Tiedotuksia

WEED- ja GNG -mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Ginga Densetsu Akamen 1. osan ja värisivuja + kannen sisältävän Manga Gorakun voi ennakkotilata Urumista!

Keskustelua elokuvista ja televisio-ohjelmista.

Suosikkielokuvasi

Re: Suosikkielokuvasi

ViestiKirjoittaja Särö » 01.12.2011 15:06

Susikoira Roi: Siitä on monta vuotta, kun viimeksi katsoin tämän, mutta se on jäänyt vahvasti sydämeeni. Suurin syy siihen on, että koiraihmisenä pidän elokuvista, joissa pääosassa seikkailee koira. Elokuva on täynnä seikkailua ja jännitystä. Aivan ihana tarina Roi-koiran ja Tomi-pojan välisestä ystävyydestä.<3

Joulutarina: Kaunis kertomus siitä, kuinka joulupukista tuli joulupukki. Elokuvassa on lämmin, jouluinen tunnelma.

Kikin lähettipalvelu: Ihana anime-elokuva, jossa on upea piirrosjälki. Tarina on alusta asti hauskaa ja kiinnostavaa seurattavaa. Iloinen ja opettavainen elokuva, joka sopii koko perheelle erinomaisesti.

Prinsessa Mononoke: Jännittävä, synkkä ja mielenkiintoinen anime-elokuva, jossa yksi parhaista asioista on mielestäni sudet.

Ring (amerikkalainen): Ensimmäisen kerran katsottuani pelkäsin aivan kauheasti ja näin painajaisia useat yöt. Elokuvan tapahtumat pyörivät mielessäni päivisinkin ja kaduin sitä, että olin katsonut sen. Jonkin ajan päästä kuitenkin minulle tuli kova hinku katsoa elokuva uudestaan. Myöhemmin Ring ei ole enää pelottanut minua, mutta kovasti pidän siitä edelleen. Elokuvan pahis on yksi ehdottomista suosikeistani kauhuelokuvien pahoista hahmoista.

Ottolapsi: Jännittävä ja mielenkiintoinen elokuva, jonka juonen käänne todella yllätti minut.
Särö
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja DarknessWolf313 » 01.12.2011 18:41

Tähänkin voisi laittaa vaikka miljoona leffaa :'D.

Laitanpa nyt alkuun tälläisen. Voihan näitä aina lisäillä tänne kun muistaa taas.

Viimeinen samurai.
Ehkä paras koskaan näkemäni elokuva jossa amerikkalainen on mukana japanilaisessa taistelukulttuurissa. Yleensähän juuri se jenkki pilaa sen elokuvan mutta tämä ei mene liialliseksi räiskimiseksi ja nyrkkitappeluksi jossa tämä jenkkihahmo esittää ne mahtavat hauiksesa ja hakkaa kymmeniä vuosia miekkailua ja nyrkkeilyä opetelleen samurain. Ei tämä ei todellakaan ole sellainen elokuva! Suosittelen todella kastomaan!
Omasta kokemuksestani sanon sen että lopussa tuli useampikin kyynel joten muistakaa varata nenäliinoja lähelle jos törmäät kyseiseen elokuvaan. ;)
Keksin sen vielä oottakaapas vain... ;)

-------/\---------
------//\\-------
-----//--\\------
--_//-- --\\_---
--\ (_---_) /---
DarknessWolf313
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Sukupuoli: Mies/poika

ViestiKirjoittaja Tsuki Okami » 09.03.2012 16:04

Prinsessa Mononoke:Se oli paras elokuva minkä olen nähnyt. Siinä on hyvä juoni. Se on myös hyvä kun siinä on susia. :roll:
Kuva
Choose. Believe in yourself. Or believe in the survey corps and me.~ Levi
Tsuki Okami
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Ruskakettu » 09.03.2012 20:48

Lapsuuteni suosikki Hopeanuolen ohelle oli, ja on edelleen, Leijonakuningas. Siinä on niin ihana tunnelma, piirrosjälki ja musiikki! Lempihahmoni on Scar, lapsena se taisi olla Nala. Timonista ja Pumbasta taas en ole ikinä oppinut pitämään, joten en pidä myöskään jatko-osasta Leijonakuningas 3. 2. osa sen sijaan on ihan mukiinmenevä, ja siitä lempihahmojani ovat Kovu ja Zira.

Avatar on yksi lempileffoistani. Oli aivan uskomattoman mahtava kokemus käydä katsomassa minulle ensimmäinen 3D-leffa ikinä! Vaikka tarina ehkä onkin vähän kliseinen, pidän siitä silti. Kuitenkin eniten minua kiehtoo koko elokuvassa ne upeat ja mielikuvitukselliset maisemat, eläimet, na´vit... Aivan kaikki. <3

Päivittelen tähän lisää, kun tulee mieleen muita. :)
Ruskakettu
Oun sotilas
Oun sotilas

ViestiKirjoittaja Usvasusi » 10.03.2012 15:49

Harry Potter ja kuoleman varjelukset osa 2. Jotenkin vain pidän tästä saagan osasta eniten. Varmaan, koska siinä on vain enemmän jännitystä kuin muissa Harry Pottereissa :)
Kuva
"My father will hear about this!" ~Draco Malfoy

Otakun elämää~ Blogi
Usvasusi
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Satanica » 16.03.2012 09:14

Manaaja 1-3

Loistava. Kerta kaikkiaan. Vaikka onkin tehty tosi kauan sitten, niin silti tämä on tehty aivan viimeisen päälle.. Vaikka tietyissä kohdissa näkee kyllä, että on 70-80 luvun leffa kyseessä :D. Ei ole pelottava, mutta hyvin kiehtova. Minua kun tällaiset riivausjutut aina kiehtoo.. Näyttelijät ovat hyviä ja musiikit samoin. Näyttelijät eläytyvät hyvin rooleihinsa, eikä maskeerauksestakaan ole mitään pahaa sanottavaa.

Kauna 1&2
Joo, olen kauhuleffojen ystävä. Kakarana pelkäsin tätä ihan kauheasti, mutta kolmososa oli kyllä surkea. Ihan typerä. Ei yhtään jännittävä, mutta 1 ja 2 ovat loistavia. Taas kerran hyvät näyttelijät, muistaakseni näissä ei ole mitään "ai tääkin on tässä taas" - näyttelijöitä, mmikä on hyvä asia, koska miettikää nyt hei Johnny Depp jossakin perhanan kauhuleffassa, joka yrittää oikeasti olla uskottava.. Camoon.. :D

Pirates Of The Caribbeanit

Tämä tuli mieleen Johnny Depistä. Merirosvoteema toteutettu tosi hyvin, musiikit ovat kiehtovia ja ainutlaatuisia, näyttelijät ovat tuttuja, mutta ei haittaa tässä leffakategoriassa. Lempihahmojani ovat tietysti Jack Sparrow ja Will :D Myöskin kaikenmaailman ökkömönkiäiset on toteutettu todella hyvin mielestäni - vaikkakin tietokonetta vissiin suurimmaksi osaksi käytetty hyväksi. Ei siis ihme, että tämä leffa on niin suosittu.

Taru Sormusten Herrasta trilogia

Omg. Lapsuuden suosikkini ja on kyllä ihan tänä päivänäkin lemppareitani. Hyvä juoni, ihanan pitkä, ei lainkaan puuduttava. Pitäisi tässä katsoa Kaksi Tornia ja Sormusten ritarit piakkoin, koska Kuninkaan paluuta olen jankannut kyllästymiseen asti(tietenkään ei kyllästymiseen, mutta olen sen nähnyt niin monta kertaa lyhyen ajan sisällä). Tässä on toteutettu tosi hyvin hahmot. Roolit sopivat näyttelijöilleen kuin nenä päähän ja muutenkin ai että <3 Juoni on ihan huippu ja tähän on todella panostettu.

Harry Potterit

No ylläripylläri lemppareitani nämäkin. Tykkään enemmän kuin kirjoista, ja oikeastaan sanoisin tähän samat perustelut kuin tuohon aiempaan.
Satanica
Ryhmänjohtaja
Ryhmänjohtaja

ViestiKirjoittaja Chika » 20.03.2012 17:56

Niitä on monia mutta listaan nyt muutamia:
The Pirates of the Carabian
Olen aina pitänyt merirosvoista ja meretä, joten elokuva iski heti. Ja muutenkin aivan mahtavan hyvä elokuva.

Transformers
Mahtavat erikoistehosteet ja juoni. Rakastan juuri tälläisiä toimintaa täynnä olevia elokuvia.

Jotenkin niin koskettava elokuva. Kauniit erikoistehosteet. Kertoo hyvin siitä miten ilkeä ihminen voi olla toista älykästä olentoa kohtaan. Ihmesin pahuus ja vallan himo tulee hyvin esiin.

Spirit, villi ja vapaa!
Ihana ja koskettava elokuva jossa tekijä on onnistunut asettumaan hevosen asemaan. Nykyään saisi olla enemmän tällä lailla tehtyjä elokuvia.

Kaksin karkuteillä
Nauruhermoja kutkuttava elokuva johon jää heti koukkuun. Tarina on kerrytty hyvin.
Kaikkien kanssa pitää tulla toimeen, mutta kaikista ei tarvitse pitää.
Onneks...
Chika
Taistelukoira
Taistelukoira

ViestiKirjoittaja Jen-san » 28.03.2012 15:48

Hachiko. On yksi suosikki leffoistani. Ostin tämän dvd:n Ruotsista, ennen kun se suomeen ilmestyi. Akita on lempirotuni, ja mielenkiinto heräsi, kun kuulin että se kertoo Akita rotuisesta koirasta. Oli sitten pakko ostaa. Aivan ihana leffa! Tosi surullinen, tuli tippa linssiin. Kun eka kertaa katsoin, ja aina kun katson tämän niin tapahtuu. Hachiko on minusta surullinen leffa, mutta tavallaan ihanakin. Aivan ehdoton suosikkini! ^^

Titanic
Näin ensimmäistä kertaa tämän leffan, olessani ala-asteella. Ainakin näin muistan. Luulin silloin, että koko tarina on täyttä totta. Mutta myöhemmin minulle paljastui, että vain se laivan uppoaminen on totta. Silti pidän tästä leffasta, vaikka kestääkin aika pitkään. Vanhan aikasuutta mukana, ja romantiikkaa. Mahtavat näytteliät, mikä voisi mennä pieleen? Nojoo, onhan se pitkä. Muttei se minua haittaa.

Avatar Toinen James Cameron ohjaama elokuva. Tämä on kuulemma 'parempi', kun Titanic. Olen kyllä nähnyt Avatarta kaupanhyllyillä, siihen samaan hintaan mitä se ilmestyessään maksoi. Täynnä seikkailua! Aivan hienoa olisi hypätä uuteen vartaloon. Nämä siniset (?) ihmiset, vai miten näitä kutsutaan. Ovat minusta hyvin onnistuneet. 3D:nä olisi kiva ollut nähdä. >__>

The Pirates of the Carabian
Hohoo, yksi lempi näytteliäni näyttelee näissä leffoissa, Johnny Depp! Mutta, asiasta toiseen. Merirosvoja, seikkailuja, taisteluja, tosi hyvää viihdettä! >___> Ensimmäisestä ja toisesta leffoista pidin eniten. 3 ei ollutkaan niin hyvä, kun kuvittelin. 4 melkeinmpä inhoan, koska ei ole samoja näytteliöitä.
Ginga aiheinen blogini:

http://elamanigin.blogspot.fi/
Jen-san
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Kagezu » 28.03.2012 18:23

Näköjään kukaan ei ole kirjoittanut mitään siitä Nälkäpelistä. Omasta mielestäni se vaikuttaa surkealta, ja kaverini mukaan
se on vähintään yhtä surkea kun kuvittelen sen olevan. Entä teidän mielipiteitänne?
"This, my dear, is what they call adventure"
Tumblr dA
Kagezu
Oun sotilas
Oun sotilas

ViestiKirjoittaja Daughter_Of_Darkness » 29.03.2012 14:15

Kagezu kirjoitti:Näköjään kukaan ei ole kirjoittanut mitään siitä Nälkäpelistä. Omasta mielestäni se vaikuttaa surkealta, ja kaverini mukaan
se on vähintään yhtä surkea kun kuvittelen sen olevan. Entä teidän mielipiteitänne?

En tiedä, onko tämä oikea osio keskustella tästä, mutta vastaan nyt kuitenkin. Elokuva oli hyvä... Kunnes päästiin itse peliin. Toimintakohtauksissa hirveää kameralla heilumista, ettei nähnyt yhtään mitään (johtuu varmaan siitä alhaisesta ikärajasta...) ja kävi se välillä vähän pitkäveteiseksikin. Sääli. Kirjasta kun tykkäsin. Mutta kyllä sen nyt ainakin kerran tai pari voi katsoa.
Reality is a prison
Your mind can set you free
Daughter_Of_Darkness
Kotikoira
Kotikoira

Sukupuoli: Tuntematon
EdellinenSeuraava

Paluu Elokuvat ja televisio