Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua musiikista laidasta laitaan.

Teetkö itse musiikkia/soitatko jotain?

Re: Teetkö itse musiikkia/soitatko jotain?

ViestiKirjoittaja Varjokani » 27.05.2019 22:50

Sairaan makeeta. Itse tykkään kovasti basso ja kitara riffeistä. Ne on ihanaa kuunneltavaa. <3
Itse osaan juuri ja juuri pienolla soittaa jotain melodioita korvakuulolta. Sillei et osaan oikean käden, mut vasen käsi ei osaa tulla mukaan sointujen kanssa vielä kovin hyvin.
Varjokani
Ōun sotilas
Ōun sotilas

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja Jerome » 13.12.2019 00:00

Pianoa/sähköpianoa soittelin kun vielä asuin kotona, ja kun vielä oli auto jolla raahata sitä silloin tällöin äitin luota omaan kotiin. En osaa nuotteja vaan olen opiskellut pari biisiä youtuben avulla. Sitten kun on tarpeeksi iso kämppä, hommaan kyllä sinne jonkunlaisen pianon. Kokonaan ulkoa menee L'amour toujours, perus kissanpolkat ja koiranpolkat ja joitain lastenlauluja. Alut osaan soittaa linkin parkin numbista, coldplayn clocksista ja imagine dragonin demonsista.
Jerome
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja VorlonMeister1982 » 11.02.2023 09:52

Terppa Kaksoissolan väki!

Tässä esittäytyy pieni mutta pippurinen soitinyhtye Narikka & Bogart! Suuri idolimme on vaippaikäisestä saakka ollut Pave Maijainen, ja niinpä pyrkimyksenämme on ollut kehittyä pienen kokoonpanon monisoitintaitureiksi. Menestys on luonnollisesti ollut vielä pientä, ja albumit ovat olleet suurilta osin omakustannetuotantoa, mutta kunnianhimoa kyllä riittää!

Seuraava hankkeemme varmasti kiinnostaa teitä kaikkia: GNG-animen coveralbumi! Tätä sarjaahan olemme ipanasta fanittaneet lähes yhtä kauan kuin yammailleet Maijasen tahtiin, joten tässä on aika eeppistä tuntua ilmassa.

Nuotteja olemme metsästäneen koirien ja… no, koirien kanssa, mutta tulos on jäänyt köyhäksi. Toki korvakuuloltakin ollaan saatu jotakin jo kasaan, mutta vaikeaa se on kun abs. sävelkorvaa ei keneltäkään löydy. Onneksi kuurokin kana onnistuu jyväsen löytämään, ainakin ajan kanssa! Suunnitelmissa olisi laittaa mukaan myös musikaalien kamaa, mikä ehkä onnistuu helpommin?

Soitinyhtyeemme se suuri ja tunnistettava "karaktääri" on erikoiset soitinyhdistelmät. Miltäpä kuulostaisi GNG:n alkutunnari cembalolla ja banjolla? Entämä TOMORROW pan-huilu-kellopeli-combolla?

Elämme jännittäviä aikoja!
VorlonMeister1982
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja Kanalja » 11.02.2023 10:23

Oho! WoW!

Kluin yhtyeenne nimen vaarin, muttei siita sen enempaa. Suurella jannityksella jaamme odottamaan, mita tulevaisuus tuo teilta tullessaan! Tsemppia hankkeeseen! Kukkokiekuu!
Kuva Mikä tuli ensin: muna, kana vai Kanalja? Kuva o KuvaKuva
Kanalja
Uusi jäsen

ViestiKirjoittaja Minttu-pan » 20.02.2023 11:24

Moi!

Siis ihan sairaan siistii! Uutta musaa hopsunuolesta! Tehkää siitä vuoden albumi!

Er,
Minttu-pan
tmn.
Hanihani99
(:-|)-K
”Hopeanuolen nenännypykkä saa massun vellomaan”
-Niko Massuvelli

Ritz. Jumalaista.
Minttu-pan
Pentu
Pentu

ViestiKirjoittaja Juggalette » 17.06.2023 15:19

Tosi hienoa, että GNG:n musiikki saa näin paljon huomiota :!: Kuulin kaverilta, että teillä olisi jokin pieni keikka Tammerfestissä :?: Tulemmeko kuulemaan siellä Hopeanuolen sävelmiä :?:
This baby needs ammunition!
Juggalette
Uusi jäsen

Edellinen

Paluu Musiikki