Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua elokuvista ja televisio-ohjelmista.

Euroviisut

Re: Euroviisut

ViestiKirjoittaja ande » 27.05.2012 01:47

Jes! Ruotsi voitti Euroviisut reippaalla ylivoimalla :) En tajua yhtään miksei Norjaa äänestetty! Tyhmät :(
It don't matter if you don't like me. 너나 잘하세요.」
ande
Karhukoira
Karhukoira

Sukupuoli: Mies/poika
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja Kiatsu » 27.05.2012 02:00

Itse luulen että Suomen edustuskappale varmaan pääsee sentään finaaliin mukaan tänä vuonna (Pohjoismaiden äänillä), mutta finaalissa jäädään sinne 10 viimeisen joukkoon ihan taatusti.

Jollet nyt väärin muista niin Suomi sijoittui 12.

Mutta tosiaan tuli itselläkin valvottua euroviisujen finaalia katsoen. Välillä tosin meinasi mennä maku touhusta, kun niin moni lauloi englanniksi. Olisi huomattavan paljon rikkaampaa laulaa omalla äidinkielellään (etenkin Saksan kohdalla). Mutta hyviä ehdokkaita löytyi mm. Unkarilta, Venäjältä, Liettualta, Kyprokselta, Ranskalta, Ukrainalta, Moldovalta, Saksalta, Maltalta, Norjalta, Tanskalta, Romanialta ja Irlannilta.
Naislaulajia en juuri ollenkaan kuuntele, joten yllätyin ihan positiivisesti euroviisujen suhteen. Löytyihän sieltä myös korkealta laulavia naislaulajia, jotka eivät sitemmin iskeneet.

Olen tyytyväinen että Ruotsi voitti. Tuli pelättyä että paikka menee Venäjälle tai Serbialle.

Lordi tuntui jostain syystä mahtavalta antaessaan pisteitään. Hmh, ehkä Lordi fani kaverillani on ollut jotain vaikutusta minuun.

^http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/
Ginga fan since 2002, vegan since 2017.
Kiatsu
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

Sukupuoli: Nainen/tyttö

ViestiKirjoittaja Murojaki » 27.05.2012 02:23

Suomi ei ollut finaalissa mukana (enkä ihmettele miksi, sillä en itse ainakaan pitänyt Suomalaisten laulusta -joka oli vielä laulettu Ruotsiksi), mutta katsoinpahan silti tänään Euroviisut alusta loppuun. Suosikkini olivat Ruotsi ja Makedonia. Venäjän mummotkin olivat toki hauskoja.

Olen tyytyväinen että Ruotsi voitti.
Kuva
Murojaki
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Karok » 27.05.2012 02:42

Oma suosikki oli Venäjä, mut on tuo Ruotsikin ihan hyvä.
Onnittelut Ruotsille voitosta~!
Viimeksi muokannut Karok päivämäärä 18.08.2014 14:01, muokattu yhteensä 1 kerran
"gotta gotta be damned, because I want it all."
Karok
Villikoira
Villikoira

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja Chika » 28.05.2012 16:31

Voitto meni oikealle omistajalle! Rakastan noita Venäjän mummoja! Kun katsoo Venäjän laulun alkaa väkisinkin hymyilyttää. :mrgreen:
Kaikkien kanssa pitää tulla toimeen, mutta kaikista ei tarvitse pitää.
Onneks...
Chika
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja Tukaani » 29.05.2012 09:10

Minua ärsyttää, kuinka puolet suomalaisista veti herneen nenäänsä Prenillan ruotsinkielisestä biisistä. Omasta mielestäni se kuulosti hyvältä, vaikkei mikään tajunnanräjäyttäjä ollutkaan. Minusta Suomen olisi pitänyt päästä finaaliin, siellä oli paljon huonompiakin biisejä.

Mutta siis Ruotsin biisi oli myös ihan ok, ainakin oli paljon parempi kuin viime vuoden voittaja:D Itse tykkäsin ehkäpä eniten Venäjästä, samasta syystä kuin Chika
Onko hullu hullu, jos tietää olevansa hullu?

Taidetta ja töherryksiä:
viewtopic.php?f=19&t=1690&p=25258#p25258
Tukaani
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Tsuki Okami » 01.06.2012 13:54

Ihanaa kun Ruotsi voitti euroviisut!! Voitto kuuluikin Ruotsille!!

Murojaki kirjoitti:
Suomi ei ollut finaalissa mukana (enkä ihmettele miksi, sillä en itse ainakaan pitänyt Suomalaisten laulusta -joka oli vielä laulettu Ruotsiksi)

En minäkään mitekään ihmettele kun Suomi ei päässyt edes finaaliin. :roll:
Kuva
We are all like fireworks. We climb,shine and always go our separate ways and become further apart. But even if that time comes let's not disappear like a firework and continue to shine forever. ~Toshiro Hitsugaya
Tsuki Okami
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Särö » 11.06.2012 11:39

Minun suosikkini tämän vuoden Euroviisuedustajista oli Saksa. Pidin myös Venäjästä, Norjasta, Irlannista, Valko-Venäjästä, Islannista, Sveitsistä ja Ruotsista. Mielestäni voitto meni täysin oikeaan osoitteeseen, vaikka Loreen ei ykkössuosikkini ollutkaan. Hänen Euphoria-kappaleensa rytmi oli kuitenkin hyvin tarttuva, sekä hänen esiintymisensä lavalla oli todella upeaa.

Suomen kappale oli mielestäni ihan kaunis. Minusta Suomi olisi ansainnut finaalipaikan. Olinkin lievästi pettynyt, kun emme sinne asti päässeet. Aluksi minäkin kyllä pidin Suomen kappaletta kovin tylsänä, mutta kuunneltuani sen muutaman kerran aloin pitämään siitä.
Viimeksi muokannut Särö päivämäärä 11.06.2012 16:22, muokattu yhteensä 1 kerran
Särö
Metsästyskoira
Metsästyskoira

ViestiKirjoittaja Reisi » 11.06.2012 15:42

Vuodesta 2006 olen sivusilmällä seuraillut. Sikäli ei innosta sen kummemmin, mutta pitäähän se katsoa kuitenkin. Tänä vuonna viisut voitti kyllä oikea maa. Venäjän hehkutusta en kyllä ole missään välissä ymmärtänyt. Olihan se hauska katsoa niitä mummeleita, kun vaikuttivat olevan aivan kujilla kaikki. :) "I have no idea what i'm doing". Ihmettelen kyllä siitä huolimatta kovin, miten sitä jaksettiin äänestää niin pirusti.

Suomea edustanee ensivuonna joku Osmo Närpiöstä - Raumanmurteella.
And it's not a party, If it happens every night
Reisi
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Uru » 25.06.2012 23:57

Minulle Euroviisut ovat samalla listalla kuin Formulat ja itsenäisyyspäivän linnanjuhlien kättelytilaisuus. Miksi ihmiset katsovat tätä?!

90% musiikista on huonoa, puolet musiikkivideoista vetää eteenpäin paljaalla pinnalla, nätit ja hyvin lauletut kappaleet eivät pärjää, koska ihmiset eivät muista niitä ja äänestyksessä ei ole hirveästi järkeä, kun kaikki äänestävät naapurimaitaan.

Ainoa kerta, jolloin itse tätä seurasin oli silloin, kun Lordi oli siinä ja seuraavana vuotena, kun show oli Suomessa. Muulloin olin aina pakkokuunnellut tätä puolella korvalla. Lordin kisassa ehdottomasti parasta oli pisteiden jako, kun juontajat sekosivat täysin, kun Suomi sai varmaan ensimmäistä kertaa historiassa pisteitä tässä kilpailussa.
Lue Last Warsin uusimmat tapahtumat täältä.
Uru
Pomo
Pomo

EdellinenSeuraava

Paluu Elokuvat ja televisio