Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Luethan ennen rekisteröitymistä. Palaute, kysymykset ja ehdotukset tänne.

Re: Avatar-topic

ViestiKirjoittaja Kanasoturi » 25.10.2014 11:37

Toivon että nää näkyy...

En tiiö laitoinko oikein ja en omista kuvaa! löysin netistä.

En siis tiedä osasinko edes laittaa oikein :roll:
Liitteet
jaas.png
Aww
jaas.png (21.55 KiB) Katsottu 2815 kertaa
Viimeksi muokannut Kanasoturi päivämäärä 25.10.2014 18:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Oohh~ Sentomaru-kun!
Kanasoturi
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja kata » 25.10.2014 18:12

MLP, Derpy Hooves

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
kata
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Kanasoturi » 26.10.2014 18:20

Kuvia saa käyttää missä vain. Ei tarvitse tekiää koska otettu netistä

Tässä olisi yksi omapiirtämäni.. ja jos tätä käytät muutakuin täällä kaksoissolassa niin laita tekijäksi Akametora^
Kuva

Ginga:
Kuva

Nää jäi nyt lyhykäiseen myöhemmin lisää!

Tässä olisi hieman lisää Ginga aiheisia. Olen itse muokannut, mutta ei tarvitse tekijää (vaikka millä foorumeilla olisit) Editoin niitä hiukan ja toivon että ovat sopivan kokoisia.. Itse asiassa jotkut meni pikselimössöksi, joten "värisoin" ne uudelleen.

Kuva Kuva Kuva
Viimeksi muokannut Kanasoturi päivämäärä 17.11.2014 16:26, muokattu yhteensä 2 kertaa
Oohh~ Sentomaru-kun!
Kanasoturi
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja riyunnie » 27.10.2014 07:23

Akametora kirjoitti:Kuvia saa käyttää missä vain. Ei tarvitse tekiää koska otettu netistä

Tässä olisi yksi omapiirtämäni.. ja jos tätä käytät muutakuin täällä kaksoissolassa niin laita tekijäksi Akametora^
Kuva

Ginga:
Kuva Kuva

Tässä olisi hieman lisää Ginga aiheisia. Olen itse muokannut, mutta ei tarvitse tekijää (vaikka millä foorumeilla olisit) Editoin niitä hiukan ja toivon että ovat sopivan kokoisia.. Itse asiassa jotkut meni pikselimössöksi, joten "värisoin" ne uudelleen.

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Eihän niitä nyt taaskaan miljoonaa ole mutta taas lupaan että lisää tulossa lähiaikoina .. tai kuka tietää : )? Saatte siis käyttää näitä ihan missä vaan foorumeilla ilman tekijää jos ette sinne jaksa laittaa Akametora^

Moi, tuota.. tässä topicissa olisi siis tarkoitus jakaa itse tekemiään avatareja, ei muiden tuotoksia. Tuossa on nyt mukana ainakin minun ja Limpun, ja ilmeisesti Shirotoran (?), tekemiä avatareja.. 8--)
Viimeksi muokannut riyunnie päivämäärä 27.10.2014 12:45, muokattu yhteensä 1 kerran
riyunnie
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja riyunnie » 27.10.2014 12:44

Löysin kansioista tällaisia Ginga-avoja, toivottavasti eivät ole jo olleet täällä. Kyoushiroa, GDA:ta ja Hopeanuolta.

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
riyunnie
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja Kanasoturi » 27.10.2014 15:26

riyunnie kirjoitti:
Akametora kirjoitti:Kuvia saa käyttää missä vain. Ei tarvitse tekiää koska otettu netistä

Kuva

Ginga:
Kuva

Kuva Kuva Kuva

Eihän niitä nyt taaskaan miljoonaa ole mutta taas lupaan että lisää tulossa lähiaikoina .. tai kuka tietää : )? Saatte siis käyttää näitä ihan missä vaan foorumeilla ilman tekijää jos ette sinne jaksa laittaa Akametora^

Moi, tuota.. tässä topicissa olisi siis tarkoitus jakaa itse tekemiään avatareja, ei muiden tuotoksia. Tuossa on nyt mukana ainakin minun ja Limpun, ja ilmeisesti Shirotoran (?), tekemiä avatareja.. 8--)

Mä löysin ne ainakin netistä :O Mut voin niistä osan poistaakin jos teidän ovat
Oohh~ Sentomaru-kun!
Kanasoturi
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja Yuriko » 27.10.2014 15:30

Akametora kirjoitti:Mä löysin ne ainakin netistä :O Mut voin niistä osan poistaakin jos teidän ovat

Jos olet ne löytänyt Googlen kuvahausta, ovat ne todennäköisesti tältä foorumeilta poimittuja. Tähän topiciin on tarkoitus laittaa itsetehtyjä avatareja, ei siis netistä löydettyjä, koska et tiedä saako niitä kopioida.
When cries were met with silence and the last breath was drawn.
~
Yuriko
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Kanasoturi » 27.10.2014 15:33

Yuriko kirjoitti:
Akametora kirjoitti:Mä löysin ne ainakin netistä :O Mut voin niistä osan poistaakin jos teidän ovat

Jos olet ne löytänyt Googlen kuvahausta, ovat ne todennäköisesti tältä foorumeilta poimittuja. Tähän topiciin on tarkoitus laittaa itsetehtyjä avatareja, ei siis netistä löydettyjä, koska et tiedä saako niitä kopioida.

Jooh, mutta ottaa huomioon että myös ite tein niitä paintilla (siis niitä mitä nyt sanotaan kopioiduiks(?) Ja ne oli mun mielestä moni väärän kokosia alunperinkin, mutta joo kiitos kun kuitenkin kerroitte
Oohh~ Sentomaru-kun!
Kanasoturi
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja Bon » 27.10.2014 17:43

Tässä nyt olisi joitakin sekalaisia avoja, eri ginga saagoista.

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
"I'll accept this as your love. And I will accept your anger with my affection."
Bon
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Yuriko » 27.10.2014 18:39

Akametora kirjoitti:
Yuriko kirjoitti:

Jooh, mutta ottaa huomioon että myös ite tein niitä paintilla (siis niitä mitä nyt sanotaan kopioiduiks(?) Ja ne oli mun mielestä moni väärän kokosia alunperinkin, mutta joo kiitos kun kuitenkin kerroitte

Kukaan ei ole sanonut itsetekemiäsi kopioiduiksi vaan niitä, jotka sanoit ottaneesi netistä, tässä tapauksessa ainakin nuo riyunnien ja muiden käyttäjien tekemät avatarit.
When cries were met with silence and the last breath was drawn.
~
Yuriko
Karhukoira
Karhukoira

EdellinenSeuraava

Paluu Säännöt, ohjeet, kysymykset ja palaute