Re: Kirjoitatko itse mitään kirjaa?
Olen kirjoittanut vaikka ja mitä varmaan siitä lähtien kun opin käyttämään Wordia
Sen takia mikään muun ohjelman käyttö ei vain onnistu. Minulla ei voi olla mitään ylimääräisiä tiedostoja, vihkossa muistiinpanoja korkeintaan, ja minun pitää aloittaa ihan alusta ja kirjoitaa kronologisesti. Pisin tekstini on ollut ehkä 350 sivua... Se oli vähän omituinen supersankarijuttu. Mutta tosiaan osallistun NaNoWriMoon joka vuosi ja siellä tulee aina sellaisia 50k sanan tekstejä.
Mulla on tällä hetkellä koneella muutamia tekstejä kesken, muutamia valmiina odottamassa muokkausta. Poistan kuitenkin kaikkea ahkerasti, koska en tajua miksi kirjoitin jotain niin typerää ja haluan aloittaa projektin aina alusta. Tällä hetkellä valmiita, muokkausta odottavia tekstejä on Chipped, joka kertoo entisestä heroiiniriippuvaisesta, joka yrittää palata normaaliin elämään (270 sivua), Ihmismielen Polttava Taakka, jossa on myös huumeita, ja jonka haluan kirjoittaa alusta asti uudelleen (169 sivua) ja mielenterveysongelmista kertova teksti, jossa on potentiaalia, mutta on ehkä liikaa apinointia (209 sivua).
Lisäki minulla on keskeneräisiä elokuvakäsikirjoituksia.
Ja siis ammattikirjoittajahan minusta pitäisi tulla, mutta en tiedä, teenkö romaaneja ikinä, vai keskitynkö käsikirjoitukseen.

Mulla on tällä hetkellä koneella muutamia tekstejä kesken, muutamia valmiina odottamassa muokkausta. Poistan kuitenkin kaikkea ahkerasti, koska en tajua miksi kirjoitin jotain niin typerää ja haluan aloittaa projektin aina alusta. Tällä hetkellä valmiita, muokkausta odottavia tekstejä on Chipped, joka kertoo entisestä heroiiniriippuvaisesta, joka yrittää palata normaaliin elämään (270 sivua), Ihmismielen Polttava Taakka, jossa on myös huumeita, ja jonka haluan kirjoittaa alusta asti uudelleen (169 sivua) ja mielenterveysongelmista kertova teksti, jossa on potentiaalia, mutta on ehkä liikaa apinointia (209 sivua).
Lisäki minulla on keskeneräisiä elokuvakäsikirjoituksia.
Ja siis ammattikirjoittajahan minusta pitäisi tulla, mutta en tiedä, teenkö romaaneja ikinä, vai keskitynkö käsikirjoitukseen.
Cold troops of Tuoni can not stand in my way
Untouched I shall walk by the river of the night
Untouched I shall walk by the river of the night
-
Misto - Kotikoira
- Sukupuoli:
- Galleria: [ Katso kuvat ]