Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua elokuvista ja televisio-ohjelmista.

Kimmo

Kimmo

ViestiKirjoittaja Kanasoturi » 08.03.2020 18:45

Tsipadidau. Tänään käsittelyssä: Kimmo - Tuo Petja Peltomaan ja Tommi Liskin keksimästä konseptista lähtenyt draamakomediasarja.
Tulipas sitä äkkiä mieleen, että kuinkahan moni täällä on kyseistä sarjaa katsellut. Kimmoahan on siis esitetty tuolla telkkarin puolella vuosina 2012-2017, eli siitäkin on jo ehtinyt vierähtää useampi vuosi. Kaikki jaksot kuitenkin löytyvät tänä päivänä Areenasta, niin jos kiinnostelee, siellä ovat.

Kimmo on siis televisiosarja, jonka tyylilaji on draama/komedia. Kolme tuotantokautta ja 45 jaksoa, kaikki kutakuinkin 20-25 minuuttisia kestoltaan. Sarjan on ohjannut Teppo Airaksinen. Tärkeimmissä rooleissa sarjassa nähdään seuraavanlaisia hahmoja. Kimmo Hietala (Jussi Vatanen), Ulla Sjölund (Pamela tola k1, Malla Malmivaara k2 & k3), Stenfors (Tommi Liski), Jyrki Nissinen (Kari Hietalahti), Lars "Rönni" Röhn (Mikko Leppilampi) ja Riku Järvinen (Miika Laakso k3). Sarjan päähahmoja ovat Kimmo ja Ulla.
Mutta mitäs mieltä täällä Kaksoissolan foorumilla ollaan Kimmo-sarjasta? Pureeko huumori, vai onko ihan typerä sarja? Ketkä on lempihahmojanne? Onko jokin hahmo ärsyttävä? Vihaatko koko sarjaa? Itse ainakin olen pitänyt tästä sarjasta erityisen paljon. En oikein osaa selittää tunnetta, joka minulle tulee tästä sarjasta, mutta jokin on saanut minut niin sanotusti "koukkuun". Hahmoista etenkin Stenfors on niin hyvä ja kiinnostava! Teknisellä tasolla on myöskin tullut arvioitua sarjaa, ja mielestäni koko tuotantotiimi on kyllä tehnyt hyvää duunia. Voisihan sitä joitakin asioita aina parantaa, mutta sitten taas toisaalta, eihän mikään ole käytännössä ikinä valmis. Aina voi hioa ja parantaa, mutta Kimmo on todella hyvä sarja mielestäni. Respektit koko työryhmälle ja näyttelijöille.
Pidemmittä jaaritteluitta kuitenkin, tuolla alla on sana vapaa!
Oohh~ Sentomaru-kun!
Kanasoturi
Taistelukoira
Taistelukoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

Paluu Elokuvat ja televisio