Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Keskustelua elokuvista ja televisio-ohjelmista.

Lempiohjelmasi

Re: Lempiohjelmasi

ViestiKirjoittaja Silvery » 20.03.2015 10:14

Simpsonit en tiedä mistä simpsonit fanitus alkoi, mutta yleensä katson aina telkusta simpsoneita aina kun voin. Tykkään seurata Homerin hölmöyksiä, mutta ennen en voinut sietää simpsoneita. Tämä fanikausi alkoi viimevuoden syyskuussa, jonka syytä en tiedä. Simpsoneissa on aina jotain hauskaa kaikissa jaksoissa joille nauran. Mieleeni muistuu nytkin monta, mutta laitan tähän vain yhden. En muista missä jaksossa, mutta yhdessä jaksossa kumminkin Homer ajoi kadulla ja siellä oli bingo puolisokeille.

Rillit huurussa tämäkin ohjelma on hauska, ja muistan kaikki hahmot kuten simpsoneistakin. Olen katsellut sarjaa paljon juuri siksi, että tämän jälkeen tulee simpsonit. Odotan innolla 27. päivä alkavia uusia jaksoja. Joskus toki näissä kahdessa on jotain sellaista juttua mistä ehkä minun ikäiseni tai alle ei kannattaisi vielä tietää, mutta sitä ei onneksi näytetä. Erityisesti hauskaa on se, että miten Amy ja Sheldon seurustelevat niin hassusti. Noudattavat jotain sääntöjäkin :mrgreen:

Koiralle koti hellyyttävä ohjelma jossa pelastetaan koiria. Joskus perheenjäseneni on alkanut itkemään jonkun koiran kohtaloa. Itse en ole niin herkkä. Katson aina sitä jos se sattuu tulemaan, koska se on hyvin opettavainen ohjelma. Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä? Miksi ottavat koiran jos eivät voi huolehtia siitä? Toisaalta yhden tapauksen ymmärrän, sillä yksi koira oli ollut allerginen ihmisille. Ihmiset eivät voineet pitää sitä kalliiden allergialääkkeiden takia, koska niitä tarvittaisiin jatkuvasti.

Daltonit tämäkin on hauska animaatiosarja. Veljeksiä on neljä, Joe, Jack, William ja Averell. Pidän Averellista eniten, koska hän on heistä "tyhmin" ja mukavin. Tuon tyhmin sanan olisi voinut korvata sanalla hölmöin, mutta antaa olla. On hauskaa seurata, mitä keinoja he keksivät taas paetakseen. Tai ainakin Joe keksii, muut auttavat. Myös Rantaplan (en ole varma kirjoitetaanko noin) on hauska koira, joka melkein aina luulee väärin tai pilaa Daltonien pakoretken.

Vino show hauska kotimainen viihdeohjelma minun makuuni. Tämä on putoustakin parempi, sillä tässä on hauskempia juttuja. Pidän siitä vinossa olevasta huoneesta, koska siitä saadaan aina aikaan naurua. Odotankin sitä, että lauantaina 28. päivä tätä kuuta alkaa uudet jaksot. En jaksaisi millään odottaa.

Luojan kiitos! Luojan kiitos tämä on täällä! Jotkut huoneet ovat hauskoja, mutta jotkut eivät. Ensimmäisessä jaksossa se lastenohjelma oli paras. Siellä aiheena oli kuolema. En muista edes kaikkea mutta hauskaa se ainakin oli ja sai naurua aikaan. Huomasin muuten äsken, että melkein kaikki mistä pidän on huumoriohjelmia. No, pitää myöntää pidän vitseistä ja tuollaisista ohjelmista.
Kuva
It´s me
Silvery
Metsästyskoira
Metsästyskoira

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

ViestiKirjoittaja kata » 20.03.2015 16:41

Transformers: Prime
- Katsoin tätä yhtenä lauantai aamuna, kun heräsin sen verran aikasin, kun muut porukasta oli lähtenyt vanhalle talolle siivoamaan. Avatessani telkkarin tuli vain ostoskanavia ja päädyin Fox-kanavalle, josta lastenohjelmia alkoi pyörimään. Transformer oli silloin pyörimässä ja aluksi olin silleen "ei juma, ei kai näitä", mutta ohjelman loputtua taisin sanoa ihan ääneen: "WOW!".

En ole ennen Transformersista välittänykkään, mutta tässä oli jotain erilaista mitä muissa Transformers sarjoissa. Nykyään robotit erottaa toisistaan, toisin kuin vanhoissa sarjoissa jokainen robotti näytti aivan samoilta paitsi väri niillä oli erilainen. Pidän myös siitä, että roboteilla on myös omat luonteensa ja käyttäytyvät aika samoin tavoin, kun ihmiset. Robotit on myös ihanan komeita, köhöm... Joo. Olen saanut katsottua koko 3. kauden ja nyt olen menossa 2. kaudessa (kausia on yhteensä 3).
Lempihahmoihini kuuluu ehdottamasti Starscream, Knock Out ja Bumblebee. Suosittelen katsomaan!
kata
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja Hupi » 23.04.2015 22:50

Salatut Elämät
Salkkareita olen katsonut ihan pienestä pitäen, jonka takia minulle on muodostunut rutiini olla television ääressä aina Salkkareiden aikaan. Sarjassa on usein ennalta arvattava juonenkulku, mikä ei minua kuitenkaan yhtään haittaa. En tule lopettamaan katsomista.
Kuva
Hupi
Pentu
Pentu

ViestiKirjoittaja Zinclair » 02.07.2021 22:20

Muutaman suosikkiohjelman mainitsinkin jo aikaisemmassa viestissäni, mutta jatkan listaustani tässä:

Herrasmiesliiga (The League of Gentlemen)
Tyylipuhtailla komediasarjoilla on usein se ongelma, että ne eivät aiheuta katsojissa suuria tajunnanräjäytyksiä tai tunteenpurkauksia. Eräs harvoista poikkeuksista on tämä brittiläinen komediasarja, jota voisi kuvailla adjektiiveilla vastenmielinen, irvokas ja shokeeraava. Sarja todella pohjautuu siihen perusajatukseen, että huumorin ei tule miellyttää ketään. Vaikka jo pelkästään ennakkoluuloton asenne ja ennalta-arvaamattomuus erottaisivat sen joukosta, niin viimeistään kolmas tuotantokausi nostaa sarjan aivan omaan luokkaansa. Kolme päänäyttelijää tulevat kyllä tutuiksi – jokaisella kun on 17 eri roolihahmoa.

Homicide – pelon kadut (Homicide: Life on the Street)
"Maailman paras tv-sarja, jota kukaan ei nähnyt". Tämä kyseenalainen titteli johtuu sarjan alkuperäisen esityskerran harvinaisen huonoista lähetysajoista. Kyseinen draamasarja kertoo Baltimoren poliisin murhayksikön etsivien työstä ja elämästä. Sarjan taustalla hyöri suuri HBO-nimi Tom Fontana, ja sarja onkin eräänlainen alustus myöhemmille HBO:n menestyssarjoille. Tässä on mukana oikeastaan kaikki HBO:n sarjojen hyvät puolet (mukaansatempaava juoni, rohkeat aihealueet ja pelottavan hyvä näyttely) ilman niitä huonoja puolia (yliampuva kiroilu, seksi ja muut aikuisen kypsyyden tunnusmerkit). Hahmot ovat myös piirun verran sympaattisempia kuin myöhempien HBO:n sarjojen kovaksi keitetyt synkkikset. Mikään lastenohjelma tämä ei kuitenkaan ole, sillä mitään ei kaunistella eikä mitään tehdä helpoimman kautta – eräs kolmannen kauden kohtaus suorastaan kouristi vatsastani. "Miellyttävänä" lisänä monet tapaukset pohjautuvat tositapahtumiin.

Twin Peaks
David Lynchin "aikuisten satu" on kulttiklassikon maineensa ansainnut. Tämä lyhyeksi jäänyt (vaikkakin pientä jatkoa saanut) draamasarja käsittelee USA:n ja Kanadan rajalla sijaitsevan samannimisen pikkukaupungin outoja ilmiöitä. Kuvankaunis maalaisidylli kätkee sisäänsä raakoja ja synkkiä salaisuuksia, joita FBI-agentti Dale Cooper (Kyle MacLachlan) yrittää selvittää. David Lynchin vekkuli mielikuvitus ja Angelo Badalamentin unenomainen musiikki takaavat omaleimaisen kokemuksen. Sarja on poikinut useita samantapaisia "outoilusarjoja", kuten Rooman sheriffi (Picket Fences), Villi Pohjola (Northern Exposure) ja Carnivàle, ja taitaa jopa Salaiset kansiot (X-Files) olla tälle vähän velkaa.
Zinclair
Pentu
Pentu

Sukupuoli: Tuntematon
Edellinen

Paluu Elokuvat ja televisio