Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Jäsenet voivat täällä esitellä omia taideteoksiaan.

Vanerin Vanerinuoli ja muita puutöitä

Re: Vanerin kyhämä Vanerinuoli

ViestiKirjoittaja vilho » 07.06.2011 20:38

Aika mahtava :o Itse jos yrittäisin tuollaista niin....no ei toimisi :)
Jos olisi tuommoinen Ginga-oheistuote, niin koittaisin saada äidin ostamaan tuollaisen minulle. ;)
Oh, there's one more thing...
vilho
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Sukupuoli: Tuntematon
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Vanerin kyhämä Vanerinuoli (lisäys 9.6.2011)

ViestiKirjoittaja NightWolf-_- » 20.06.2011 18:05

Itsehän mielestäni jätin kommenttia jo aikaisemmin Vanerinuolesta, mutta en näköjään jättänytkään. Itse asiani on sanoa, että hieno työ tuo Vanerinuoli! Siis siinä suhteessa, että olet käyttänyt materiaalia, jota harvemmin fanitöissä käytetään. Ei tietenkään havinaista, mutta ei kovin yleistäkään. Kokonaisuutena mukava työ!

Ja vaikka tuo susityö ei varsinainen Hopeanuoli työ olekaan, voisi joku kenties sanoa. Mutta silti sekin on ihan hyvä, vaikka kuulemma jo vuodelta 2004? Oli ainakin mainittu sillä sivulla. Mitenkähähän hieno olisi jos Vaneri tekisit vastaavan työn tänäpäivänä uudestaan?
Ja matka jatkuu eteenpäin kohti uusia seikkailuita!
NightWolf-_-
Ōun sotilas
Ōun sotilas

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Vaneri » 21.06.2011 07:37

NightWolf-_- kirjoitti:Itsehän mielestäni jätin kommenttia jo aikaisemmin Vanerinuolesta, mutta en näköjään jättänytkään. Itse asiani on sanoa, että hieno työ tuo Vanerinuoli! Siis siinä suhteessa, että olet käyttänyt materiaalia, jota harvemmin fanitöissä käytetään. Ei tietenkään havinaista, mutta ei kovin yleistäkään. Kokonaisuutena mukava työ!

Ja vaikka tuo susityö ei varsinainen Hopeanuoli työ olekaan, voisi joku kenties sanoa. Mutta silti sekin on ihan hyvä, vaikka kuulemma jo vuodelta 2004? Oli ainakin mainittu sillä sivulla. Mitenkähähän hieno olisi jos Vaneri tekisit vastaavan työn tänäpäivänä uudestaan?

Kyllä noita vaneritöitä tehdään paljon, mutta Hopeanuoleen liittyviin en ole itse törmännyt.

Alkuperäinen susityö on tosiaan vuodelta 2004 (alin kuva sivustolla, akvarellityö). Vuonna 2005 aloitin tekemään kanavakankaalle suurennusta Susityöstä ja se on yhä kesken (lumihanki). Kanavatyön teko vaatii aikaa. Kanavatyön korkeuskin on metrin luokkaa.

Enpä ole lähiaikoina paljon maalaillut. Jos alkaisin uutta vastaavaa tekemään, siitä tulisi joko tökerö tai yksinkertaistunut.
Vaneri
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Cenere » 25.06.2011 14:34

Oli tosi hieno idea tehdä Akakbutosta ja Ginistä tuollaiset "aavemmaiset".
Toivon hartaasti että jaksat/voit tehdä näitä lissä,sillä niitä on mukava katsella ;)
"Punaista lunta...kuinka sopivaa"-Akatora
Cenere
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Re: Vanerin puutekeleitä (10.7.2012)

ViestiKirjoittaja Uru » 28.07.2012 21:48

Toivottavasti tuo Takahashille annettu kello päätyi esille. Tätä olisi melkein pitänyt kysyä jossain vaiheessa.

Tuo Puu-Gin on todella suloinen. Se on ilmeisesti melkein kaksiuloitteinen? Näin edestäpäin katsottuna se näyttää kuitenkin melkein kolmiuloitteiselta. Todella hauskan näköinen ja suloisen ilmeikäs.

Tuo susityö on ihan tajuttoman hieno. Jo maalaus on upea, mutta minusta on hienoa, miten olet saanut siitä muokattua vielä kanavatyön. Olen jonkin verran nähnyt, miten esim. anime-kuvia on muokattu kanavatöiksi ja monista niistä on tullut hieman tönkköjä. Tuo sinun työsi näyttää kuitenkin kanavatyönä entistä eläväisemmältä. Luulin sitä ensisilmäyksellä ihan maalaukseksi. Tuossa on kyllä ihan älytön työ, koska ei tuo kovin pieni voi olla. Minkä kokoinen tuo on, ihan senteissä?
Myös alkuperäinen työ on hieno. Kummassakin on tyylikäs värimaailma.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

ViestiKirjoittaja Vaneri » 28.07.2012 22:38

Uru kirjoitti:Toivottavasti tuo Takahashille annettu kello päätyi esille. Tätä olisi melkein pitänyt kysyä jossain vaiheessa.

Tuo Puu-Gin on todella suloinen. Se on ilmeisesti melkein kaksiuloitteinen? Näin edestäpäin katsottuna se näyttää kuitenkin melkein kolmiuloitteiselta. Todella hauskan näköinen ja suloisen ilmeikäs.

Tuo susityö on ihan tajuttoman hieno. Jo maalaus on upea, mutta minusta on hienoa, miten olet saanut siitä muokattua vielä kanavatyön. Olen jonkin verran nähnyt, miten esim. anime-kuvia on muokattu kanavatöiksi ja monista niistä on tullut hieman tönkköjä. Tuo sinun työsi näyttää kuitenkin kanavatyönä entistä eläväisemmältä. Luulin sitä ensisilmäyksellä ihan maalaukseksi. Tuossa on kyllä ihan älytön työ, koska ei tuo kovin pieni voi olla. Minkä kokoinen tuo on, ihan senteissä?
Myös alkuperäinen työ on hieno. Kummassakin on tyylikäs värimaailma.

Minulla oli kunnia osallistua Helsingissä järjestettyyn Yoshihiro Takahashin fanitapaamiseen ja kysyin siellä ihan yleisesti fanilahjoista, joita hän sai viime vuonna. Hän vastasi että piirustukset, joita hän sai paljon on säilötty pöytälaatikkoon ja, että kello on seinällä.
Ande on laittanut videon tästä tilaisuudesta ja kysyn kysymyksen heti ensimmäiseksi: http://www.youtube.com/watch?v=sTPVtKwEzcw&feature=relmfu.

Susityön kanavatyöversiota olen tehnyt nyt vuoden lisää. Täytyisi varmaan ottaa uudet kuvat siitä. Korkeus on noin 95 cm. Tällä hetkellä kanavatyö kesätauolla koimyrkyssä lillumassa, koska olisi kamalaa, jos koit söisivät sen poskeensa. Olen pyrkinyt tekemään kanavatyötä maalauksellisesti eli en tee sitä niin kuin käsityötä vaan niin kuin taidetta. Lisäksi elävyyttä on tuonnut erinlaiset pistopinnat, joita olen käyttänyt puolipiston (peruspisto) lisäksi.

Oho, tuo Puu-Gin jäi välistä. Esineenä se on kolmiuloitteinen, mutta koska kyseessä on sahaus, niin se ei ole mikään näköispatsas, vaan sellainen lättänä. Se on valmistettu 4 cm paksusta lankusta ja sen sahamisessa oli yllättäviä ongelmia.
Viimeksi muokannut Vaneri päivämäärä 29.07.2012 06:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Vaneri
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Uru » 28.07.2012 22:51

^Mukava tietää, että kello on seinälle päätynyt ja että noista kysyttiin tapaamisessa. =D

Tuo susityö on ihan mielettömän iso. Tuota kannattaa kyllä varjella ihan kunnolla, sillä kyllähän siinä hermot varmasti menisi, jos ötökät tuon napostelisivat.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

Re: Vanerin Vanerinuoli ja muita puutöitä

ViestiKirjoittaja Vaneri » 05.05.2020 22:03

Nostin tämän, vaikkei mitään uutta juurikaan ole, mutta kuvien linkit ovat olleet pitkän aikaa rikki ja nyt pitäisi toimia toivottavasti. Jossain vaiheessa osa kuvista ei näkynyt, kuin kirjautuneena minun Google-tunnuksilla. Jotenkin näitä kuvia heiluttelin ja ne alkoi näkymään sellaisilla selaimilla, joilla en ollut kirjautunut Googleen.

Mutta jos joku ystävällisesti kokeillisi, että näkyykö kuvat ja ilmoittaisi minulle.

Edit: Kuvat näkyvät.
Viimeksi muokannut Vaneri päivämäärä 06.05.2020 11:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Vaneri
Kotikoira
Kotikoira

Re: Vanerin Vanerinuoli ja muita puutöitä

ViestiKirjoittaja methpring » 06.05.2020 09:03

Vaneri kirjoitti:Nostin tämän, vaikkei mitään uutta juurikaan ole, mutta kuvien linkit ovat olleet pitkän aikaa rikki ja nyt pitäisi toimia toivottavasti. Jossain vaiheessa osa kuvista ei näkynyt, kuin kirjautuneena minun Google-tunnuksilla. Jotenkin näitä kuvia heiluttelin ja ne alkoi näkymään sellaisilla selaimilla, joilla en ollut kirjautunut Googleen.

Mutta jos joku ystävällisesti kokeillisi, että näkyykö kuvat ja ilmoittaisi minulle.

Minulla ainakin kuvat toimivat.
Kuva
Ginga-kokoelmani - Ginga Merchandise - Youtube-videoni

- He ovat todella erikoisia!
- Eivät sen erikoisempia kuin mekään heidän silmissään.
methpring
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Edellinen

Paluu Fan Art