Tiedotuksia

Byakuren no Fang -manga käännetään suomeksi!

Orion-mangan sekä erikoisjulkaisujen ilmestymispäivät näet täältä.

Kaikki PurePlasticin Ginga-pehmot ovat ilmestyneet!

Kaikki taivaan ja maan välillä oleva tavallinen, joka ei muille alueille sovi.

Kesächat -

Kesächat -

ViestiKirjoittaja Varjokani » 06.06.2019 16:19

Mööp. Tänne ainakin läkähtyy? Entäs sinne? Vaihdetaanko läkähtymistilastoja ja viilennysvinkkejä?
Itse haluan tällä hetkellä vaan mökkiytyä jonnekin Mäkkärin tai Hesen pakastimeen.
Varjokani
Ōun sotilas
Ōun sotilas

Sukupuoli: Nainen/tyttö
Galleria: [ Katso kuvat ]

Re: Kesächat -

ViestiKirjoittaja Kepuli » 07.06.2019 22:46

Inhoan kesää. Inhoan kuumuutta, ja ettei pysty nukkumaan, ja sänkyyn muodostuu joka tapauksessa hikinen lammikko. Talvella voi sentään laittaa aina enemmän vaatetta päälle, mutta kesällä niitä ei voi ottaa loputtomasti pois. Varsinkaan ulkona. Voisin valittaa tästä ikuisesti. Ja tasa-arvon nimissä valitankin, koska talvella saan aina kuunnella vastakkaisen kansalaisryhmän ruikutusta kylmästä. Nauttikaa nyt sitten kun siihen kerran on aihetta arrarrar
Joskus mietin, että onko koko muu maailma mukana jossain sisäpiirin vitsissä, jossa väittävät muka nauttivansa tästä. Hyi.
Kepuli
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Varjokani » 08.06.2019 15:47

Kepuli kirjoitti:Inhoan kesää. Inhoan kuumuutta, ja ettei pysty nukkumaan...
Joskus mietin, että onko koko muu maailma mukana jossain sisäpiirin vitsissä, jossa väittävät muka nauttivansa tästä. Hyi.

Veit sanat suustani kaveri. Kyllä on totta, että minä valitan talvellakin, kun on niin kylmä, että atooppinen iho kuivuu ja halkeilee, mutta ei tämä järjetön kuumuuskaan ole yhtääns en parempi. Itse huomaan ettei voi oikein syödäkään mitään, kun tuntuu niin kuumalta, että aivot ylikuumenee.
Lisäksi oon huomannut että ihanasti mun masennus ja adhd lääkkeet imeytyvät kuumuuden takia erilailla, ja jotenkin humaltunut ja sekava olo kokoajan. En yhtään tykkää. Ja siis itse uskon että kyllä ihan perus +21 nätti kesäpäivä voi olla sellanen misstä itsekin tykkään, mutta kun on tällasia päiviä että paahtuu hengiltä, kun ajatteleekin ulosmenoa niin en tykkää. Siitä en usko että kukaan jolla ei ole sairasta ja kieroutunutta fetissiä itsensä kiduttamisesta kykenee oikeasti tykkäämään.
Mutta toisaalta maailmassa on sairaita ihmisiä. "On se kivaa tuntea toisen aiheuttamaa kipua tai olla alistettu kun tietää että toiseen voi luottaa, kun se toinen joskus kuitenkin irrottaa siteistä. Kipu tuo vallantunnetta.." Tällasia perusteluita kuullut ihmisiltä, jotka tykkää kivusta ja asioista jotka itsellä saa varoitusmerkit päälle.

Ja juu itse mietin tässä että voisi ryöstää jääkaapista kaikki kylmäkallet ja laittaa ne reppuun ja mennä repun kanssa sänkyyn makaamaan ja yrittää jäädyttää itsensä.
++
Sivuhuomautus multa itseltä tultiin just äsken kysymään haluanko mä käydä NYT saunassa? Kiitos vaan ei kiitos ihmiset. En halua lämpöhalvausta.
Varjokani
Ōun sotilas
Ōun sotilas

ViestiKirjoittaja Kepuli » 09.06.2019 12:50

^Suomi ja suomalaisuus kyllä välistä kummastuttaa niin pirusti! Pystyn kyllä ymmärtämään saunomisen talvella ja avantouinninkin voin käsittää, mutta että näillä pätsin ilmastoilla pitäisi mennä vielä lauteille potemaan kovempaa nestehukkaa?! Mä oon ilmeisesti muutenkin jotenkin kylmäverisempi kuin ihmiset keskimääräisesti, kun kuulemma käyn suihkussakin aina niin "kylmässä" vedessä, että ulkona +20 on ihan ehdoton yläraja lämmönsietokyvylleni.

Jouduin eilen odottelemaan muutamia tunteja julkisissa tiloissa, ja olin ottanut läppärini mukaan sitä varten. Ulkona oli niin kirkasta, että näyttö olisi täytynyt pitää niin kirkkaana, ettei akku olisi kestänyt. Ja sisällä ei ollut ilmastointia. Siellä oli vielä kuumempi kuin ulkonakaan! Sinnittelin sitten siellä sisällä, että aika kuluisi vähän nopeammin. Onneksi oli kylmää juotavaa mukana.
Kepuli
Kotikoira
Kotikoira

ViestiKirjoittaja Varjokani » 09.06.2019 13:08

Itse tykkään lämpimistä suihkuista ja palellun helposti kylmässä vedessä, mutta siis tällasella säällä itse en pysty edes syömään mitään kun on niin kuuma. Ja itse erehdyin äsken luulemaan, että nyt olisi viileämpi ilma, kun varjossa oli vaan +20 astetta. Menin koiran kanssa ulos, ja nyt tuntuu että haluan vaan paeta kuumutta.
Varjokani
Ōun sotilas
Ōun sotilas

ViestiKirjoittaja FATASS » 18.03.2021 16:09

On kohta taas kesä...! Mitäs aijotte tehdä?
SANNA TOHTORI KUIKKA FAT-ASS
FATASS
Pentu
Pentu

Sukupuoli: Tuntematon

ViestiKirjoittaja Lumo » 25.03.2021 09:55

Pitäähän tännekin tulla hehkuttamaan, kuinka täällä pohjoisessakin alkoi eilen tulla lumet katoilta. Kevät ja kesä saa mut aina hyvälle tuulelle ja kulunut kouluvuosi on ollut niin rankka, että loma ei voi tulla yhtään liian nopeasti (niinkuin kesätyöt ei muka alkaisi heti ensimmäisenä päivänä :D )
On vähän kivaa olla vähän vajaa
Olen yksi niistä harvoista nykynuorista, jotka eivät tajua älylaitteista yhtään mitään.
Lumo
Pentu
Pentu

ViestiKirjoittaja FATASS » 27.03.2021 09:27

Lämmintä jo nyt :mrgreen:
FATASS
Pentu
Pentu

ViestiKirjoittaja kata » 25.04.2021 10:04

Onhan se taas harmi, että festareita on siirretty syksylle tai seuraavalle vuodelle ja kesätöitäkään ei meinaa saaha mistään himskatin koronan takia. Varmaan tääkin kesä menee kotona ja kavereita nähdessä. Onneksi nykyään asutaan rivitalossa, niin pääsee pihahommia järkkäilemään.
kata
Karhukoira
Karhukoira

ViestiKirjoittaja FATASS » 25.04.2021 22:05

Täällä satoi eilennä rakeita...! Saa nähdä milloin kesä tulee oikeasti. Ainakin Kesäkuussa toivotaan näin!
FATASS
Pentu
Pentu

Paluu Yleinen keskustelu