Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Kysy ja saa jopa vastaus Hopeanuolen kustantajilta tai kääntäjältä!
Kysy ja esitä toiveita uusista Ginga-aiheisista oheistuotteista.

Palaute & kysymykset

Re: Palaute & kysymykset

ViestiKirjoittaja Valko » 09.08.2013 08:44

Harmillista että taas myöhästyy. No, eihän sille mahda mitään ja mukavaa jos jonkin osan mukana tulee kirjanmerkki tai juliste :) Minä ainakin kannatan julistetta ;)
"Not all treasure is silver and gold, mate." - Jack Sparrow
Valko
Ōun sotilas
Ōun sotilas

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja Tundre » 11.08.2013 17:41

Harmi, että seuraava osa tulee taas myöhässä. No ei siihen nyt kauan ole, kun se tulee. Mutta juliste tai kirjanmerkki olisi todellakin ihan hyvä lisä johonkin osaan. Itse kannatan enemmän kirjanmerkkiä, sillä en oikein pidä julisteista. Mutta kyllä julistekin ihan hyvä olisi, vaikka jollain noilla Taiginin laittamilla kuvilla varustettuna kävisi :3

Ei vain malttaisi odottaa sitä osaa enää.
Tundre
Ōun sotilas
Ōun sotilas

ViestiKirjoittaja Murder » 14.08.2013 16:39

Harmi, että osa 22 myöhästyy. Sitä olenkin odottanut elokuun alusta asti, sillä en malta enää odottaa että pääsen lukemaan.
Itse kannatan kirjanmerkkiä, koska luen paljon kirjoja. Lisäksi seinäni ovat täynnä. Minulla on GNG-juliste ja Meteor Gin-juliste jo, mutta ne eivät mahdu seinälle :c
Kuvalla ei ole mitään väliä, minulla kelpaa kaikki.
Murder
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Feliciano Vargas » 17.08.2013 23:06

Onhan se toki harmi että 22 myöhästyy mutta minkäs teet.

Minä kelpuuttaisin ihan kumman vaan, julisteen tai kirjanmerkin. (Tai vaikka molemmat :_D) Ehkä enempi julistetta, jossa voisi olla Weed ja Gin.
Feliciano Vargas
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja ande » 18.08.2013 20:29

Mielummin ottaisin kirjanmerkin, kelpaisi laittaa kesken jääneen mangan väliin. :)
It don't matter if you don't like me. 너나 잘하세요.」
ande
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Anttu » 19.08.2013 09:20

Kappas, oli unohtunut ihan kommentoida tänne.

Itse tykkäisin kummasta vain, kirjanmerkki olisi erikoinen, koska sitä ei ole ollut Hopeanuoli-mangoissa extrana.

Toisaalta juliste olisi näyttävä ja hyvä jatkumo niihin suomalaisiin Hopeanuoli-julisteisiin, mikäli siinä olisi kansikuva olisi ainakin omana toiveenani, että julisteen kuvana olisi joku näistä taustallisista kansista (koska todennäköisesti kyseessä on suomalainen kansi?) ei yksivärisistä.

Nämä ovat toisaalta sellaista herkkua, että kelpuuttaisin kumman vain x) Vaikken Weediä ole nyt keräillyt enempää niin tämän extrallisen osan varmasti ostaisin :'D Tosin mielessäni on käynyt myös noiden puuttuvien osien ostelu, itseasiassa meinasin mennä tänään niitä etsiskelemään, jos vaikka löytyisi esim. Fantasiapeleistä.

EDIT: Oh, kiitos vinkistä! Saattanee olla, että piipahdan muiden manga-sarjojen merkeissä.
Sain kuin sainkin napattua nuo puuttuvat seitsemän osaa (kävi lukeminen putkeen aikalailla työstä) Fantsusta, joten nyt olen ajan tasalla ja pääsen mukaan, kun uutta osaa pukkaa~
Anttu
Kenraali
Kenraali

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja Antti-setä » 19.08.2013 12:25

Anttu kirjoitti:Tosin mielessäni on käynyt myös noiden puuttuvien osien ostelu, itseasiassa meinasin mennä tänään niitä etsiskelemään, jos vaikka löytyisi esim. Fantasiapeleistä.

Vihje: jos meinaa ostaa turskin annoksen kerralla, Helsingin kirjamessuilla vierailua kannattaa harkita lokakuussa. Pääsylippu maksaa, mutta osastollamme (H-townin ja Sangatsun&Puniksen yhteinen) mangat maksavat 4 euroa kappaleelta ja kympillä saa kolme. Yhtä tai kahta uusinta lukuun ottamatta kaikki Weeditkin ovat tuonhintaisia. Aika nopeasti säästänee lipun hinnan...
Antti-setä
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja Houndy » 19.08.2013 18:11

Toivottavasti tämä 22. osa jää viimeiseksi myöhästyneeksi osaksi, vaikka minua ei nuo myöhästymiset sinänsä harmita. Olen julisteen kannalla, se olisi mahtava. Kirjanmerkkikin olisi tosin ihan OK, sen voisin vaikka lahjoittaa faniyhdistykselle onnenpyöräpalkinnoksi, sillä en itse tekisi sillä mitään, koska muistan ulkoa mille sivulle olen jäänyt.
Kuva
Gin ja Cross ne yhteen soppii.
Houndy
Taktikko
Taktikko

ViestiKirjoittaja Tulilintu » 19.08.2013 18:32

Mulle kelpaa sekä juliste tai kirjanmerkki. Julisteeseen toivon sellasta volokuva taustaista. koska ne ovat kauniinpia.
Kuva
"Loppujen lopuksi Hyvä pärjää, paha ei" Yoshihiro Takahashi
Tulilintu
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Murojaki » 19.08.2013 20:02

Itse toivoisin kirjanmerkkiä. Julisteita on ollut ennenkin extrana, joten kirjanmerkki toisi vaihtelua.
Kuva
Murojaki
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

EdellinenSeuraava

Paluu Kustantajien & valmistajien nurkka