Gingatta [pelin pääjärjestäjä], toisen vetäjän pesti avoinna)

Hopeanuoli-teltta
- Ei saatu lupaa pitää yhdistyksen 3 x 3 m huvilatelttaa Animeconin pihalla.
- Hopeanuoli-huutokauppa löytökoirien hyväksi: voi lahjoittaa erikoisempia Ginga-juttuja, tule huutamaan mielenkiintoisia löytöjä. Varaa käteistä!
^ Huutokauppa siirtyy Traconiin, jospa saisimme siellä siihen luvan.

Yhdistyksen pöytä
- Hopeanuoli-arpajaiset (saa lahjoittaa tavaraa, itse tehtyä tai virallista) yhdistyksen hyväksi
- Yhdistyksen oheistuotteita, mm. jäsenlehteä ja tiikerikoiraa myytävänä (vilauta jäsenkorttia, saat alennusta)
- Yhdistyksen esitteitä jaossa

^ Pöytää pitämään saa ilmoittautua. Periaatteena on, että joku yhdistyksen aktiiveista hoitaa kassaa, mutta siinä on arpajaispalkintojen luovuttamista, esitteiden jakamista, yhdistyksestä kertomista.. :)

Hopeanuoli-paneeli
- Yhdistyksen väki järjestää: tulkaa katsomaan!
- Paneeli, jollaista ei tiettävästi olla koskaan ennen nähty...
Viimeksi muokannut Äffä päivämäärä 23.05.2012 18:27, muokattu yhteensä 3 kertaa
Kuva Kuva
^ Rope, jossa keskitytään fanitaiteen sijasta pelaamiseen, kaipaa lisää aktiivisia pelaajia! Laumanjohtajan paikkoja auki 2 kpl!
Äffä
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja YukimuraFan » 22.05.2012 15:54

Äffä kirjoitti:- "Minun kokoelmani" -valokuvanäyttely, järjestäjänä Äffä, otan mielelläni tähän jonkun kaveriksi auttamaan näytteille asettelussa! :)

Olisikohan minusta apua tässä hommassa? Auttaisin mielelläni! :D
Kuva

Kiitos Kamomelle Ak:sta♥
YukimuraFan
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö

ViestiKirjoittaja nuuskamuikkunen » 22.05.2012 16:28

Olisin itse ehkä kiinnostunut vetämään veljeni kanssa (nimimerkki: -vetoketju-) esim. tuota koiranpiirtopajaa tai tuota piirustuskilpailua, niiden ajankohdasta ja kestosta riippuen. Olen tosiaan animeconissa vain yhden päivän (lauantain) ja en haluaisi missata mm. hopeanuolimusikaalia (jos se lauantaina esitetään) ja Takahashin nimmarien jakoa (jos sellainenkin lauantaina sattuisi olemaan)...
"Usko mitä haluat." - Nuuskamuikkunen
nuuskamuikkunen
Pentu
Pentu

ViestiKirjoittaja Äffä » 22.05.2012 16:50

YukimuraFan: Tervetuloa kaveriksi! :) Oletko tulossa Kuopioon lauantaina vai perjantaina? (Jos Ginga Roomia pääsee jo perjantaina pystyttelemään tai sitten mennään lauantaina ennen conin avaamista...) Laitan sinulle yksärillä mun yhteystiedot! ;()

nuuskamuikkunen kirjoitti:Olisin itse ehkä kiinnostunut vetämään veljeni kanssa (nimimerkki: -vetoketju-) esim. tuota koiranpiirtopajaa tai tuota piirustuskilpailua, niiden ajankohdasta ja kestosta riippuen. Olen tosiaan animeconissa vain yhden päivän (lauantain) ja en haluaisi missata mm. hopeanuolimusikaalia (jos se lauantaina esitetään) ja Takahashin nimmarien jakoa (jos sellainenkin lauantaina sattuisi olemaan)...

Haluisitteko järkätä molemmat? :) Siis sekä piirustuskilpailun, että pitää piirtopajaa?

Voidaan pitää lauantaina ja ilman muuta eri aikaan kuin nuo tärkeimmät ohjelmat. Suunnitelmana olisi varmaan, että yhdistyksen pöytä, Ginga Room & teltta ovat aina niiden ajan paussilla, ellei jotkut sitten halua jäädä niiden ajaksi hengailemaan ja niitä pyörittämään.

Sitten vaan sunnuntaiksi piirustuspajalle vetäjät.

Nuuskamuikkunen, pystyisittekö tuomaan piirustusvälineitä sinne vai yritänkö järkätä (tulen autolla, jos olette julkisilla liikenteessä, minun on ehkä helpompi tuoda ainakin paperia)? Niin ja sama kysymys, pääsettekö lauantaina heti aamusta paikalle? :) Laitan sinulle kans yhteystietoni yksärillä, niin tavoitamme toisemme paikanpäällä! ^^

Mites noista palkinnoista piirustuskisaan: järkkäättekö itse vai yritänkö järkätä yhdistyksen puolesta jotain?

Ihan mahtavaa saada teidät mukaan! :mrgreen:
Kuva Kuva
^ Rope, jossa keskitytään fanitaiteen sijasta pelaamiseen, kaipaa lisää aktiivisia pelaajia! Laumanjohtajan paikkoja auki 2 kpl!
Äffä
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja YukimuraFan » 22.05.2012 17:14

Äffä kirjoitti:Ihan mahtavaa saada teidät mukaan! :mrgreen:

Tämä on nyt vähintä mitä voin tehdä :D
Kuva

YukimuraFan
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja -vetoketju- » 22.05.2012 18:09

Äffä: Voimme mielellämme vetää sekä piirustuskilpailun että pajan, mutta unohdin tuossa mainita että joudumme lähtemään jo ennen klo 17:sta, saadaankohan millään molempia ohjelmanumeroita mahtumaan ennen tuota ajankohtaa... (ja vielä sillä tavalla että aikaa jäisi vähän muuhunkin... :? ). Muuten kyllä sopii mainiosti ;)
Piirustusvälineitä löytyy meiltä itseltämme varmaan tarpeeksi, mutta jos voisit paperit tuoda niin se olisi hienoa. Palkinnoista vielä haluaisin kysyä, että millaisia niiden pitäisi olla? Jotain virallisia Ginga-tuotteita vai jotain omia väkerryksiä, en ole nimittäin varma olisiko meillä varaa hankkia mitään (ainakaan kovin kallista).
Sitten vielä haluaisin kysyä onko kaikki virallisuudet yms. hoidettu tämän piirustuskilpailun-ja pajan osalta, vai jääkö se meidän harteillemme. Samaa kysyisin tuomaroinnista ja palkintojen jaosta, kuka sen kaiken hoitaisi? Anteeksi nyt kauheasta läjästä kysymyksiä :oops:
Ja tosiaan koska tulemme jo perjantaina illalla, niin olemme käytettävissä ihan vaikka kuinka aikaisesta aamusta lähtien :D

Tuli vaan tässä vielä mieleen, että me hölmöt menimme ostamaan itsellemme jo liput tuonne coniin, sekä lattiamajoitukseen perjantain-ja lauantainväliseksi yöksi. Luin juuri animeconin sivuilta että ohjelmanpitäjät pääsisivät ilmaiseksi molempiin, eli tietääkö kukaan miten tulisi menetellä...? (Sori, ehkä hiukan offtopicia, mutten tiennyt mistä muualta kysyä...)

terveisin myös nuuskamuikkunen
-vetoketju-
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja taigin » 22.05.2012 18:14

Äffä kirjoitti:- Hopeanuoli-huutokauppa löytökoirien hyväksi: voi lahjoittaa erikoisempia Ginga-juttuja, tule huutamaan mielenkiintoisia löytöjä. Varaa käteistä! (Järjestäjä: Äffä, 2 muuta järjestäjää kaverina olisi paikallaan! :D

Saanko kysyä, että minkälainen huutokauppa tämä tulee suurinpiirtein olemaan? ^^ Siis onko siellä ihan oikeata fanitavaraa vai jotain omatekemiä juttuja?
Kuva
The real leader of Ou.
taigin
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Hijiri » 22.05.2012 20:16

Äffä kirjoitti:YukimuraFan: Tervetuloa kaveriksi! :) Oletko tulossa Kuopioon lauantaina vai perjantaina? (Jos Ginga Roomia pääsee jo perjantaina pystyttelemään tai sitten mennään lauantaina ennen conin avaamista...) Laitan sinulle yksärillä mun yhteystiedot! ;()

Vaikka YukimuraFan ehtikin jo ilmoittautua, voin itsekin lupautua kolmanneksi pystyttäjäksi jos lisäapu vain kelpaa. Olen näillä näkymin tulossa Kuopioon hyvissä ajoin jo perjantaina ja jos näyttelyä päästään pystyttämään jo silloin, voin ojentaa auttavan käteni enemmän kuin mielelläni. Lisäksi voin olla apuna myös muuten jos jossain vain apua tarvitaan enkä ole juoksemassa jossain muussa "hopeanuolettomassa" ohjelmassa. Olen conissa kuta kuinkin liikkeellä yksin, joten olen käytettävissä jos jotain tehtävää tai avuntarvetta ilmenee.
Kuva
"Don't sweat it. It'll work out somehow." -Tatara Totsuka
Hijiri
Kenraali
Kenraali

ViestiKirjoittaja Äffä » 23.05.2012 01:20

Hijiri: mitenkäs, jos tuonne pitäisi sitä koirankorvapistettäkin laittaa pystyyn? Minä tuon sinne siis kankaat, tarvittaessa voin tuoda myös ompelukoneen, joskin olin itse ajatellut sakset&liima -meininkiä. XD No enivei, minulle passaisi, että sinä, minä ja YukimuraFan mentäisiin lauantaiaamuna kolmistaan laittelemaan Ginga Roomia pystyyn. Tai siinä saattaa tietty käydä niinkin, että tulen teidän ja kamojen kanssa sinne ja joudun itse juoksemaan yhdistyksen pöydän luo tai Ginga-telttaa pystyttämään.. Minulla on tapana tunkea joka asiaan häsläämään.. :lol: Eli kyllä apu varmasti kelpaa! :)

-vetoketju-: No eiköhän sen piirustuskisan ehdi ennen viittä pitämään - valitaan sitten aika sen mukaan, kun tiedetään, moneltako Hopeanuoli-paneeli ja muut Ginga-faneja kiinnostavat ohjelmat on! Tekin voisitte varmaan tulla heti aamusta lauantaina sinne laittelemaan piirustuspistettä kuntoon. Jos Ginga-teltta toteutetaan, sitäkin varmaan tullaan pystyttelemään hyvissä ajoin.

Piirustuskisan palkinnon ei tarvitse olla mikään superkallis/erikoinen. On ollut monena vuonna joku itse tehty juttu ja nehän ovat monesti niitä ihanimpia. Sama koskee tietokilpailua. Piirustuskisaan yksi kiva idis voisi olla piirustuslehtiö, johon on taiteiltu itse Ginga-aiheinen kansikuva? :D

Huutokaupasta: olin kaavaillut sinne mm. Ginga-aiheisia fanien maalaamia tauluja myyntiin, mutta tämä saattaa jäädä Traconiin... Lisäksi tässä suunnittelin, että maalaisin ylimääräisestä Kagetora-figuuristani Akatoran ja katsoisin, mitä siitä irtoaa. Siis sekä itse tehdyt ja viralliset tuotteet ovat tervetulleita. Katsotaan nyt, mitä saadaan kasaan...
Kuva Kuva
Äffä
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja YukimuraFan » 23.05.2012 08:02

Jos noita palkintoja kaipailee, niin multa löytys ne kaksi GDW tuotetta: Weed DVD 2 ja Ken figuuri. Weed DVD:tä on katsottu, mutta siinä saattaa olla naarmuja hiukan. Toimii kuitenkin. Ken figuuri on avattu LAATIKOSTA, mutta se on yhä pussissa.
Kuva

YukimuraFan
Karhukoira
Karhukoira

Seuraava

Paluu Uutiset, ajankohtaiset tapahtumat ja miitit